Ινδία: «Κάναμε γιόγκα και παίζαμε στο κινητό για να αντέξουμε» – Οι εργάτες περιγράφουν τις μέρες τους στη σήραγγα
Οι 41 εργάτες που έμειναν μέσα σε σήραγγα για πάνω από δύο εβδομάδες αναρρώνουν στο νοσοκομείο
- «Είσαι ο διάβολος» – Αντιμέτωποι με τον πατέρα τους οι γιοι της Ζιζέλ Πελικό
- Κατεπείγουσα εισαγγελική παρέμβαση από τον Άρειο Πάγο μετά την αποκάλυψη in – Για το χαμένο υλικό από τις κάμερες στα Τέμπη
- Οι ληστές που έκλεψαν τα πορτρέτα των Ελισάβετ Β' και Μαργκρέτε Β' του Άντι Γουόρχολ τα έκαναν όλα στραβά
- Το ΠΑΣΟΚ θα προτείνει άλλο πρόσωπο για ΠτΔ αν ο Μητσοτάκης επιλέξει «στενή κομματική επιλογή»
Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια των 41 Ινδών εργατών, που είχαν εγκλωβιστεί σε σήραγγα από τις 12 Νοεμβρίου.
Οι εργάτες απεγκλωβίστηκαν χθες, Τρίτη, μετά από μια επιχείρηση διάσωσης μαμούθ που ξεπέρασε πολλά εμπόδια. Οι 41 εργάτες βγήκαν από τη σήραγγα με φορεία μέσω ενός σωλήνα 90 εκατοστών.
Σήμερα, αναρρώνουν στο νοσοκομείο και, σε βίντεο που βλέπουν το φως της δημοσιότητας, φαίνονται να τρώνε στα κρεβάτια τους σε καλή διάθεση.
Uttarakhand: Rescued workers have first proper meal in 17 days at the base hospital. pic.twitter.com/WTsuQsTZYt
— BBC News India (@BBCIndia) November 29, 2023
Δάκρυα χαράς και συγκίνησης
Όταν βγήκαν από τη σήραγγα οι εργάτες χαμογελούσαν και χαιρετούσαν όσους ήταν εκεί για να τους υποδεχτούν. Συνάδελφοι και μέλη των οικογενειών τους χαμογέλασαν μετά από μέρες αγωνίας και προσευχών.
Ο Chaudhary Lal, ο οποίος φωτογραφήθηκε φιλώντας τον γιο του Manjit – έναν από τους παγιδευμένους εργάτες – δήλωσε στο BBC ότι ήταν χαρούμενος και ανακουφισμένος που είδε τον γιο του.
«Έχω ήδη χάσει έναν γιο σε ατύχημα σε εργοτάξιο. Δεν θα άντεχα να χάσω άλλον έναν» συγκλονίζει.
All 41 construction workers who were trapped in a collapsed tunnel in India for more than two weeks were pulled out on Tuesday, bringing an end to a drawn-out rescue mission that had gripped the country’s attention. pic.twitter.com/roPVHAjjYO
— The Associated Press (@AP) November 28, 2023
«Κάναμε γιόγκα, παίζαμε με το κινητό» – 17 μέρες στη σήραγγα
Ο Satya Dev, ένας από τους 41 εγκλωβισμένους εργάτες, δήλωσε στην εφημερίδα Times of India ότι ήταν «κλειστοφοβικά» μέσα στη σήραγγα και ότι ανακουφίστηκε όταν βγήκαν έξω.
Ένας άλλος εργάτης, ο Chamra Oraon, δήλωσε στην Indian Express ότι υπήρχαν στιγμές που αισθανόταν ανήσυχος μέσα στη σήραγγα και αναρωτιόταν πότε θα τον έβγαζαν έξω.
«Αλλά ποτέ δεν έχασα την ελπίδα μου», είπε, προσθέτοντας ότι περνούσε τον χρόνο του παίζοντας παιχνίδια στο κινητό του τηλέφωνο, το οποίο φόρτιζε χρησιμοποιώντας φορητούς φορτιστές που έβαζαν μέσα από έναν σωλήνα οι διασώστες.
«Δεν μπορούσαμε να τηλεφωνήσουμε σε κανέναν αφού δεν υπήρχε δίκτυο, οπότε μιλούσαμε μεταξύ μας και γνωριστήκαμε» προσέθεσε.
All 41 workers have been rescued from a tunnel in India after being trapped for more than two weeks https://t.co/24ARCevioN pic.twitter.com/52AHpbdwLt
— The Independent (@Independent) November 29, 2023
«Πηγαίναμε βόλτες και κάναμε γιόγκα για να παραμείνουμε δραστήριοι μέσα στη σήραγγα» συνέχισε μιλώντας για τις μέρες τους μέσα στη σήραγγα.
Ένας άλλος εργάτης περιέγραψε ότι αρχικά άνοιγαν τα τηλέφωνά τους μόνο για να ελέγχουν την ώρ, προκειμένου να μην τελειώνει η μπαταρία τους. Αλλά μόλις έλαβαν φορτιστές, μπορούσαν να χρησιμοποιούν τα τηλέφωνά τους πιο ελεύθερα για να περνούν την ώρα τους πιο ευχάριστα.
Η κατάρρευση της σήραγγας – Θα συνέδεε τα δύο σημαντικότερα ινδουιστικά ιερά
Η υπό κατασκευή οδική σήραγγα, μήκους 4,5 χιλιομέτρων, κατέρρευσε εν μέρει στις 12 Νοεμβρίου, παγιδεύοντας τους εργάτες σε χώρο μήκους περίπου 400 μέτρων.
Την ώρα της κατάρρευσης μέσα στη σήραγγα βρίσκονταν 50 με 60 εργάτες από τους οποίους περίπου 10 με 20 είχαν αρχίσει να βγαίνουν καθώς είχε τελειώσει η βάρδιά τους κι έτσι κατάφεραν να γλιτώσουν.
Η σήραγγα αυτή θα συνέδεε τα δύο σημαντικότερα ινδουιστικά ιερά που βρίσκονται στο Ουταρκάσι και το Γιαμουνότρι. Ο αυτοκινητόδρομος προσκυνήματος Σαν Νταμ είναι ένα από τα πλέον φιλόδοξα σχέδια του Ινδού πρωθυπουργού Ναρέντρα Μόντι. Στόχος του είναι να ενώσει τέσσερις ινδουιστικές τοποθεσίες στη βόρεια Ινδία με έναν αυτοκινητόδρομο δύο λωρίδων μήκους 889 χιλιομέτρων, συνολικού κόστους 1,5 δισεκ. δολαρίων.
Ειδικοί είχαν προειδοποιήσει για τις επιπτώσεις των εργοταξίων στο κρατίδιο Ουταρχάντ, όπου οι κατολισθήσεις είναι συχνές.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις