Αύξηση 10% στον τζίρο έφερε η Black Friday – Στα 300 εκατ. ευρώ το 15ήμερο
Τι δήλωσε ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ, Βασίλης Κορκίδης για την πορεία των πωλήσεων στο τριήμερο της Black Friday
«Αυτό το τριήμερο έγιναν τουλάχιστον 3 εκατομμύρια συναλλαγές, πωλήσεις με μέσο όρο απόδειξης γύρω στα 100 ευρώ. Και γι’ αυτό υπολογίζουμε ότι γενικότερα όλη αυτή η διπλή προωθητική ενέργεια έχει έναν τζίρο γύρω στα 300 εκατομμύρια το δεκαπενθήμερο» ανέφερε σε συνέντευξή του στο Πρώτο Πρόγραμμα ο Βασίλης Κορκίδης, πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς. «Αν υπολογίσουμε ότι έχουμε μια αύξηση του τζίρου την περίοδο της Black Friday, Cyber Monday 10%, νομίζω ότι υπήρχε μια κινητικότητα στην αγορά κατά 10% και αυτό είναι θετικό» συμπλήρωσε.
Tα είδη τεχνολογίας είχαν καλύτερες προσφορές, μεγαλύτερες εκπτώσεις
Φέτος έχει ιδιαίτερη σημασία η Black Friday επισήμανε ο κ. Κορκίδης και εξήγησε τον λόγο. «Έχουν καταργηθεί οι ενδιάμεσες εκπτώσεις και σωστά καταργήθηκαν οι ενδιάμεσες εκπτώσεις, οπότε το ενδιαφέρον των καταναλωτών το τράβηξε περισσότερο αυτό το τριήμερο, η εβδομάδα, οι 15 μέρες αν θέλετε, της Black Friday, Cyber Monday, προσφορών ουσιαστικά. Είδαμε ότι ο καιρός, παρά το γεγονός ότι δεν βοήθησε, δεν περιόρισε και την επισκεψιμότητα. Έχουμε μία αύξηση των online αγορών, δηλαδή σε ετήσια βάση, κατά 22%», τόνισε.
Εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές αγορές
Αυτό δείχνει μια εξοικείωση του καταναλωτή στο να κάνει ηλεκτρονικές αγορές και μάλιστα οι επτά στους δέκα σχεδόν, προσέθεσε, κάνουν τις αγορές τους από το κινητό τους τηλέφωνο ή από ένα iPad.
Το ενδιαφέρον των καταναλωτών στράφηκε κυρίως στα ηλεκτρονικά, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο κ. Κορκίδης.
«Νομίζω ότι τα είδη τεχνολογίας είχαν τον πρώτο λόγο. Είχαν καλύτερες προσφορές, μεγαλύτερες εκπτώσεις. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι υπήρχε μεγαλύτερο στοκ στην αγορά και στα καταστήματα αυτά, οπότε ήταν μια ευκαιρία να τα πουλήσουν. Μέσα στις γιορτές δεν πάμε να πάρουμε ψυγεία, κουζίνες, συσκευές ηλεκτρικές. Την τιμητική τους είχαν πολύ, eshop και οι ηλεκτρικές κουβέρτες απ’ ό,τι μαθαίνω. Το δεύτερο δηλαδή σε κατηγορία ήταν οικιακός εξοπλισμός, μικροσυσκευές. Μετά ήταν η ένδυση υπόδηση που παραδοσιακά είναι στις προτιμήσεις των καταναλωτών, καλλυντικά, είδη στολισμού και δώρα. Πολλοί έκαναν και κάποιες έξυπνες αγορές για τα χριστουγεννιάτικα δώρα τους για τις οικογενειακές τους και κοινωνικές τους υποχρεώσεις. Οπότε είναι η τελευταία περίοδος πριν την εορταστική και με καλές τιμές και με εκπτώσεις» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Κορκίδης συνέστησε όταν οι αγορές γίνονται από ιστοσελίδες, οι καταναλωτές να ελέγχουν και αν υπάρχει φυσικό κατάστημα στην επιχείρηση. «Αυτή είναι η εξασφάλισή μας, για να μπορέσουμε αν χρειαστεί να το αλλάξουμε. Αν κάτι είναι ελαττωματικό να έχει εγγύηση. Όλα αυτά θέλουν πάρα πολύ προσοχή. Νομίζω ότι είμαστε εξοικειωμένοι, αλλά τελευταία το ηλεκτρονικό έγκλημα είναι σε έξαρση και πρέπει και εμείς να είμαστε πολύ προσεκτικοί» επισήμανε.
Πηγή: OT
- Τραμπ και ελληνοτουρκικά – Τι πιστεύουν οι Έλληνες, ένας πρώην διπλωμάτης των ΗΠΑ και ένας πανεπιστημιακός
- Masdar: Με όχημα την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ σχεδιάζει off shore αιολικά και φωτοβολταϊκά 6 GW σε Ελλάδα και Ισπανία
- Διαγραφή Σαμαρά: Κάνει ζυμώσεις για κόμμα – Όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
- Μέσω ΑΣΕΠ οι προσλήψεις στη Δημοτική Αστυνομία
- Ο Φουκώ διαβάζει Χέγκελ
- Βατικανό: Μπορείτε να περιηγηθείτε ψηφιακά στη Βασιλική του Αγίου Πέτρου χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη