Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Στις εταιρείες που βάζουμε πρόστιμα οι τιμές μειώνονται, λέει ο Σκρέκας

Στις εταιρείες που βάζουμε πρόστιμα οι τιμές μειώνονται, λέει ο Σκρέκας

«Το ζητούμενο είναι χαμηλότερες τιμές για τους καταναλωτές και για τους Έλληνες πολίτες», υπογράμμισε ο Κώστας Σκρέκας μιλώντας για την ακρίβεια που ταλανίζει τα νοικοκυριά

Στις εταιρείες που μπαίνουν πρόστιμα για αθέμιτη κερδοφορία οι τιμές μειώνονται, σημείωσε ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας μιλώντας στην ΕΡΤ.

«Αμέσως μετά βλέπουμε ότι οι τιμές σε αυτές τις εταιρείες μειώνονται. Το παρατηρήσαμε σε τρεις περιπτώσεις μέχρι τώρα από πολυεθνικές όπου τελικά έχουν επιβληθεί πρόστιμα για αθέμιτη κερδοφορία ότι τις επόμενες ημέρες και τις επόμενες λίγες εβδομάδες οι τιμές στα ράφια των σούπερ μάρκετ μειώθηκαν σε αυτά τα προϊόντα, γιατί προσάρμοσαν το περιθώριο κέρδους στο πλαφόν το οποίο έχει θέσει η ελληνική κυβέρνηση. Πρέπει να πούμε ότι η ελληνική κυβέρνηση είναι η μόνη κυβέρνηση στην Ευρώπη η οποία έχει ψηφίσει ένα νόμο που καταπολεμά την κερδοσκοπία και θέτει ένα πλαφόν στο περιθώριο κέρδους των εταιριών», υπογράμμισε ο Κώστας Σκρέκας.

«Ο στόχος είναι η σταθεροποίηση και η μείωση των τιμών στα ράφια»

Ο Κώστας Σκρέκας πρόσθεσε πως η κυβέρνηση θα συνεχίσει τους ελέγχους, καθώς, το φαινόμενο της ακρίβειας πρέπει να αντιμετωπιστεί. «Πρέπει να πούμε ότι η ελληνική κυβέρνηση είναι η μόνη κυβέρνηση στην Ευρώπη η οποία έχει ψηφίσει ένα νόμο που καταπολεμά την κερδοσκοπία και θέτει ένα πλαφόν στο περιθώριο κέρδους των εταιριών. Και είναι η μόνη κυβέρνηση η οποία έχει επιβάλει μεγάλα πρόστιμα σε αυτές τις εταιρείες που βρέθηκαν να παραβιάζουν αυτόν το νόμο. Και αυτές οι εταιρείες είναι και πολύ μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες. Και θα συνεχίσουμε γιατί πρέπει τελικά το φαινόμενο της ακρίβειας σταδιακά να αντιμετωπιστεί και ήδη βλέπουμε ότι πραγματικά σε κάποιες περιπτώσεις και σε αρκετά προϊόντα οι τιμές έχουν αρχίσει να αποκλιμακώνονται. Βεβαίως, επαναλαμβάνω, συνεπικουρούμενο και της επιβολής προστίμων που συνέβησαν τις τελευταίες εβδομάδες», σημείωσε.

«Ο στόχος είναι η σταθεροποίηση και η μείωση των τιμών στα ράφια», είπε ο Κώστας Σκρέκας

«Το ζητούμενο είναι χαμηλότερες τιμές για τους καταναλωτές και για τους Έλληνες πολίτες»

Ερωτηθείς για τη συνάντηση που είχε με τις διοικήσεις των σούπερ μάρκετ για τις προσφορές «δύο σε ένα» ο Κώστας Σκρέκας είπε μεταξύ άλλων «πρέπει να σας πω ότι υπάρχει προβληματισμός για διαχρονικές αδυναμίες στη λειτουργία της αγοράς στην Ελλάδα, δηλαδή για το πώς εφαρμόζονται εμπορικές πρακτικές, επαναλαμβάνω, διαχρονικά δεν είναι ένα φαινόμενο το οποίο παρατηρείται τώρα, είναι φαινόμενο το οποίο συμβαίνει τις τελευταίες δύο δεκαετίες στην Ελλάδα, και πώς τελικά αυτές οι εμπορικές πρακτικές οδηγούν σε αύξηση των τιμών των προϊόντων στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Όλα αυτά λοιπόν είναι θέματα τα οποία τα συζητάμε και με τις αλυσίδες, τους εκπροσώπους των αλυσίδων σούπερ μάρκετ και με τις προμηθεύτριες εταιρείες, έτσι ώστε να βρούμε τις κατάλληλες διαδικασίες και τα κατάλληλα μέτρα που θα διασφαλίσουν το ζητούμενο και το ζητούμενο είναι χαμηλότερες τιμές για τους καταναλωτές και για τους Έλληνες πολίτες στα ράφια των σούπερ μάρκετ σε βασικά καταναλωτικά αγαθά. Δεν θα σταματήσουμε μέχρι να το πετύχουμε».

Ακόμη, ο Κώστας Σκρέκας υπογράμμισε ότι «ο στόχος είναι η σταθεροποίηση και η μείωση των τιμών στα ράφια και μέχρι τώρα, πέρα από το «καλάθι του νοικοκυριού», έχουμε την πρωτοβουλία «μόνιμης μείωσης τιμής» όπου έχουν προσεγγίσει τα 1.000 προϊόντα, εκείνα τα οποία έχουν ανακοινώσει ότι θα μειώσουν σταθερά και για έξι μήνες τις τιμές τους στα ράφια.».

Σύμφωνα με τον υπουργό Ανάπτυξης, «έχουμε δηλαδή 948 προϊόντα μέχρι εχθές από 80 σχεδόν προμηθευτές, οι οποίοι έχουν συμπεριλάβει τα προϊόντα τους στην πρωτοβουλία της κυβέρνησης “μόνιμη μείωση τιμής” όπου διασφαλίζεται ότι για τουλάχιστον έξι μήνες τα προϊόντα θα μειώσουν την τιμή τους τουλάχιστον 5%. Χθες ανακοινώθηκαν προϊόντα από μεγάλη πολυεθνική εταιρεία που μειώνουν τις τιμές στα ράφια από 13 έως 25%. Και φυσικά σε μόνιμη, σε σταθερή βάση, για τουλάχιστον έξι μήνες. Άρα τελικά οι καταναλωτές μπορούν να επισκεφθούν τα σούπερ μάρκετ και σταδιακά θα δουν τις επόμενες μέρες 1.000 προϊόντα τουλάχιστον που έχουν μειώσει την τιμή τους στα ράφια».

Must in

Πέρασαν στους «4» του EFL Cup Άρσεναλ, Λίβερπουλ και Νιούκαστλ

Βραδιά των φαβορί στο EFL Cup με τις Άρσεναλ, Λίβερπουλ και Νιούκαστλ να περνούν στην επόμενη φάση του θεσμού

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο