LEVC L380: Η εκδίκηση των MPV
Ο όμιλος Geely παρουσιάζει μέσω της LEVC ένα ηλεκτρικό επιβατικό van με αφετηρία μιας νέας τεχνολογίας αρχιτεκτονική η οποία στο μέλλον θα αποτελέσει αφετηρία για μια ευρεία γκάμα μοντέλων
Μπορεί πριν λίγα χρόνια η κατηγορία των MPV να εγκαταλείφθηκε προς όφελος της SUV φρενίτιδας που εξακολουθεί να επικρατεί, ωστόσο πλέον με αφορμή και την ηλεκτροκίνηση δείχνει να βρίσκει νέο βηματισμό, όπως αποδεικνύουν πρόσφατα εγχειρήματα όπως το Lexus LM και το Volvo EM90 τα οποία προβάλουν την χρηστικότητα σε συνδυασμό με μια πολυτελή προσέγγιση.
Την ευκαιρία που εκπροσωπεί η κατηγορία εντόπισε προφανώς και η Geely η οποία εκτός από την ιδιοκτησία των Volvo, Polestar, Lotus, Ζeekr και smart μεταξύ άλλων έχει στο portfolio της και την London Electric Vehicle Company (LEVC) η οποία είναι υπεύθυνη για τη νέα γενιά των ηλεκτρικών με range extender κινητήρα 1,5 λίτρου, κλασικών μαύρων λονδρέζικων ταξί.
Η ίδια εταιρεία κάνει ένα ακόμα βήμα, προς νέα πεδία που αφορούν τις υπηρεσίες μεταφορών, παρουσιάζοντας το L380, ένα πολυτελές ηλεκτρικό επιβατικό van με δυνατότητα φιλοξενίας έξι ή οκτώ επιβατών αναλόγως την επιλεγμένη διαμόρφωση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το L380 είναι το πρώτο μοντέλο της Geely που αξιοποιεί μια νέα αρχιτεκτονική η εξέλιξη της οποίας διήρκεσε 2,5 χρόνια και αποτελεί κοινό καρπό εξέλιξης των κέντρων έρευνας και εξέλιξης της Geely σε Κίνα, Σουηδία, Μεγ. Βρετανία και Γερμανία.
Η πλατφόρμα Space Oriented Architecture (SOA), θα αποτελέσει την βάση για μια ευρεία γκάμα μοντέλων που θα ακολουθήσουν. Σύμφωνα με τις συστάσεις η αρχιτεκτονική θα μπορεί να φιλοξενήσει μπαταρίες NMC από 73 έως 120 kWh προσφέροντας αυτονομία που θα αγγίζει τα 700 χλμ.
Επίσης θα μπορεί να υποστηρίξει ένα ή δύο ηλεκτρικά μοτέρ, προσφέροντας στη δεύτερη περίπτωση και τετρακίνηση. Στην περίπτωση του ενός ηλεκτρικού μοτέρ η προσφερόμενη ισχύς διαμορφώνεται σε 272 ίππους.
Σε ό,τι αφορά την σχεδίαση, το L380, αντλεί τις επιρροές του από το Airbus A380 και παρά τον όγκο του και το συνολικό μήκος των 5,3 μέτρων υπόσχεται χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή αν και προς το παρόν η LEVC δεν δημοσιοποιεί ο σχετικό μέγεθος.
Στις λεπτομέρειες ξεχωρίζουν τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα LED στο πίσω τμήμα και η έκταση του μπροστινού παρμπρίζ προς όφελος της αίσθησης ευρυχωρίας και της μέγιστης ορατότητας ακόμα και από τα πίσω καθίσματα. Την εικόνα συμπληρώνουν οι συρόμενες πίσω πόρτες όπως επιβάλλει η κατηγορία αλλά και οι λόγοι ευκολίας στην πρόσβαση οι οποίες διαθέτουν κρυμμένες χειρολαβές όπως και οι μπροστινές.
Αρχικά το L380 θα διατεθεί στην αγορά της Κίνας ενώ προοδευτικά θα αφιχθεί και σε επιλεγμένες αγορές της Eυρώπης.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις