Τροφοδοσία
Επαγγελματικά οχήματα οικολογικού σχεδιασμού θα ξεφορτώνουν από τις 9 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
- Airbnb: Ρεκόρ ανόδου στις βραχυχρόνιες μισθώσεις το 2024
- Συνελήφθη ένας από τους ανήλικους για την επίθεση με μαχαίρι στα δύο αδέρφια στην Πάρο
- Ζελένσκι: Είχαμε πολλές συναντήσεις με τον διευθυντή της CIA και είμαι ευγνώμων για τη βοήθειά του
Είναι η ώρα εκείνη που βγαίνεις το πρωί από το σπίτι για να εργαστείς. Και θα πρέπει να βρεθείς στους δρόμους της πόλης για να φτάσεις στον προορισμό σου. Μόνο που εκείνη την ώρα, όπως και όλες τις ώρες της ημέρας, θα ζήσεις το ίδιο επεισόδιο από το σίριαλ της αστικής πραγματικότητας.
Σε κάθε τετράγωνο ένα μικρό, μεγάλο ή θηριώδες φορτηγό θα παραδίδει τρόφιμα, ποτά, ηλεκτρικά είδη, γαλακτοκομικά, ζυμαρικά, άλευρα, πίτουρο και βρόμη, κανναβούρι για πτηνά, επιλεγμένες κροκέτες ποιότητας για κατοικίδια, άμμο για γάτες, πλαστικά στολίδια για τις μέρες των Χριστουγέννων.
Επαγγελματικά οχήματα οικολογικού σχεδιασμού θα ξεφορτώνουν από τις 9 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα παραγγελίες των ηλεκτρονικών αγορών εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων που η ζωή τους τσουλάει προς το χειρότερο σε αυτή την αθηναϊκή μεγαλούπολη. Παρέα τους έχουν τα απορριμματοφόρα του δήμου που ξεχύνονται τις ώρες κυκλοφοριακής αιχμής για να αδειάσουν τους κάδους των σκουπιδιών μας.
Και έτσι τα μέσα μεταφοράς κάπου θα κολλήσουν, τα ΙΧ θα περιμένουν τρία κόκκινα φανάρια μέχρι να προχωρήσουν, ενώ οι ταρίφες των ταξί θα καταβροχθίζουν στη μοναδική διαδρομή τον μηνιαίο προϋπολογισμό μετακινήσεων που είχαν οργανώσει οι άτυχοι επιβαίνοντες.
Σε αυτό το καθημερινό δρομολόγιο ατομικής ευθύνης φαίνεται ότι δεν χρειάζεται πλέον να περιμένουμε το αυτονόητο ρυθμιστικό πρόγραμμα που ίσχυε έως και την πρώτη δεκαετία του 21ου αιώνα. Ενα πρόγραμμα που όριζε τις ώρες τροφοδοσίας πολύ νωρίς, πριν από το ξύπνημα της πόλης. Και με έναν χωροταξικό σχεδιασμό που δημιουργούσε ειδικούς χώρους στάθμευσης των μεγάλων οχημάτων για να ξεφορτώνουν εμπορεύματα σε αποθηκευτικούς χώρους, στην πίσω πλευρά των καταστημάτων. Και ποτέ στην είσοδο όπου προορίζεται για τους πελάτες.
Ωστόσο μία πόλη δεν αρκεί να προβάλλει φωταψίες, πεζοδρομήσεις, έργα (ψευδο)συντήρησης του οδικού δικτύου για να κερδίσει πόντους εκσυγχρονισμού. Η σύγχρονη πόλη λειτουργεί μόνο όταν είναι παραγωγική. Οταν η κυκλοφορία των οδικών αρτηριών της δεν παθαίνει αλλεπάλληλες θρομβώσεις από τα συσσωρευμένα λεπτά του χρόνου των ανθρώπων που συγκεντρώνονται ανενεργά κάθε μέρα πάνω στο οδόστρωμα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις