Τι είναι η «Travel Tuesday»;
Στην Αμερική έχουν πάει το μάρκετινγκ… σε άλλο επίπεδο.
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Οι προσφορές δεν έχουν τέλος. Με την «Black Friday» να μας αποχαιρετά και την «Cyber Monday» να έρχεται η ταξιδιωτική βιομηχανία ετοιμάζει τη δική της «απάντηση» μπαίνοντας στο χορό των προσφορών με την «Travel Tuesday».
Τι είναι;
Η «Ταξιδιωτική Τρίτη» ελληνιστί, σύμφωνα με το cnbc, φέρνει προσφορές για πτήσεις, ξενοδοχεία, ακόμη και για εξοπλισμό που σχετίζεται με τα ταξίδια και απευθύνεται στους Αμερικανούς που φαίνεται έχουν πάει το μάρκετινγκ… σε άλλο επίπεδο.
«Είναι βασικά οτιδήποτε σχετίζεται με τα ταξίδια που μπορείτε να σκεφτείτε», λέει η Julie Ramhold, αναλύτρια καταναλωτών στο DealNews.com.
Οι προσφορές πρόκειται να κρατήσουν για αρκετές μέρες
Όπως στην «Black Friday» και την «Cyber-Monday» έτσι και στην «Travel Tuesday» οι προσφορές πρόκειται να κρατήσουν για αρκετές μέρες, αναφέρει και προτρέπει το καταναλωτικό κοινό των ΗΠΑ να αρχίσει από τώρα να ψάχνει για προσφορές γιατί είναι η καλύτερη στιγμή. «Είναι σημαντικό να είστε έτοιμοι, επειδή ορισμένες από αυτές τις προσφορές, ειδικά οι πραγματικά μεγάλες, μπορεί να εξαντληθούν γρήγορα», αναφέρει.
Δελεαστικές εκπτώσεις
Οι καλύτερες εκπτώσεις έρχονται στα διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία τα οποία τείνουν να συμμετέχουν με μεγαλύτερο ενθουσιασμό στην διοργάνωση από ό,τι οι ταξιδιωτικοί πάροχοι που έρχονται σε επαφή με τους πελάτες, λέει Julie Ramhold.
Οι αεροπορικές εταιρείες μπορεί επίσης να διαφημίζουν εκπτωτικές πτήσεις όμως το αποτέλεσμα δεν είναι πάντα ιδανικό για χρήματα που διαθέτει ο εκάστοτε πελάτης.
Ένα από τα μεγαλύτερα μυστικά στην ταξιδιωτική βιομηχανία
Με προσφορές «για του διαφημιζόμενους ναύλους» να τρέχουν ένα από τα μεγαλύτερα μυστικά στην ταξιδιωτική βιομηχανία είναι ότι «οι καλύτερες προσφορές στα αεροπορικά εισιτήρια δεν είναι στις διαφημιζόμενες προσφορές αλλά είναι αυτές που τρέχουν στο παρασκήνιο», λέει ο Scott Keyes, ιδρυτής του Going.com.
Ευελιξία
Όσον αφορά την κράτηση φθηνών ταξιδιών, οι ίδιοι κανόνες ισχύουν και «Travel Tuesday» όπως και όλο το χρόνο. «Αν δεν έχετε απαραίτητα ημερομηνίες που είναι εξαιρετικά πιεστικές ή αν δεν χρειάζεται να πάτε στο Παρίσι ή στη Ρώμη ή στην Αθήνα τότε είναι η καλύτερη στρατηγική να κρατήσετε τις επιλογές σας ανοιχτές αντί να διαλέγετε ένα μέρος εκ των προτέρων και να ελπίζετε σε μια μεγάλη προσφορά», δηλώνει ο Keyes.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις