ΑΙ: Το υπέρογκο κασέ του μοντέλου που δεν… υπάρχει
Είναι από τη Βαρκελώνη και λατρεύει τα παιχνίδια και τη φυσική κατάσταση και συχνά λαμβάνει μηνύματα από διασημότητες που της ζητούν ραντεβού
- ΣΥΡΙΖΑ: Στο αντιΣύριζα μέτωπο ο Κασσελάκης, σαν έτοιμος από καιρό εκτοξεύει χυδαιότητες για το Μάτι
- Προφυλακιστέος ο 30χρονος για τη δολοφονία της Δώρας στο Αγρίνιο
- Πόσο αντέχουν τα αποθέματα φυσικού αερίου; Σε συμπληγάδες η Ευρώπη
- Μακελειό στην Κίνα: Οκτώ νεκροί και 17 τραυματίες από επιθέσεις με μαχαίρι σε σχολή
Η Αϊτάνα, μια 25χρονη λάτρης του gaming και της καλής φυσικής κατάστασης, δέχεται συχνά μηνύματα από διασημότητες που της ζητούν να βγουν ραντεβού. Ωστόσο, αυτό που δεν γνωρίζουν οι επίδοξοι μνηστήρες της είναι ότι δεν είναι πραγματικό πρόσωπο, αλλά μια περσόνα που δημιουργήθηκε από το The Clueless, ένα πρακτορείο μοντέλων AI με έδρα την Ισπανία.
Μπορεί κανείς να θεωρήσει την Αϊτάνα το πρώτο ισπανικό μοντέλο που δημιουργήθηκε από τεχνητή νοημοσύνη. Την Αϊτάνα διαχειρίζεται μια ομάδα γραφιστών η οποία δημοσιεύει διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για μια σειρά από προϊόντα.
Σύμφωνα με το Euronews, το μοντέλο AI κάποιες φορές έχει κερδίσει έως και 10.000 ευρώ τον μήνα. Έχει καταστεί το πρόσωπο της εταιρείας αθλητικών συμπληρωμάτων BIG Supps. Οι φωτογραφίες της στο Fanvue, μια πλατφόρμα παρόμοια με την OnlyFans, «αυγατίζουν» επίσης τα έσοδα της εταιρείας. Κατά μέσο όρο, βγάζει 3.000 ευρώ τον μήνα.
Πώς γεννήθηκε η Αϊτάνα
Ο Ρούμπεν Κρουθ, σχεδιαστής και ιδρυτής του The Clueless, δήλωσε στο Euronews ότι η εταιρεία σκέφτηκε να δημιουργήσει μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης όταν αντιμετώπισε μεγάλες απώλειες εσόδων λόγω προβλημάτων στη συνεργασία με μοντέλα.
Εξήγησε: «Αρχίσαμε να αναλύουμε τον τρόπο με τον οποίο εργαζόμαστε και συνειδητοποιήσαμε ότι πολλά έργα τέθηκαν σε αναμονή ή ακυρώθηκαν λόγω προβλημάτων που ήταν πέρα από τον έλεγχό μας. Συχνά έφταιγε ο influencer ή το μοντέλο, ενώ δεν υπήρχαν σχεδιαστικά προβλήματα».
Είναι τολμηρή
Έτσι λάνσαραν την Αϊτάνα στην οποίαν προσέδωσαν προσωπικότητα για να την καταστήσουν «οικεία». Η προσωπικότητα της Αϊτάνα περιγράφεται ως «ανεξάρτητη στις πράξεις της και γενναιόδωρη στην προθυμία της να βοηθήσει τους άλλους».
Είναι επίσης τολμηρή και «εκφράζει τη γνώμη της χωρίς επιφυλάξεις». Είναι από τη Βαρκελώνη και λατρεύει τα παιχνίδια και τη καλή φυσική κατάσταση. Το ζώδιό της είναι ο Σκορπιός.
Ο λογαριασμός της Αϊτάνα στο Instagram δημιουργήθηκε τον Ιούλιο φέτος και έχει ήδη περισσότερους από 121.000 ακόλουθους.
Ο Κρουθ αποκάλυψε ότι η Αϊτάνα λαμβάνει συχνά μηνύματα από διασημότητες. «Μια μέρα, ένας γνωστός λατινοαμερικανός ηθοποιός έστειλε μήνυμα για να της ζητήσει να βγουν. Αυτός ο ηθοποιός έχει περίπου 5 εκατομμύρια ακόλουθους και κάποιοι από την ομάδα μας παρακολουθούσαν την τηλεοπτική του σειρά όταν ήταν παιδιά. Δεν είχε ιδέα ότι η Αϊτάνα δεν υπήρχε», είπε.
Μετά την επιτυχία της Αϊτάνα η εταιρεία παρουσίασε ένα άλλο εικονικό μοντέλο που ονομάζεται Μάγια. Περιγράφεται ως μια «νεαρή Αργεντινή που χαρακτηρίζεται από τη συστολή και την αγνότητά της».
Η ξανθιά φιγούρα AI προβάλλεται από το Μπουένος Άιρες. Είναι οπαδός του αργεντίνικου επαγγελματικού αθλητικού συλλόγου Μπόκα Τζούνιορς. «Γεννήθηκε» το 1999 και είναι «Τοξότης».
Βροχή οι προτάσεις
Το πρακτορείο ανέφερε στο Euronews ότι λαμβάνει προτάσεις από πολλές εταιρείες που ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν τα μοντέλα τους. Εξηγώντας την ελκυστικότητα των ψηφιακών μοντέλων, ο Κρουθ είπε: «Θέλουν (οι επωνυμίες) να έχουν μια εικόνα που δεν είναι πραγματικό πρόσωπο και που αντιπροσωπεύει τις αξίες της επωνυμίας τους, ώστε να μην υπάρχουν προβλήματα εάν πρέπει να απολύσουν κάποιον ή δεν μπορούν πλέον να βασιστούν σε αυτόν».
Το πρακτορείο έχει επικριθεί επειδή έκανε τα εικονικά του μοντέλα σέξι και τους προσέφερε μη ρεαλιστικά χαρακτηριστικά. Σε αυτό ο Κρουθ απλά απαντά ότι στην εταιρεία του ακολουθούν μια ήδη καθιερωμένη αισθητική που βασίζεται σε κορυφαία μοντέλα και influencers.
Υπερασπίστηκε τη θέση του λέγοντας: «Αν δεν ακολουθήσουμε αυτήν την αισθητική, οι εταιρείες δεν θα ενδιαφέρονται. Για να αλλάξετε αυτό το σύστημα, πρέπει να αλλάξετε το όραμα των εμπορικών σημάτων».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις