Κερδίζουν έδαφος οι υπηρεσίες «αγόρασε τώρα, πλήρωσε αργότερα»
Η νέα τάση του εμπορίου και η χρήση της από τους καταναλωτές. Οι διαδικτυακές δαπάνες πέρυσι και πού θα κινηθούν φέτος.
Με το χρέος των πιστωτικών καρτών να βρίσκεται σε επίπεδα ρεκόρ και όλο και περισσότερους (νέους) καταναλωτές να καθυστερούν τις πληρωμές των πιστωτικών τους καρτών, οι υπηρεσίες Buy Now, Pay Later (αγόρασε τώρα, πλήρωσε αργότερα) αναμένεται να δουν επίπεδα ρεκόρ δαπανών την περίοδο των διακοπών.
Σύμφωνα με την Adobe Analytics, οι δαπάνες BNPL θα μπορούσαν να ανέλθουν σε 17 δισεκατομμύρια δολάρια αυτή την περίοδο (1 Νοεμβρίου-31 Δεκεμβρίου), αυξημένες κατά 17% από 14,5 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι.
Η νέα τάση
Οι συνολικές διαδικτυακές δαπάνες κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου αναμένεται να αυξηθούν κάτι λιγότερο από 5% σε σύγκριση με το 2022, γεγονός που καταδεικνύει την αυξανόμενη σημασία του Buy Now, Pay Later σε περιόδους υψηλού πληθωρισμού και εξίσου υψηλών επιτοκίων.
Αυξάνεται η χρήση της υπηρεσίας
«Το BNPL έχει γίνει όλο και περισσότερο κύρια τάση και θα διευκολύνει τους αγοραστές να πατήσουν το κουμπί της αγοράς, ειδικά στις κινητές συσκευές, όπου θα πραγματοποιούνται πάνω από τις μισές online δαπάνες», δήλωσε ο Patrick Brown, αντιπρόεδρος του τμήματος μάρκετινγκ ανάπτυξης της Adobe.
Σύμφωνα με την Statista Consumer Insights, οι νέοι Αμερικανοί είναι ιδιαίτερα πιθανό να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες BNPL, με τις καθυστερημένες πληρωμές και τις άτοκες δόσεις να είναι τα πιο δημοφιλή οφέλη.
Αυξάνεται η πιθανότητα οι καταναλωτές να χρεωθούν με υπερβολικό χρέος
Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι νεότεροι καταναλωτές και όσοι έχουν δυσκολία πρόσβασης σε πιστώσεις χρησιμοποιούν συχνότερα την υπηρεσία. Η Fed και ορισμένοι αναλυτές λένε ότι τα βασικά χαρακτηριστικά των προγραμμάτων αυτών μπορούν να καταστήσουν τον δανεισμό πολύ εύκολο αλλά συνάμα να φορτώσουν τους καταναλωτές με υπερβολικό χρέος.
Τα βραχυπρόθεσμα δάνεια με δόσεις οδήγησαν σε διαδικτυακές δαπάνες ύψους 6,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων τον Οκτώβριο, αυξημένες κατά 6% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Adobe Analytics για τις διαδικτυακές αγορές. Η Adobe αναμένει ότι η χρήση θα κορυφωθεί τον Νοέμβριο με δαπάνες ύψους 9,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων ενώ προβλέπει ημερήσιο ρεκόρ 782 εκατομμυρίων δολαρίων την «Cyber Monday.
Οι εφαρμογές Buy Now, Pay Later έχουν αποκτήσει σημαντική δημοτικότητα από το 2021. Εταιρείες όπως η Klarna, η Affirm και η Uplift είναι μεταξύ των γνωστών παρόχων υπηρεσιών BNPL.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις