Pagani Imola Roadster: Ένα «προκλητικό» σήκουελ
Η ιταλική φίρμα δίνει ακόμα μια ευκαιρία στο Huayra, αποδεικνύοντας στην πράξη ότι ορισμένες κατασκευές είναι υπεράνω του συνήθους προϊοντικού χρόνου
- Οι πριγκίπισσες της Disney κινδυνεύουν σύμφωνα με ένα νέο σατιρικό επιστημονικό άρθρο
- Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
Aν και πολύ θα υπέθεταν ότι το Huayra θα είχε περάσει πλέον στην ιστορία με δεδομένο ότι η Pagani έχει ήδη παρουσιάσει τον αντικαταστάτη του, η ιταλική φίρμα φαίνεται να έχει διαφορετική άποψη, αποκαλύπτοντας ένα roadster με βάση την πρόσφατη έκδοση του μοντέλου, Imola, και η οποία συνοδεύεται από τον χαρακτηρισμό του καλύτερου roadster που έχει δημιουργήσει ποτέ.
Παρά την ακραία εμφάνισή του και τα χαρακτηριστικά το Pagani Imola Roadster είναι νόμιμο για χρήση στο δημόσιο οδικό δίκτυο ωστόσο όπως σημειώνουν οι Ιταλοί «δεν φοβάται την πίστα».
Την δημιουργία της νέας έκδοσης υπογράφει το τμήμα Grandi Complicazioni το οποίο είναι υπεύθυνο για τις περιορισμένες εκδόσεις της Pagani και πέρυσι είχε παρουσιάσει τα διαπιστευτήριά του με το Huayra Codelunga.
Με αυτό δεδομένο το Pagani Imola Roadster ενσαρκώνει πολύ περισσότερα από απλά μια ανοιχτή έκδοση του coupe Imola που παρουσιάστηκε το 2020. Για του λόγου το ακριβές, οι μηχανικοί της Pagani συνδύασαν για την περίπτωσή του τεχνολογία από το σχεδόν εξωφρενικό Huayra Roadster BC με στοιχεία σχεδίασης από το σκληροπυρηνικό Huayra R το οποίο προοριζόταν για αποκλειστική χρήση σε πίστα.
Έτσι το Imola Roadster υιοθετεί ένα νέου σχεδιασμού σύστημα εισαγωγών και εξαγωγών αέρα στους θόλους και στον προφυλακτήρα που αποσκοπούν στην καλύτερη ροή αέρα προς τα πίσω και φυσικά να κρατήσουν «καρφωμένο» το supercar στην άσφαλτο.
Υπό το ίδιο ακριβώς σκεπτικό είναι ανασχεδιασμένος και ο διαχύτης στο πίσω τμήμα ο οποίος συνδυάζεται με μια θηριώδη σχεδόν εξωπραγματική πτέρυγα ενώ την εμμονική αεροδυναμική συμπληρώνουν τέσσερα ενεργά πτερύγια τα οποία, φροντίζουν, να συμβάλλουν στην δυναμική ευστάθεια κατά τις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης. Όλα τα παραπάνω συμβάλλουν στην παραγωγή κάθετης δύναμης έως και 600 κιλών σε ταχύτητες 280 χλμ./ώρα.
Το χαρακτηριστικό airscoop που βρίσκεται πάνω και πίσω από την καμπίνα φροντίζει για την ψύξη του V12 κινητήρα των 6,0 λίτρων δια χειρός AMG ο οποίος στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 850 ίππους και 1.100 Nm ροπής, ισχύς που μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς με την συνδρομή ενός σειριακού κιβωτίου επτά σχέσεων της Xtrac. H Pagani δεν δημοσιοποιεί χρόνο επιτάχυνσης σημειώνοντας μόνο ότι το βάρους μόλις 1.260 κιλών, Imola Roadster μπορεί να επιταχύνει με δύναμη 2G ενώ η μέγιστη ταχύτητα ανέρχεται σε 350 χλμ./ώρα.
Στις προδιαγραφές του ανήκει επίσης και μια τετραπλή απόληξη από τιτάνιο για το σύστημα εξαγωγής η οποία υπόσχεται ήχο ανάλογο όλων των παραπάνω.
Όπως ίσως υποθέτει κανείς το Imola Roadster θα κατασκευαστεί σε εξαιρετικά μικρό αριθμό αντιτύπων, οκτώ για την ακρίβεια, τα οποία προφανώς έχουν ήδη βρει τους ιδιοκτήτες τους για άγνωστο μέχρι στιγμής αλλά δεδομένα υψηλότατο αντίτιμο.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις