Ο πληθωρισμός άλλαξε την καταναλωτική συμπεριφορά
Το 84% των ελλήνων καταναλωτών εκφράζει την ανησυχία του για τα οικονομικά του, ενώ το 89% προτιμά οικονομικές επιλογές για να καλύψει τις ανάγκες του την εορταστική περίοδο
- Ουίνστον Τσώρτσιλ: Η iconic φωτογραφία του 1941, η φθηνή κόπια των 5.000 δολαρίων και το σκάνδαλο 83 χρόνια μετά
- Χαραμάδα ελπίδας για την κλιματική κρίση στη σύνοδο της G20
- Παύλος Μαρινάκης: Εκλογές το 2027 – Καμία ανησυχία στην κυβέρνηση για διαρροές στον προϋπολογισμό – Τι είπε για ΠτΔ και για ψήφο εμπιστοσύνης
- Ο Κασσελάκης ανακοίνωσε ψηφοφορία για το όνομα του κόμματός του
Εορταστικό ωράριο από χθες για τα εμπορικά καταστήματα σε όλη την Ελλάδα με τους εμπόρους να αναμένουν αύξηση των πωλήσεών τους εν όψει των γιορτών των Χριστουγέννων, αλλά τους καταναλωτές να δείχνουν προβληματισμένοι αναφορικά με τις αγορές που θα κάνουν και πώς θα ξοδέψουν τα περισσότερα χρήματά τους.
Σχεδόν οι έξι στους δέκα εκφράζουν ανησυχία και σχετικά με τις οφειλές από τις πιστωτικές κάρτες κατά την περίοδο των γιορτών και το 42% παραδέχεται ότι είναι απίθανο να εξοφλήσει ολόκληρο το χρέος της πιστωτικής του κάρτας μετά τις διακοπές.
Ερευνα Klarna
Αυτό δείχνει έρευνα της Klarna για την εορταστική περίοδο, σχετικά με τις οικονομικές ανησυχίες και την καταναλωτική συμπεριφορά, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Nepa, και συμμετείχαν περισσότεροι από 15.000 καταναλωτές από 15 χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.
Το 84% των ελλήνων καταναλωτών εκφράζει την ανησυχία του για τα οικονομικά του κατά τη διάρκεια των εορτών, με το 89% να προτιμά οικονομικές επιλογές για να καλύψει τις ανάγκες του.
Η έρευνα έδειξε σημαντική επίδραση του πληθωρισμού στη συμπεριφορά των καταναλωτών αφού σχεδόν εννέα στους δέκα των ελλήνων καταναλωτών δηλώνουν να επηρεάζονται από την κατάσταση και μάλιστα ξεπερνώντας το 67% του μέσου όρου σε παγκόσμιο επίπεδο.
Το 64% των Ελλήνων αναζητά οικονομικά προϊόντα ενώ καθώς πλησιάζει η περίοδος των εορτών το 67% των Ελλήνων δυσκολεύεται να αποφασίσει ποια προϊόντα θα κρατήσει και ποια θα αφαιρέσει από το καλάθι, όμως ως προς τον διαχωρισμό του προϋπολογισμού για τις δαπάνες στις γιορτές, η μελέτη υπογραμμίζει ότι το 39% των καταναλωτών σκοπεύει να δαπανήσει τα περισσότερα χρήματα για δώρα και το 33% σε φαγητό.
Κάρτες
Ιδιαίτερη σημασία έχει το γεγονός ότι σχεδόν οι έξι στους δέκα εκφράζουν ανησυχία και σχετικά με τις οφειλές από τις πιστωτικές κάρτες κατά την περίοδο των γιορτών και το 42% παραδέχεται ότι είναι απίθανο να εξοφλήσει ολόκληρο το χρέος της πιστωτικής του κάρτας μετά τις διακοπές.
Ωστόσο από τα αποτελέσματα της έρευνας προκύπτει και μια θετική τάση, καθώς το 52% των Ελλήνων σχεδιάζει να δημιουργήσει ένα οικονομικό πλάνο για τις δαπάνες των γιορτών και δεσμεύεται να το τηρήσει, ενώ το 66% παρακολουθεί τις δαπάνες του όλη τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, καταγράφοντας όλα τα έξοδα που πραγματοποιεί.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις