KIA EV6: Βελτιώνοντας την… πρώτη σελίδα
Το μοντέλο που αποτέλεσε την πρώτη σελίδα ενός νέου ηλεκτρικού κεφαλαίου για την KIA ετοιμάζεται να υποδεχτεί την ανανεωμένη εκδοχή του η οποία θα υιοθετήσει στοχευμένες βελτιώσεις σε κάθε επίπεδο
- Πού βρίσκεται η Ahoo Daryaei; - «Αν την έχουν πειράξει θα πάρουν φωτιά οι δρόμοι»
- Όσα συνέβησαν μέσα στην έπαυλη του Φρανκ Σινάτρα – Τζόγος και κρυφές ερωτικές συναντήσεις
- Νέες ισραηλινές σφαγές σε Βηρυτό και Γάζα που παραπέμπει στην «Αποκάλυψη»
- Πόλεμος Ρωσίας - Ουκρανίας: Μήπως είναι πολύ αργά για να αλλάξει η πορεία του;
Φωτογραφίες: Automedia
Μπορεί η αύξηση των μοντέλων που απαρτίζουν την ηλεκτρική γκάμα της ΚΙΑ να είναι πλέον εκθετική καθώς εκτός από τα «σταθερά» Soul και Niro EV, έχουμε ήδη δει το ΕV9 και EV5 ενώ ετοιμάζονται να πάρουν θέση στην γκάμα τα EV3 και EV4 με τους Κορεάτες να έχουν ήδη παρουσιάσει τα αντίστοιχα πρωτότυπα, ωστόσο η φίρμα δεν αμελεί το πρώτο της και βραβευμένο μοντέλο της νέας EV ηλεκτρικής εποχής της το οποίο βρίσκεται εξίσου σε δοκιμές εξέλιξης, ετοιμάζοντας την ανανεωμένη εκδοχή του.
Με δεδομένο ότι πρόκειται για την πρώτη εμφάνισή του ως δοκιμαστικού πρωτότυπου, το ανανεωμένο EV6 δεν θα πρέπει να αναμένεται πριν τα τέλη του 2024. Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του, αν και το καμουφλάζ δεν επιτρέπει την εξαγωγή συμπερασμάτων, σύμφωνα με προηγούμενες πληροφορίες της KIA, το EV6 θα υιοθετήσει σχεδιαστικά στοιχεία που θα παραπέμπουν στο νεότερο EV9 αλλά και στα υπόλοιπα της γκάμας των EV που χρησιμοποιούν ως αισθητικό σημείο αναφοράς το μεγάλο επταθέσιο SUV της KIA.
Υπό αυτό ακριβώς το σκεπτικό, το EV6 θα υιοθετήσει ανάλογου σχεδιασμού λεπτά κεντρικά φώτα αλλά και πλήρως ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και άλλα μέρη προς όφελος μιας καλύτερης αεροδυναμικής. Την ανανεωμένη του εικόνα θα συμπληρώσουν οι νέοι τροχοί οι οποίοι έχουν κάνει ήδη την εμφάνισή τους στο συγκεκριμένο δοκιμαστικό πρωτότυπο.
Στο πίσω τμήμα δεν αναμένεται ριζικές αλλαγές αν και δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η αναθεώρηση των φωτιστικών σωμάτων, σύμφωνα με τα νεότερα αισθητικά πρότυπα της KIA.
Αφετηρία για το νέο μοντέλο θα εξακολουθήσει να αποτελεί το ίδιο δάπεδο, E-GMP το οποίο εξάλλου φιλοξενεί το EV9 αλλά και θα φιλοξενήσει επίσης τα EV4 και EV5. Αμετάβλητη αναμένεται να παραμείνει και η μπαταρία των 77,4 kWh αν και οι αεροδυναμικές βελτιώσεις αναμένεται να επιφέρουν μια οριακή αύξηση στο μέγεθος της αυτονομίας που θα ξεπεράσει τα 535 χλμ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις