Δυνατότητα επιτόπου στροφής έως 360 μοιρών για την Mercedes EQG
Η ηλεκτρική έκδοση της G-Class εκτός από όσα περιμένει κανείς από το συγκεκριμένο είδος θα διαθέτει και λειτουργία επιτόπου περιστροφής 360 ή λιγότερων μοιρών
- Μητέρα εξέδιδε την 15χρονη κόρη της σε παιδόφιλο - Καταδικάστηκε σε φυλάκιση πέντε ετών
- «Αγνοούσα όσα συνέβαιναν», είπε για την αυτοκτονία του πατέρα της η «αγνοουμένη» Αμερικανίδα
- Νεκρή η γυναίκα που έπεσε από τον 7ο όροφο ξενοδοχείου στη Μιχαλακοπούλου - Φωτογραφίες από το σημείο
- Η πρώτη απεργία παγκοσμίως από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Διαχειριστών Ακινήτων τύπου Airbnb
HΜercedes-Benz εισήγαγε την G-Class στην γκάμα της στα τέλη της δεκαετίας του ’70 και έκτοτε το πληθωρικό off-roader έχει σταθερά την δική του θέση στο κάπως δυσπρόσιτο και απόκοσμο σύμπαν των off-road τετράτροχων. Το 2018 αποφάσισε να παρουσιάσει μια εκ βάθρων βελτιωμένη νέα γενιά ενώ πλέον, με βάση και τις σχετικές συστάσεις του γερμανού κατασκευαστή βαίνουμε ολοταχώς προς την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική G-Class η οποία θα υιοθετήσει τα διακριτικά EQG και αναμένεται να πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της εντός του 2024.
Με δεδομένο το χρονοδιάγραμμα, αυτονόητα, η Mercedes-Benz εξελίσσει εδώ και καιρό την επίμαχη έκδοση, ξεκινώντας πλέον να δημοσιοποιεί τα πρώτα στοιχεία για το νέο ηλεκτρικό κεφάλαιο στην ιστορία της G-Class το οποίο με βάση ένα νέο video το οποίο έδωσε στη δημοσιότητα η γερμανική φίρμα, θα αξιωθεί με ορισμένες ιδιαίτερες ικανότητες.
Στο συγκεκριμένο video ο επικεφαλής της Mercedes-Benz, Ola Kallenius και στελέχη της φίρμας με ενεργή εμπλοκή στην εξέλιξη του θηριώδους off-roader ξεναγούν το φιλοθεάμον κοινό σε ορισμένα από τα χαρακτηριστικά και κυρίως στις ικανότητες της EQG με φόντο τις αφιλόξενες διαδρομές του βουνού Schockl στην Αυστρία.
Από το σχετικό οπτικό υλικό προκύπτει και μια λιγότερο αναμενόμενη ικανότητα καθώς, ο επικεφαλής της Mercedes-Benz πραγματοποιεί στροφή 360 μοιρών με την EQG, δυνατότητα που βάσει των όσων περιγράφονται από τα 8:55 λεπτά στο επίμαχο video, η συγκεκριμένη λειτουργία ενεργοποιείται με το πάτημα ενός διακόπτη και την χρήση του αριστερού paddle που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι.
Όπως σημειώνεται επιπλέον η EQG θα εφοδιάζεται με τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ, ένα για κάθε τροχό, στοιχείο που δεδομένα διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην δυνατότητα επιτόπου περιστροφής.
Επιπλέον, σύμφωνα με τις συστάσεις στο πλαίσιο της συγκεκριμένης δυνατότητας, ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει εκτός από τις 360 μοίρες να πραγματοποιεί επιτόπου περιστροφές και μικρότερες ενός πλήρη κύκλου, πχ. 90 μοιρών μια λειτουργία ιδιαίτερα χρήσιμη σε περίπτωση που κάποιος κολλήσει σε εδάφη με ιδιαίτερα χαμηλή πρόσφυση ή επιθυμεί να πραγματοποιήσει έναν ελιγμό που σε διαφορετική περίπτωση θα ήταν εξαιρετικά δύσκολος με δεδομένο το μέγεθος του αυτοκινήτου. Παράλληλα, όπως σημειώνεται κατά την κατασκευή της EQG έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα προκειμένου να προστατευθεί η μπαταρία καθώς το κάτω τμήμα της έχει ενισχυθεί με δύο στρώσεις ανθρακονημάτων με παρεμβαλλόμενο χάλυβα.
Να σημειωθεί ότι εκτός από την EQG η οποία αναμένεται να πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της το α΄εξάμηνο του 2024, η Mercedes-Benz έχει ήδη ανακοινώσει την πρόθεσή της να λανσάρει από το δεύτερο μισό της δεκαετίας, και μια μικρότερη παραλλαγή της G-Class την οποία αποκαλεί «Little G». Αν και η συγκεκριμένη έκδοση δεν αναμένεται να αξιοποιήσει το ίδιο πλαίσιο σκάλας με την αρχέτυπη και την ηλεκτρική έκδοση, δεδομένα θα προσφέρεται εξίσου ως αμιγώς ηλεκτροκίνητη και θα προσφέρει ανάλογες off-road ικανότητες αν και δεδομένα όχι στο εύρος της G-Class και της EQG.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η έλευση της ηλεκτρικής έκδοσης δεν θα σημάνει το τέλος της παραδοσιακής G-Class η οποία θα εξακολουθήσει την σαράντα και πλέον ετών πορεία της και μάλιστα θα επωφεληθεί και μιας ανανέωσης η οποία αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της ταυτόχρονα με την άφιξη της EQG.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις