Τετάρτη 03 Ιουλίου 2024
weather-icon 21o
Τι μαθαίνουμε από τα στατιστικά για την Black Friday;

Τι μαθαίνουμε από τα στατιστικά για την Black Friday;

Για τους λάτρεις των αριθμών, η στατιστική μπορεί να φωτογραφίσει ένα ολόκληρο σύμπαν συμπεριφορών και αυτό θα κάνουμε εμείς παρακάτω.

Οι έρευνες αγοράς είναι κάτι πολύ συνηθισμένο στο χώρο της λιανικής και του εμπορίου, με στόχο να καταγράψουν τις καταναλωτικές συνήθειες σε ομάδες πληθυσμού. Από αυτές επίσης σημειώνονται τυχόν κενά στην αγορά ή ακόμα δημιουργούνται νέες καταναλωτικές ανάγκες/συνήθειες, στοχεύοντας συνήθως σε κοινό συγκεκριμένων χαρακτηριστικών (βάσει φύλου, ηλικίας κα). Όλα αυτά καταλήγουν να είναι μέρος της επιχειρηματικής στρατηγικής προκειμένου να μπορεί μία εταιρεία ή ακόμα και ένας κλάδος να σημειώσει θετικά νούμερα στο τέλος του χρόνου.

Για αυτόν τον σκοπό υπάρχουν πολλές εταιρείες παγκοσμίως που πραγματοποιούν σχετικές έρευνες, με τη Black Friday να έχει γίνει αντικείμενο ενδιαφέροντος για πολλές από αυτές.

Μερικά στατιστικά από το 2022 για την Αμερική και παγκοσμίως

  • Η Black Friday ήταν η εμπορικότερη ημέρα για αγορές σε φυσικά καταστήματα στις ΗΠΑ, φτάνοντας τους 72,9 εκατομμύρια καταναλωτές, σημειώνοντας αύξηση σχεδόν 15% σε ετήσια βάση. Αντίστοιχα, 87,2 εκατομμύρια καταναλωτές πραγματοποίησαν αγορές μέσω Διαδικτύου.
  • Ένα ιστορικό υψηλό όλων των εποχών των 9,12 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε online έσοδα τη Μαύρη Παρασκευή, που αντιπροσωπεύει μια αξιοσημείωτη αύξηση 2,3% από τις πωλήσεις του προηγούμενου έτους.
  • Οι συνολικές δαπάνες λιανικής κατά την τελευταία Μαύρη Παρασκευή ανήλθαν σε 1,22 τρισεκατομμύρια δολάρια, με 1,02 τρισεκατομμύρια δολάρια να προέρχονται από πωλήσεις και 204,20 δισεκατομμύρια δολάρια από καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου
  • Το 47% (99,3 δις δολάρια) των αγορών προήλθε από smartphone.
  • Το 53% της επισκεψιμότητας της Cyber Week προήλθε από κινητά.
  • Το 60% των καταναλωτών είπε ότι μετάνιωσε που είχε αγοράσει ένα προϊόν σε προσφορά τη Μαύρη Παρασκευή.
  • Η μέση τιμή των προϊόντων που οι καταναλωτές μετάνιωσαν που αγόρασαν είναι 233$.
  • Κατά μέσο όρο, οι Αμερικανοί καταναλωτές λένε ότι το 47% ολοκλήρωσαν τις γιορτινές αγορές μέχρι το τέλος της Cyber Week.
  • Το 73% των ανδρών πιστεύουν ότι η Black Friday είναι μια μεγάλη ευκαιρία να πετύχουν μια καλή τιμή, σε σύγκριση με το 67% για τις γυναίκες.
  • Το 75% του Gen Z σχεδίαζε να πραγματοποιήσει αγορές Black Friday το 2022, σε σύγκριση με το 53% για όλους τους υπόλοιπους ερωτηθέντες.
  • Το 84% των καταναλωτών της Gen Z λένε ότι αξίζουν οι προσφορές της Black Friday.
  • Το 86% των καταναλωτών της Gen Z των ΗΠΑ σχεδίαζε να ψωνίσει την Cyber Week 2022.
  • Το 89% των millennials των ΗΠΑ σχεδίαζε να ψωνίσει την Cyber Week 2022.

Στατιστικά από το 2022 της Μαύρης Παρασκευής στην Ευρώπη

  • Το 60% των Γερμανών καταναλωτών σκόπευαν να κάνουν τις περισσότερες αγορές τους στη Μαύρη Παρασκευή μέσω Διαδικτύου.
  • Αντίστοιχα, το 58% των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο και στις ΗΠΑ σκόπευαν να κάνουν το μεγαλύτερο μέρος των αγορών τους στη Μαύρη Παρασκευή μέσω Διαδικτύου.
  • Μεταξύ 17 χωρών που συμμετείχαν στην έρευνα, οι Αυστριακοί είχαν τις λιγότερες πιθανότητες να κάνουν τις περισσότερες αγορές τους μέσω Διαδικτύου κατά τη διάρκεια της Μαύρης Παρασκευής.
  • Η Σουηδία και η Ιταλία ήταν οι χώρες που είχαν περισσότερες πιθανότητες να κάνουν τις περισσότερες αγορές της Black Friday online.
  • Το 74% των Γάλλων millennials σχεδίαζε να ψωνίσει στο Διαδίκτυο περισσότερο κατά τη διάρκεια της Black Friday 2022 σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.
  • Το 70% των Γάλλων καταναλωτών Gen Z είπε το ίδιο.
  • Περισσότεροι από τους μισούς (53%) άνδρες καταναλωτές στη Γαλλία σχεδίαζαν να ψωνίσουν αποκλειστικά διαδικτυακά κατά τη διάρκεια της Black Friday.
  • Από τις 17 χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα, οι Σουηδοί και οι Ιταλοί ήταν οι πιο πιθανό να κάνουν τις αγορές τους στη Μαύρη Παρασκευή στο διαδίκτυο
  • Το 44% των Γαλλίδων σχεδίαζε να ψωνίσει αποκλειστικά διαδικτυακά κατά τη διάρκεια της Black Friday.
  • Στη Γαλλία, τόσο οι υβριδικές αγορές (στο κατάστημα και στο διαδίκτυο) όσο και οι αγορές σε φυσικό κατάστημα ήταν πιο δημοφιλείς στις γυναίκες παρά στους άνδρες.
  • Το 56% των Γερμανών καταναλωτών δήλωσαν ότι η οικονομική τους κατάσταση είχε επιδεινωθεί και βασίζονταν στις εκπτώσεις της Black Friday για τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους, ενώ το 74% δήλωσε γενικά ότι ήθελε να αγοράσει χριστουγεννιάτικα δώρα σε φθηνότερη τιμή τη Μαύρη Παρασκευή.
  • Το 66% των Γερμανών καταναλωτών δήλωσε ότι ήθελε να εξοικονομήσει χρήματα για να πληρώσει τους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος και για οποιαδήποτε άλλη πιθανή δαπάνη, αντί να ψωνίσει τη Μαύρη Παρασκευή 2022.
  • Οι καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου αναμενόταν να ξοδέψουν 8,71 δισεκατομμύρια £ τη Μαύρη Παρασκευή 2022.
  • Το 55% αυτής της δαπάνης (4,81 δισεκατομμύρια £) αναμενόταν να πραγματοποιηθεί στο διαδίκτυο.
  • Το 43% των παγκόσμιων καταναλωτών σχεδίαζε να επωφεληθεί από τις εκπτώσεις της Black Friday και της Cyber Monday όταν ψωνίζει για την εορταστική περίοδο, σύμφωνα με έρευνα σε 17 χώρες—η Σουηδία, η Νορβηγία και η Ολλανδία είχαν τις λιγότερες πιθανότητες να συμμετάσχουν στις εκπτώσεις της Black Friday.
  • Το 40% των αγοραστών του Ηνωμένου Βασιλείου σχεδίαζε να μειώσει τις δαπάνες για τη Μαύρη Παρασκευή και τα Χριστούγεννα το 2022.
  • Μόνο το 30% των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο δήλωσε ότι δεν θα περικόψει τις δαπάνες για τις διακοπές του.
  • Το 70% των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο δήλωσε ότι σχεδίαζε να ψωνίσει τη Μαύρη Παρασκευή επειδή προσφέρει καλύτερες προσφορές και τιμές για δώρα.
  • Οι άνδρες στο Ηνωμένο Βασίλειο σχεδίαζαν να ξοδέψουν 205 £ στο Cyber Five το 2022, σε σύγκριση με 174 £ για τις γυναίκες.
  • Οι millennials του Ηνωμένου Βασιλείου σχεδίαζαν να ξοδέψουν 209 £ τη Black Friday 2022, σε σύγκριση με 217 £ για τους καταναλωτές Gen X.
  • Το ένα τρίτο των Βρετανών καταναλωτών που δεν σχεδίαζαν να ψωνίσουν τη Μαύρη Παρασκευή του 2022 είπαν ότι ήταν επειδή οι προσφορές δεν ήταν καλές – το ένα τέταρτο είπε ότι προσπαθούσαν να αγοράσουν λιγότερα δώρα.
  • Το 40% των Ιταλών καταναλωτών Gen Z δήλωσε ότι θα ψωνίσει εκπτώσεις Cyber Week, σε σύγκριση με μόλις 11% για τους Baby Boomers.
  • Το 70% των Ιταλών καταναλωτών δήλωσε ότι συνήθως αγοράζει ηλεκτρονικά είδη τη Μαύρη Παρασκευή.
  • Σχεδόν το 60% των Ολλανδών καταναλωτών σχεδίαζε να κάνει τις περισσότερες αγορές ηλεκτρονικών ειδών Black Friday, μέσω Διαδικτύου.
  • Το 30% των Ολλανδών καταναλωτών δήλωσε ότι θα ήθελε να δουν περισσότερα καταστήματα να συμμετέχουν στις εκπτώσεις της Black Friday.
  • Το 40% των Βέλγων καταναλωτών σκόπευαν να αγοράσουν ρούχα ή παπούτσια ως δώρο στον εαυτό τους τη Μαύρη Παρασκευή 2022.

Πηγή: queue-it.com, marketsplash.com

Sports in

Ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε τον Βιλντόζα

Ο Παναθηναϊκός επισημοποίησε το «διαζύγιό» του με τον Λούκα Βιλντόζα, με τον Ολυμπιακό να επισημοποιεί σχεδόν αμέσως την απόκτησή του.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 03 Ιουλίου 2024