KIA Sorento: Σε τροχιά προσέγγισης
Έχοντας πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του στις ΗΠΑ, το ανανεωμένο Sorento προσεγγίζει την Ευρώπη ενσωματώνοντας αντίστοιχες βελτιώσεις που εστιάζουν στην αναβάθμιση της ψηφιακής τεχνολογίας
- Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
- Διαρρήκτες «άδειαζαν» το εργαστήριο του γλύπτη Γεώργιου Λάππα στη Νέα Ιωνία
To ανανεωμένο Sorento πραγματοποίησε την πρεμιέρα του στην έκθεση του Los Angeles η οποία πραγματοποιήθηκε στα μέσα του μήνα και πλέον η KIA συγκεκριμενοποιεί ορισμένα στοιχεία που αφορούν την «ευρωπαϊκή» παραλλαγή του η οποία, αυτονόητα, θα επωφεληθεί από ανάλογες βελτιώσεις.
Ξεκινώντας από τα στοιχεία που θα παραμείνουν σταθερά, το Sorento αναμένεται να εξακολουθήσει να προσφέρεται στην Ευρώπη με το ίδιο ευρύ φάσμα από πλευράς τεχνολογίας, συνόλων περιλαμβάνοντας στις επιλογές του, υβριδικές, plug-in υβριδικές αλλά και πετρελαιοκίνητες επιλογές. Οι υβριδικής τεχνολογίας εκδόσεις θα εξακολουθήσουν να εφοδιάζονται με τον turbo κινητήρα των 1,6 λίτρων σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ, μπαταρία και αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων. Στην περίπτωση κορυφαίας της plug-in υβριδικής έκδοσης η μπαταρία θα έχει χωρητικότητα 13,8 kWh και ισχύς θα διαμορφώνεται σε 265 ίππους, διαθέτοντας de facto τετρακίνηση.
Η βασική υβριδική έκδοση θα επωφελείται από την μικρότερη μπαταρία των 1,49 kWh προσφέροντας ισχύ 230 ίππων και ούσα διαθέσιμη τόσο σε δικίνητες όσο και σε τετρακίνητες διαμορφώσεις. Την παραμονή του στην ευρωπαϊκή γκάμα του Sorento φαίνεται να έχει και κερδίσει και το diesel με την μορφή του μοτέρ 2,2 λίτρων με ισχύ 193 ίππων, διαθέσιμο σε δικίνητες ή τετρακίνητες εκδόσεις και σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.
Σε επίπεδο σχεδίασης, η KIA επέλεξε μια ανανέωση στα σημεία η οποία έχει ως σημείο αναφοράς το σχεδιαστικό κώδικα του νέου EV 9, εναρμονίζοντας κατά κάποιο τρόπο την αισθητική του μεγάλου της «συμβατικού» SUV με αυτή του νεότερου ηλεκτρικού της μοντέλου. Έτσι το Sorento υιοθετεί φωτιστικά σώματα σε μοτίβο «Τ» σε συνδυασμό με τα χαρακτηριστικά LED ημέρα που του προσδίδουν μια πιο επιθετική όσο και σύγχρονη όψη. Την ανανεωμένη εικόνα συμπληρώνουν η μεγαλύτερη γρίλια, οι πιο έντονα σχεδιασμένοι προφυλακτήρες που συνδυαστικά και με τους πιο φαρδείς αναβατήρες στα πλευρά δημιουργούν μια πιο στιβαρή εικόνα.
Στο πίσω τμήμα διακρίνονται τα πιο μινιμαλιστικής λογικής φωτιστικά σώματα σε ένα παράξενο διακεκομμένο μοτίβο, ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας και η νέα θέση του λογότυπου της φίρμας. Στις προσθήκες θα περιλαμβάνεται η δυνατότητα επιλογής νέων αποχρώσεων καθώς και νέου σχεδιασμού τροχών με διάσταση 18 και 20 ιντσών.
Οι σημαντικότερες αλλαγές έχουν ωστόσο συντελεστεί στο εσωτερικό του με τεχνολογικό «οδηγό» το τελευταίο Sportage αλλά και το EV9. Έτσι πλέον ψηφιακό επίκεντρο αποτελεί μια πανοραμική κοίλη οθόνη 12,3 ιντσών που φιλοξενεί σε ενιαία επιφάνεια τον πίνακα οργάνων και το infotainment και επωφελείται από την τελευταία εκδοχή του λειτουργικού της KIA που υπόσχεται περισσότερες δυνατότητες αλλά και βελτιωμένη ταχύτητα και πιο διαισθητική χρήση. Το σύμπλεγμα των οθονών επιδέχεται πλέον αυτόματες over-the-air αναβαθμίσεις και επιτρέπει την χρήση του smartphone ως ψηφιακού κλειδιού.
Αναθεωρημένες είναι και οι επιλογές για τις επενδύσεις που προσφέρουν την δυνατότητα επιλογής για τεχνόδερμα ενώ η διάταξη του θαλάμου, με δεδομένο και το αμετάβλητο μέγεθος του μοντέλου, παραμένει επταθέσια.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις