Ναυάγιο στη Λέσβο: Βίντεο ντοκουμέντο με τη βύθιση του φορτηγού πλοίου «Raptor»
Στο πλοίο επέβαιναν συνολικά 14 άτομα πλήρωμα
- Ελπιδοφόρα μεταμόσχευση βλαστοκυττάρων για την παράλυση
- Επί τάπητος στο Συμβούλιο του ΟΗΕ η συμφωνία του πυρηνικού προγράμματος του Ιράν - Τι προκαλεί ανησυχία
- Νέα καταγγελία για πλαστά χαρτονομίσματα - «Επέμεναν ότι στη δική τους τράπεζα αποκλείεται»
- Κενυάτης κρατούμενος βγαίνει από το Γκουαντάναμο
Βίντεο ντοκουμέντο με τη στιγμή της βύθισης του φορτηγού πλοίου «Raptor» ανοιχτά της Λέσβου ήρθε στο φως της δημοσιότητας.
Το «Raptor» φαίνεται στο βίντεο, που δημοσίευσε τουρκική ιστοσελίδα, να παλεύει να μείνει στην επιφάνεια, τη στιγμή που η πρύμνη του έχει ήδη βυθιστεί ενώ παράλληλα έχει εκπέμψει «MAYDAY».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Νωρίτερα, αναγνωρίστηκε η σορός που εντοπίστηκε εχθές, Κυριακή στη θαλάσσια περιοχή που βυθίστηκε το πλοίο, και όπως έγινε γνωστό ανήκει σε αιγύπτιο ναύτη. Επιπλέον, μέχρι στιγμής έχει διασωθεί μονάχα ένας, από το πλήρωμα των 14 ατόμων (ένας Ινδός, έντεκα Αιγύπτιοι και δύο Σύροι).
Το πλοίο έμπαζε νερά από το Σάββατο
Πρόκειται επίσης για Αιγύπτιο ο οποίος σώθηκε χάρη σε ένα βαρέλι από το οποίο κρατιόταν για σχεδόν 4 ώρες.
Ο αιγύπτιος μηχανικός αποκάλυψε ότι το πλοίο έμπαζε νερά από το βράδυ του Σαββάτου, αλλά, όπως ανέφερε ο εκπρόσωπος Τύπου του Λιμενικού Σώματος, Νίκος Αλεξίου, δεν δηλώθηκε μηχανική βλάβη.
Παράλληλα, με αμείωτη ένταση συνεχίζονται οι έρευνες για τον εντοπισμό των 12 αγνοουμένων ναυτικών.
Από το πρωί της Δευτέρας επιχειρούν στην περιοχή δύο πλωτά του Λιμενικού Σώματος, ένα πλοίο ανοικτής θαλάσσης και ένα παράκτιο πλοίο, καθώς και ένα ελικόπτερο του Λιμενικού Σώματος μαζί με 4 παραπλέοντα.
Το χρονικό του ναυαγίου
Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, πιθανότατα εξαιτίας της σφοδρής θαλασσοταραχής, προκλήθηκε μετατόπιση φορτίου, μπήκαν νερά στα αμπάρια και η βύθιση του πλοίου, που μετέφερε 6.000 τόνους αλάτι, ήταν θέμα χρόνου.
Στις 3:06 τα ξημερώματα της Κυριακής, 5,5 ναυτικά μίλια νοτιοδυτικά της Σκάλας Ερεσού, το πλοίο σταματά να κινείται πιθανότατα εξαιτίας μηχανικής βλάβης.
Στις 4:47 οι μηχανές του πλοίου ξεκινούν και πάλι. Στις 7:11, 4 μίλια νοτιοδυτικά της Σκάλας Ερεσού σβήνουν και πάλι οι μηχανές του πλοίου. Αυτή είναι και η τελευταία καταγραφή της πορείας του στο σύστημα.
Μία ώρα μετά, στις 8:20 το πλοίο παίρνει κλίση. Ο πλοίαρχος εκπέμπει σήμα κινδύνου «mayday» σε παραπλέοντα σκάφη και στη συνέχεια χάνεται από τα ραντάρ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις