Ναυάγιο στη Λέσβο: Πλοίο – φάντασμα το Raptor; – Νέες αποκαλύψεις για το φορτίο
Δεν αποκλείεται να πραγματοποιηθεί επιχείρηση στο σημείο του ναυαγίου του Raptor στη Λέσβο προκειμένου να ερευνηθεί το φορτίο του
- Μητέρα εξέδιδε την 15χρονη κόρη της σε παιδόφιλο - Καταδικάστηκε σε φυλάκιση πέντε ετών
- «Αγνοούσα όσα συνέβαιναν», είπε για την αυτοκτονία του πατέρα της η «αγνοουμένη» Αμερικανίδα
- Νεκρή η γυναίκα που έπεσε από τον 7ο όροφο ξενοδοχείου στη Μιχαλακοπούλου - Φωτογραφίες από το σημείο
- Η πρώτη απεργία παγκοσμίως από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Διαχειριστών Ακινήτων τύπου Airbnb
Πληθαίνουν οι ενδείξεις για το ύποπτο παρελθόν του πλοίου Raptor, που βυθίστηκε το πρωί της Κυριακής ανοιχτά της Λέσβου.
Σύμφωνα με όσα αποκάλυψε στο MEGA ο Βασίλης Λαμπρόπουλος, αστυνομικός συντάκτης των εφημερίδων «ΤΟ ΒΗΜΑ» και «ΤΑ ΝΕΑ», οι αξιωματικοί του Λιμενικού έχουν στη διάθεσή τους ενημερωτικά έγγραφα τα οποία θα φέρουν αποκαλύψεις για το φορτίο του πλοίου.
Τα έγγραφα αυτά συνδέουν το Raptor με μία εταιρεία που έχει έδρα στην Αθήνα και την Κωνσταντινούπολη, η οποία έστελνε προσωπικό στο πλοίο.
Η σύνδεση με πλοία που μετέφεραν χασίς, μετανάστες και σφαίρες
Επίσης, το 2004 και το 2005 η εταιρεία αυτή έχει συνδεθεί με άλλα πλοία, τα οποία μετέφεραν χασίς, μεγάλο αριθμό μεταναστών, σφαίρες από την Τουρκία προς την Λιβύη και μεγάλο φορτίο οπλισμού από την Ουκρανία προς τη Μέση Ανατολή.
Δεν αποκλείεται επιχείρηση στο σημείο του ναυαγίου
Οι αξιωματικοί του Λιμενικού τονίζουν πως έχουν σαφείς ενδείξεις στα χέρια τους πως πρόκειται για πλοίο – φάντασμα και επισημαίνουν πως είναι πολύ πιθανό, παρά το ότι το Raptor βρίσκεται βυθισμένο σε μεγάλο βάθος, να επιχειρηθεί να ερευνηθεί το φορτίο του.
Το χρονικό της βύθισης
Το Raptor μήκους 100 μέτρων είχε ξεκινήσει από την Αλεξάνδρεια με 14 μέλη πλήρωμα.
Στις 03:06 τα ξημερώματα 5,5 ναυτικά μίλια νοτιοδυτικά της σκάλας Ερεσού σταματά να κινείται πιθανότατα εξαιτίας μηχανικής βλάβης.
Στις 04:47 οι μηχανές του πλοίου ξεκινούν και πάλι. 07:11 πρώτα λεπτά, 4 μίλια νοτιοδυτικά της Σκάλας Ερεσού σβήνουν και πάλι οι μηχανές του πλοίου. Αυτή είναι και η τελευταία καταγραφή της πορείας του στο σύστημα.
Μία ώρα μετά, στις 08:20 το πλοίο παίρνει κλίση. Ο πλοίαρχος εκπέμπει σήμα κινδύνου «mayday, mayday» σε παραπλέοντα σκάφη και στη συνέχεια χάνεται.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις