Όλα τα «πρέπει & δεν πρέπει» για μία επιτυχημένη Black Friday
Όπως τα περισσότερα πράγματα στη ζωή, έτσι και η γιορτή των αγορών έχει τα dos & don'ts που πρέπει να προσέξουμε.
- Ουίνστον Τσώρτσιλ: Η iconic φωτογραφία του 1941, η φθηνή κόπια των 5.000 δολαρίων και το σκάνδαλο 83 χρόνια μετά
- Χαραμάδα ελπίδας για την κλιματική κρίση στη σύνοδο της G20
- Παύλος Μαρινάκης: Εκλογές το 2027 – Καμία ανησυχία στην κυβέρνηση για διαρροές στον προϋπολογισμό – Τι είπε για ΠτΔ και για ψήφο εμπιστοσύνης
- Ο Κασσελάκης ανακοίνωσε ψηφοφορία για το όνομα του κόμματός του
Αυτή η εποχή του χρόνου είναι γεμάτη ευκαιρίες, καταναλωτικό ενθουσιασμό και αρκετές… παγίδες! Για αυτό θα πρέπει να έχουμε το νου μας κάθε φορά που είναι να αγοράσουμε κάτι, γιατί κάποιες φορές το φτηνό γίνεται ακριβό.
Πρέπει να τσεκάρουμε το κατάστημα!
Αν πετύχουμε τιμές που είναι εξωφρενικά χαμηλές θα πρέπει να ελέγξουμε το κατάστημα. Προσωπικά τις προάλλες που είχα παραγγείλει κάτι επώνυμα σανδάλια με 75% έκπτωση από ένα κατάστημα στην Πάτρα, όταν ήρθε το κούριερ και έπιασα το πακέτο κατάλαβα αμέσως ότι μέσα είχε ρούχα! Αρνήθηκα την παραλαβή και πάλι καλά που είχα ζητήσει πληρωμή με αντικαταβολή γιατί κάτι δεν μου πήγε καλά με αυτήν την ευκαιρία και γλίτωσα χρήματα και απογοήτευση. Οπότε, αν δεν γνωρίζουμε το κατάστημα και οι τιμές είναι επικίνδυνα χαμηλές, τότε μάλλον παραμονεύει κίνδυνος απάτης.
Πρέπει να ελέγξουμε όπου μπορούμε την αυθεντικότητα των προϊόντων!
Στο εμπόριο κυκλοφορούν, πέρα από αυθεντικά προϊόντα, απομιμήσεις ή ακόμα και ελλαττωματικά. Οπότε, φρόνιμο είναι να αγοράζουμε από φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα που γνωρίζουμε (όσο το δυνατόν καλύτερα) αν αυτό που θα καταλήξει στα χέρια μας είναι γνήσιο. Υπέροχες οι προσφορές αρκεί να είναι πραγματικές…
Πρέπει να κάνουμε έρευνα αγοράς!
Έχει παρατηρηθεί πολλάκις τα τελευταία χρόνια ότι κάποιοι επιχειρηματίες, λίγο πριν την περίοδο προσφορών, ανεβάζουν τις τιμές για να δημιουργούν εντυπώσεις όταν πρόκειται στη συνέχεια να αναφέρουν το ποσοστό της έκπτωσης. Για αυτό μπορούμε εύκολα από το κινητό μας να δούμε τι γίνεται με κάθε αγαθό, με τη βοήθεια ιστοσελίδων που προσφέρουν υπηρεσίες αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών από ηλεκτρονικά καταστήματα.
Δεν Πρέπει να προσπερνάμε τους Όρους Χρήσης!
Είναι σημαντικό όταν πρόκειται να κάνουμε μία ψηφιακή αγορά να γνωρίζουμε την Πολιτική του κάθε καταστήματος, όπως και τη δυνατότητα επιστροφής του προϊόντος. Αν πρόκειται ειδικά για ρούχα ή παπούτσια, υπάρχει περίπτωση να μην μας κάνουν και να πρέπει να επιστραφούν. Οπότε, ενώ οι μεγάλες αλυσίδες έχουν σαφή πολιτική επιστροφών και χρημάτων, οι μικρότερες συχνά είναι λιγότερο ευέλικτες.
Δεν Πρέπει να εμπιστευόμαστε με κλειστά μάτια επιχειρήσεις που ξεφύτρωσαν ξαφνικά αυτήν την περίοδο!
Η αξιοπιστία είναι κάτι που απαιτεί χρόνο. Αυτό ισχύει και για τις πρωτοεμφανιζόμενες επιχειρήσεις που θα πρέπει να είναι διαυγείς ως προς τα στοιχεία τους (εταιρική επωνυμία, διεύθυνση, τηλέφωνο επικοινωνίας, email και ΑΦΜ) για να μην τις ψάχνουμε στη συνέχεια. Δυστυχώς, προσωπικά έχω πέσει θύμα απάτης (όπου έχασα χρήματα) και σας λέω ότι δεν είναι καθόλου ωραία η αίσθηση όταν σε «πιάνουν κότσο» για να μην το πω αλλιώς…
Δεν πρέπει να ξεφύγουμε από τον προϋπολογισμό μας
Οι μεγάλες προσφορές δημιουργούν ένα αίσθημα ευφορίας, όπου οι μεγάλοι γίνονται για λίγο μικρά παιδιά που τα θέλουν όλα. Για αυτό η δημιουργία λίστας είναι απαραίτητη προκειμένου να μην χαθούμε σε άσκοπες αγορές που πέραν ότι θα μας βγάλουν εκτός προϋπολογισμού, θα καταλήξουμε στο τέλος να μην έχουμε αποκτήσει αυτά που θέλουμε πραγματικά και τα έχουμε ανάγκη. Ωραία η παρόρμηση αλλά στην κατανάλωση δεν έχει και τα καλύτερα αποτελέσματα. Προσοχή επίσης με τις πιστωτικές, τις κάρτες καταστημάτων και τα ψηλά γράμματα για να μην καταλήξετε να πληρώνετε τόκους.
Για αυτό καλοί μου συγκαταναλωτές, φτιάχνουμε λίστες, κάνουμε έρευνα αγοράς και σημειώνουμε από σήμερα όλα αυτά που θέλουμε να «χτυπήσουμε» τη μεγάλη black week!
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις