Genesis X Gran Berlinetta: Ακρότητες εικονικής πραγματικότητας
Η Genesis παρουσιάζει το δικό της ιδανικό υβριδικό supercar με προνομιακό πεδίο δράσης το Playstation
- «Στην Τριχωνίδα τέτοιοι σεισμοί έχουν συνέχεια - Χρειάζεται επιτήρηση» - Λέκκας για δόνηση στο Αγρίνιο
- Αρκάς: Η καλημέρα της Κυριακής έχει γεύση από κουραμπιέδες
- Αμερικανικό μαχητικό καταρρίφθηκε κατά λάθος από αμερικανικό καταδρομικό
- Μέχρι πότε η πληρωμή των τελών κυκλοφορίας – Δεν θα δοθεί παράταση, τι ισχύει για τα πρόστιμα
To πολυτελές σκέλος του ομίλου Hyundai, παρουσιάζει ένα νέο πρωτότυπο, αυτή την φορά όχι εν είδει προπομπού για τις σχεδιαστικές και τεχνολογικές εξελίξεις αλλά ως νέο ενεργό μέρος του Gran Turismo 7 όπου θα είναι διαθέσιμο από το 2024. Εξ ου και το Genesis X Gran Berlinetta Vision Gran Turismo Concept όπως είναι η πλήρης ονομασία του παρουσιάστηκε στο πλαίσιο του Gran Turismo World Series Word Finals στη Βαρκελώνη.
Όπως επιβάλλει η ψηφιακή στόχευσή του, η σχεδίαση του X Gran Berlinetta αποπνέει μια έντονη υπερβολή με τις έντονες καμπύλες, το εξαιρετικά χαμηλό ύψος, τις gullwing πόρτες και τις απολήξεις της εξάτμισης τοποθετημένες ψηλά πάνω από το κάλυμμα του κινητήρα. Να σημειωθεί ότι οι Κορεάτες αποκαλύπτουν ότι ο αεροδυναμικός συντελεστής του γοητευτικού coupe διαμορφώνεται σε 0.34.
Στον ψηφιακό κόσμο το X Gran Berlinetta θα εφοδιάζεται με ένα V6 κινητήρα με όριο στροφών στις 10.000 σ.α.λ. και ηλεκτρικά υποβοηθούμενο υπερσυμπιεστή τον οποίο η Genesis συστήνει ως e-SC. Το σύνολο συμπληρώνει ένα ηλεκτρικό μοτέρ που το καθιστά υβριδικό με αποτέλεσμα σε περιβάλλον… Playstation το coupe υπόσχεται απόδοση 1.085 ίππων.
Η Genesis έχει δώσει ιδιαίτερη σημασία στη λεπτομέρεια με το πίσω τμήμα να υιοθετεί μια διπλή χαρακτηριστική περιμετρική LED γραμμή που αναπαράγεται και πίσω από τους μπροστινούς θόλους ενώ την εικόνα συμπληρώνει ένας επιβλητικός αεροδυναμικός διαχύτης που ολοκληρώνεται από την παρουσία ενός τρίτου φωτός φρένου που θυμίζει F1.
Αντίστοιχη είναι η «επιμέλεια» και στο εσωτερικό όπου κυριαρχεί ένας μινιμαλιστικός σχεδιασμός συμπληρούμενος από δύο επιλογείς στην κεντρική κονσόλα και στο εσωτερικό της πόρτας του οδηγού καθώς και μία ενσωματωμένη στο αγωνιστικό τιμόνι οθόνη και ακόμη μία, που εκτείνεται σε όλη την έκταση του ταμπλό.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις