Toyota Hilux Hybrid: Με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V
Το σκληροτράχηλο pickup της Toyota αποκτά ήπια υβριδική έκδοση η οποία υπόσχεται βελτιώσεις σε κάθε παράμετρό του
- Ουίνστον Τσώρτσιλ: Η iconic φωτογραφία του 1941, η φθηνή κόπια των 5.000 δολαρίων και το σκάνδαλο 83 χρόνια μετά
- Χαραμάδα ελπίδας για την κλιματική κρίση στη σύνοδο της G20
- Παύλος Μαρινάκης: Εκλογές το 2027 – Καμία ανησυχία στην κυβέρνηση για διαρροές στον προϋπολογισμό – Τι είπε για ΠτΔ και για ψήφο εμπιστοσύνης
- Ο Κασσελάκης ανακοίνωσε ψηφοφορία για το όνομα του κόμματός του
Με αφετηρία την διοργάνωση Kenshiki που πραγματοποιήθηκε στις Βρυξέλλες, η Toyota εκτός από τα άμεσα και μεσοπρόθεσμα ηλεκτρικά της σχέδια σε επίπεδο προϊόντων, αποκάλυψε και μια νέα έκδοση του Toyota Hilux με ήπια υβριδική τεχνολογία 48 Volt η οποία αναμένεται να είναι διαθέσιμη στην Ευρώπη από τα μέσα της επόμενης χρονιάς.
Το Hilux αποτελεί μια από τις πλέον σταθερές αξίες στα pickup έχοντας από το 1968 οπότε και πρωτοεμφανίστηκε, καταγράψει πωλήσεις που ξεπερνούν τα 21 εκατομμύρια.
Παράλληλα αξίζει να σημειωθεί ότι στις αρχές του φθινοπώρου η Toyota παρουσίασε μια υδρογονοκίνητη εκδοχή του pickup η οποία ήδη βρίσκεται σε φάση δοκιμών εξέλιξης στη Βρετανία, ενώ με εφαλτήριο την πρόσφατη έκθεση του Τόκυο, τον Οκτώβριο, παρουσίασε μια πρωτότυπη αμιγώς ηλεκτρική παραλλαγή του Hilux με την ονομασία EPU, προδιαγράφοντας ένα αντίστοιχο μέλλον για το pickup που δεδομένα θα αποκτήσει μια αντίστοιχη έκδοση σε δεύτερο χρόνο.
Μέχρι τότε, η Toyota συστήνει την νέα ήπια υβριδική παραλλαγή του σκληροτράχηλου pickup η οποία εντάσσει στο diesel μοτέρ των 2,8 λίτρων με απόδοση 204 ίππους και 500 Nm ροπής ένα παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt αποτελούμενο από μια μικρή μπαταρία αντίστοιχης ονομαστικής απόδοσης τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα και μια μίζα/γεννήτρια με κίνηση μέσω ιμάντα που αντικαθιστά τον τυπικό εναλλάκτη.
Σύμφωνα με τις συστάσεις με την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 48 Volt φορτισμένη, το ήπιο υβριδικό σύστημα μπορεί να συνεισφέρει στιγμιαία με επιπλέον ισχύ 16 ίππων και 65 Nm ροπής, προσφέροντας οφέλη τόσο «σε όρους επιτάχυνσης και ισχύος όσο και εξοικονόμησης ενέργειας» χωρίς προς το παρόν η Toyota να δημοσιοποιεί τα επίμαχα, νέα μεγέθη.
Πλην της οικονομίας και της ισχύος, ή ήπια υβριδική τεχνολογία, υπόσχεται, σύμφωνα με την Toyota βελτιώσεις τόσο σε ό,τι αφορά τις παραμέτρους της πέδησης αλλά και των χαρακτηριστικών άνεσης του Hilux καθώς επιτρέπει, μεγαλύτερα διαστήματα coasting, δηλαδή την απεμπλοκή του κινητήρα, στοιχείο που με τη σειρά του σημαίνει λιγότερο θόρυβο και κραδασμούς. Η εξοικονόμηση καυσίμου από την παρουσία της συγκεκριμένης τεχνολογίας εκτιμάται από την Toyota στο 5% ενώ βελτιωμένη προδιαγράφεται και η απόκριση του πεντάλ γκαζιού χάρη στην ηλεκτρική υποβοήθηση.
Η ήπια υβριδική έκδοση του Hilux θα είναι διαθέσιμη στα «μεσαία» εξοπλιστικά επίπεδα Invicible και Invicible X με τις σχετικές λεπτομέρειες να ανακοινώνονται πιο κοντά στην άφιξη της επίμαχης έκδοσης. Εκτός από τα παραπάνω το Hilux Hybrid προσφέρει και ένα ευρύτερο φάσμα ρύθμισης και προγραμμάτων που αφορούν το σύστημα ελέγχου δυναμικής ευστάθειας με την διαθεσιμότητα των επιλογών Dirt, Sand, Mud, Deep Snow και Rock ενώ, η δυνατότητα προσπέλασης υδάτινων εμποδίων προσδιορίζεται σε 70 εκατοστά.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις