Όταν η T.V. χαντακώνει αντί να αναδεικνύει τη φυσική ομορφιά
Ειδήσεις με παραμορφωτικά μακιγιάζ
- «Τουλάχιστον 100 Βορειοκορεάτες στρατιωτικοί σκοτώθηκαν σε μάχες στο Κουρσκ»
- Νεκρός ανασύρθηκε από τα συντρίμμια γάλλος υπήκοος στο Βανουάτου μετά τον σεισμό των 7,3 Ρίχτερ
- «Παλιάνθρωπε…» - Οργή λαού έξω από την Εισαγγελία, νέες μαρτυρίες για τον αστυνομικό της Βουλής
- Έντεκα νεκροί μετά από εμπρησμό σε μπαρ στο Βιετνάμ - «Φωνάζαμε στα παγιδευμένα θύματα»
Η τηλεοπτική ενημέρωση εισέβαλε, στον ελληνικό ειδησεογραφικό και πολλαπλώς ενημερωτικό χώρο, ήδη από τα τέλη της δεκαετίας του ’60, με τον ανορθόδοξο τρόπο ενός αρχικά διακριτικού ανδρικού και περισσότερο γυναικείου μακιγιάζ, για να εξελιχθεί σταδιακά με μακιγιάζ, που μας παραπέμπει με «ωραιοποιήσεις» που ισοδυναμούν με δημιουργήματα αδέξιων και κακότεχνων μπογιατζήδων και σοβατζήδων!
Αποτέλεσμα αυτής της εκδήλως παραμορφωτικής των προσώπων «ωραιοποίησης», στα μπουντουάρ της τηλεόρασης ήταν και είναι οι φίλοι της τηλοψίας, να μην παρακολουθούν ειδήσεις και διαλόγους, αλλά να σπαταλούν το χρόνο τους περιεργαζόμενοι τα πρόσωπα, που στον καθημερινό τους βίο ζουν με τους κανόνες της πολιτισμένης καλαισθησίας και συμπεριφοράς, αλλά όταν μεταπηδούν στη μικρή οθόνη της τηλεόρασης κυριολεκτικά μας «αλλάζουν τα φώτα», με άλλοτε μαβιά και κατακόκκινα ή έντονα μπλε ή βιολέ χρώματα και μεγάλες ποσότητες πούδρας στα άτυχα πρόσωπά τους.
Δαντική κόλαση
Γυναίκες, οι οποίες στην εκτός των στούντιο της T.V. ζωή τους, σε γοητεύουν με τη φυσική θηλυκή τους ομορφιά, αλλά όταν μπαίνουν και στριφογυρίζουν στους ελικοειδείς κόσμους της Δαντικής τηλεοπτικής και αισθητικά παραμορφωτικής, Κόλασης, σου δημιουργούν όχι έλξη αλλά συναισθήματα αποστροφής και απόρριψης των παραμορφωτικών κανόνων στα περισσότερα ελληνικά καμαρίνια του τηλεοπτικού μακιγιάζ.
Θεώρησα αγένεια και απρέπεια ν’ απαθανατίσω φωτογραφικά παραμορφωτικά αλλαγμένων ελληνικών γυναικείων προσώπων, από τους αδέξιους «μπαντανάδες» των κοινών μπογιατζήδων. Από κακοποιημένες αισθητικά εμφανίσεις στην T.V. και μάλιστα σε γυναίκες, όχι μόνον γοητευτικές με τη φυσική τους ομορφιά, αλλά και ευγενέστατες στην καθημερινή τους συμπεριφορά.
Όμως έκανα χρήση του φωτογραφικού φακού απαθανατίζοντας, ως αντίθετο, a contrario επιχείρημα, πρόσωπα περισσότερο γυναικών της αλλοδαπής T.V. (όπως το γαλλικό TV5 ή το βρετανικό BBC), όπου το μακιγιάζ δεν παραμορφώνει, αλλά με το απαλό χάδι έμπειρων μακιγιέζ τονίζει και αναδεικνύει τη φυσική ταυτότητα και ομορφιά…
Τελειώνω το σημερινό κείμενο μεταπηδώντας, από τα μπουντουάρ των τηλεοπτικών ειδήσεων, στα καμαρίνια που προετοιμάζουν την εμφάνιση τραγουδιστών και τραγουδιστριών στα νυχτερινά κέντρα.
Πολύ δύσκολο έως και ανελέητο το «σανίδι», το πάλκο όπου κάνουν την εμφάνισή τους καλλιτέχνες του τραγουδιού και των δύο φύλων. Η ανάδειξη και η αποδοχή της τραγουδίστριας, εδώ δεν περιορίζεται στην «πεπατημένη» της προβολής των καλλιτεχνών στα κοινά μπουντουάρ της ενημερωτικής T.V., αλλά στην επιτηδευμένη, αλλά και εδώ παραμορφωτική αποστολή του μακιγιάζ, αλλά και της αποκαλυπτικής στα θηλυκά κορμιά γοητείας. Με άλλα λόγια, εδώ έχουμε να κάνουμε πολλές φορές με μηδενικό ήχο, αλλά με … πλούσιο θέαμα. Ή επί το απλούστερον: «Και από φωνή κορμάρα»!
Και εδώ ισχύει το a contrario επιχείρημα. Δηλαδή η άλλη αξιέπαινη εμφάνιση τραγουδιστριών που «άφησαν εποχή» στο πάλκο, άλλοτε του θεάτρου και άλλοτε των κέντρων συναυλιών και ψυχαγωγίας. Χωρίς πιθηκισμούς και γελοιοποιήσεις. Ονόματα αληθινά διαμάντια: Μελίνα Μερκούρη, Νανά Μούσχουρη, Βίκη Μοσχολιού, Χάρις Αλεξίου, Ελένη Βιτάλη, Μαίρη Λίντα. Και χώρια το ελληνικό λαϊκό και ρεμπέτικο, στο οποίο βασίστηκαν τρανταχτά ονόματα του ποιητικού και συνθετικού μουσικού κύκλου…
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις