Κλείδωσε η άφιξη του VW ID.2 -ως μικρού crossover
Η VW παρουσιάζει το πρώτο δείγμα γραφής του νέου μικρού ηλεκτρικού crossover που θα αποτελέσει μέρος της ολοένα διευρυνόμενης ηλεκτρικής γκάμας της
- Λήγει το τελεσίγραφο της Ουάσιγκτον στο Ισραήλ – Τι αποκαλύπτει η Washington Post
- Οι αναρτήσεις της Ειρήνης μετά το θάνατο κάθε παιδιού στην Αμαλιάδα
- «Ευχαριστώ, αλλά δεν»: Η βασίλισσα Ελισάβετ αρνήθηκε το Νόμπελ Ειρήνης
- Σκάνδαλο υποκλοπών, slapp αγωγές Δημητριάδη, ελευθερία του Τύπου και η σημασία της για τη δημοκρατία
H γερμανική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο λακωνικό δείγμα γραφής της έκδοσης παραγωγής ενός νέου ηλεκτρικού μοντέλου που από το 2026 θα πάρει θέση κοντά στη βάση της σειράς των ID., υιοθετώντας τα διακριτικά ID.2 SUV και –παραδόξως- την μορφή ενός μικρού crossover.
Παραδόξως… διότι τον περασμένο Σεπτέμβριο η VW είχε ανακοινώσει ένα ηλεκτρικό supermini με τα διακριτικά ID.2, παρουσιάζοντας μάλιστα ένα αντίστοιχο πρωτότυπο με την ονομασία ID.2all με το μέγεθος και τα χαρακτηριστικά ενός τυπικού supermini που θα λειτουργούσε ως η ηλεκτρική εναλλακτική του Polo. Προφανώς το ID.2 SUV θα αποτελέσει τον επόμενο σταθμό καθώς η γερμανική φίρμα έχει ήδη ανακοινώσει την μετουσίωση του ID.2all σε έκδοση παραγωγής από το 2025.
Με τα παραπάνω δεδομένα, το ID.2 SUV θα αποτελέσει το τρίτο κατά σειρά ηλεκτρικό SUV μοντέλο της γερμανικής φίρμας μετά τα ID.4 και ID.5.
Το teaser που έδωσε στη δημοσιότητα η VW δεν αποκαλύπτει και πολλά για τη σχεδίαση του νέου μοντέλου αν και οι πιο εξοικειωμένοι θα εντοπίσουν αναλογίες μεταξύ της σιλουέτας του ID.2all και του ID.2 SUV, αν και στην προκειμένη περίπτωση αναμένονται στοιχεία όπως οι διογκωμένοι θόλοι και μια σειρά προστατευτικών που θα στοιχειοθετούν τον χαρακτηρισμό του ως SUV. Στις λεπτομέρειες που ξεχωρίζουν συγκαταλέγεται ένα διακριτό spoiler στο πίσω τμήμα καθώς και ένα σχεδιαστικό στοιχείο που προσομοιάζει σε αεραγωγούς στην τρίτη κολώνα.
Όπως και να έχει με τη σχεδίαση, το σημαντικότερο είναι ότι τόσο το ID.2 ως supermini όσο και η crossover παραλλαγή του θα έχουν ως αφετηρία μια νέα μικρότερη αρχιτεκτονική γνωστή ως MEB Entry και η οποία θα συνδυάζεται με μπαταρίες χωρητικότητας 38 kWh και 58 kWh. Σύμφωνα με τις πρώτες συστάσεις η μέγιστη αυτονομία και στις δύο περιπτώσεις αναμένεται να διαμορφωθεί σε έως και 450 χλμ. Οι μπαταρίες θα συνδυάζονται με κύκλωμα φόρτισης το οποίο θα επιτρέπει την αναπλήρωση της ενέργειας με ισχύ έως και 125 kW, κάτι που θα μεταφράζεται σε επαναφόρτιση έως το 80% σε χρόνο μικρότερο της μισής ώρας.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις