Ναυάγιο στη Λέσβο: Πλοίο – φάντασμα το Raptor; – Νέες αποκαλύψεις για το φορτίο
Δεν αποκλείεται να πραγματοποιηθεί επιχείρηση στο σημείο του ναυαγίου του Raptor στη Λέσβο προκειμένου να ερευνηθεί το φορτίο του
- Βόμβα τα ενοίκια για το εμπόριο – Οι ακριβότεροι δρόμοι στην Ελλάδα
- ΣΥΡΙΖΑ: Στο αντιΣύριζα μέτωπο ο Κασσελάκης, σαν έτοιμος από καιρό εκτοξεύει χυδαιότητες για το Μάτι
- Προφυλακιστέος ο 30χρονος για τη δολοφονία της Δώρας στο Αγρίνιο
- Μακελειό στην Κίνα: Οκτώ νεκροί και 17 τραυματίες από επιθέσεις με μαχαίρι σε σχολή
Πληθαίνουν οι ενδείξεις για το ύποπτο παρελθόν του πλοίου Raptor, που βυθίστηκε το πρωί της Κυριακής ανοιχτά της Λέσβου.
Σύμφωνα με όσα αποκάλυψε στο MEGA ο Βασίλης Λαμπρόπουλος, αστυνομικός συντάκτης των εφημερίδων «ΤΟ ΒΗΜΑ» και «ΤΑ ΝΕΑ», οι αξιωματικοί του Λιμενικού έχουν στη διάθεσή τους ενημερωτικά έγγραφα τα οποία θα φέρουν αποκαλύψεις για το φορτίο του πλοίου.
Τα έγγραφα αυτά συνδέουν το Raptor με μία εταιρεία που έχει έδρα στην Αθήνα και την Κωνσταντινούπολη, η οποία έστελνε προσωπικό στο πλοίο.
Η σύνδεση με πλοία που μετέφεραν χασίς, μετανάστες και σφαίρες
Επίσης, το 2004 και το 2005 η εταιρεία αυτή έχει συνδεθεί με άλλα πλοία, τα οποία μετέφεραν χασίς, μεγάλο αριθμό μεταναστών, σφαίρες από την Τουρκία προς την Λιβύη και μεγάλο φορτίο οπλισμού από την Ουκρανία προς τη Μέση Ανατολή.
Δεν αποκλείεται επιχείρηση στο σημείο του ναυαγίου
Οι αξιωματικοί του Λιμενικού τονίζουν πως έχουν σαφείς ενδείξεις στα χέρια τους πως πρόκειται για πλοίο – φάντασμα και επισημαίνουν πως είναι πολύ πιθανό, παρά το ότι το Raptor βρίσκεται βυθισμένο σε μεγάλο βάθος, να επιχειρηθεί να ερευνηθεί το φορτίο του.
Το χρονικό της βύθισης
Το Raptor μήκους 100 μέτρων είχε ξεκινήσει από την Αλεξάνδρεια με 14 μέλη πλήρωμα.
Στις 03:06 τα ξημερώματα 5,5 ναυτικά μίλια νοτιοδυτικά της σκάλας Ερεσού σταματά να κινείται πιθανότατα εξαιτίας μηχανικής βλάβης.
Στις 04:47 οι μηχανές του πλοίου ξεκινούν και πάλι. 07:11 πρώτα λεπτά, 4 μίλια νοτιοδυτικά της Σκάλας Ερεσού σβήνουν και πάλι οι μηχανές του πλοίου. Αυτή είναι και η τελευταία καταγραφή της πορείας του στο σύστημα.
Μία ώρα μετά, στις 08:20 το πλοίο παίρνει κλίση. Ο πλοίαρχος εκπέμπει σήμα κινδύνου «mayday, mayday» σε παραπλέοντα σκάφη και στη συνέχεια χάνεται.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις