Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Συνεργασία «φόρτισης» ανάμεσα σε Nio και Geely

Συνεργασία «φόρτισης» ανάμεσα σε Nio και Geely

Η Geely θα υιοθετήσει θα συμβάλλει στην ανάπτυξη των σταθμών αντικατάστασης μπαταριών που προωθεί αντί της φόρτισης η Nio

Hκινεζική Νio είναι από τις ελάχιστες ηλεκτρικές αυτοκινητοβιομηχανίες που έχουν προκρίνει ως αποδοτικότερο τρόπο αναπλήρωσης ενέργειας των ηλεκτρικών οχημάτων που φέρουν τα σήματα της, την δημιουργία σταθμών αντικατάστασης μπαταριών αντί της συνήθους επαναφόρτισης. Η διαδικασία διαρκεί ,κατ΄ελάχιστο, λιγότερο από πέντε λεπτά (4,6 λεπτά) ενώ ο μέγιστος χρόνος είναι τα δέκα λεπτά για τους παλαιότερης τεχνολογίας σταθμούς αντικατάστασης της Nio που τα αρχικά σχέδια της προέβλεπαν την εγκατάσταση 5.000 σταθμών έως το 2025 εκ των οποίων άνω των 1.000 θα βρίσκονταν εκτός Κίνας συμπεριλαμβανομένης της Ευρώπης.

Το σκεπτικό της Nio για τον συγκεκριμένο τρόπο φόρτισης δείχνει να συμμερίστηκε και ο επίσης κινεζικός όμιλος Geely o οποίος στο portfolio του διαθέτει και ευρωπαϊκές φίρμες (του ανήκουν οι Volvo, η Polestar, η Lotus αλλά και εν μέρει η smart όσο και οι γνωστές στη γηραιά ήπειρο Lynk και Zeekr) και ο οποίος υπέγραψε συμφωνία συνεργασίας με την Nio προκειμένου να αναπτύξουν από κοινού το συγκεκριμένο δίκτυο «φόρτισης» και παράλληλα να «ενοποιήσουν» τις διαδικασίες εξέλιξης και κατασκευής μπαταριών όσο και μοντέλων προκειμένου τα EV προϊόντα αμφοτέρων να μπορούν να υποστηρίξουν το συγκεκριμένο τρόπο αναπλήρωσης της ενέργειας.

Με δεδομένη την έντονη δραστηριοποίηση της Geely στην Ευρώπη, ο αριθμός των σταθμών αντικατάστασης μπαταριών στην Ευρώπη που προς το παρόν είναι εξαιρετικά περιορισμένος και αφορά αποκλειστικά εξαιρετικά λίγες χώρες δεν αποκλείεται να αυξηθεί ταχύτερα από το αρχικά προβλεπόμενο.

Εκτός από το σαφές πλεονέκτημα σε ότι αφορά τον χρόνο που απαιτείται για την αναπλήρωση της ενέργειας των EV η συγκεκριμένη τεχνολογία κρίνεται από τους ειδικούς ως ιδιαίτερα αποδοτική και ως προς την παράμετρο της ενεργειακής ζήτησης καθώς η υιοθέτησή της θα μπορούσε να προσφέρει τη λύση στο πρόβλημα που θα προκύψει σε ό,τι αφορά το ισοζύγιο ζήτησης-προσφοράς ηλεκτρικής ενέργειας, εφόσον η ηλεκτροκίνηση αποτελεί το κυρίαρχο μέσο της αυτοκίνησης.

Must in

Πώς αντέδρασαν τα social media στη διαγραφή Σαμαρά

Ο Αντώνης Σαμαράς τέθηκε εκτός Νέας Δημοκρατίας, γεγονός που δεν θα μπορούσε να μείνει ασχολίαστο από τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, με το X να έχει πρωτοκαθεδρία

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2024