Εντός τριμήνου θα έχει λυθεί οριστικά το θέμα των ανασφάλιστων οχημάτων λέει η κυβέρνηση
Ιδιαίτερα υψηλός παραμένει ο αριθμός των ανασφάλιστων οχημάτων που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους
- «Φυσικά και θα παραστώ στην ορκωμοσία Τραμπ», λέει ο Μπάιντεν - Τον κατηγόρησε για «παιδιαρίσματα»
- Αποκάλυψη in: Μία πολυμήχανη 86χρονη παγίδευσε μέλη συμμορίας «εικονικών ατυχημάτων» στα Χανιά
- Σε 20 χρόνια φυλάκισης καταδικάστηκε ο σύζυγος της Ζιζέλ Πελικό για βιασμούς - Ένοχοι οι 51 κατηγορούμενοι
- Το «άσχημο» χριστουγεννιάτικο πουλόβερ που όλοι αγαπάμε να μισούμε
Σε χρόνιο πρόβλημα έχει μετατραπεί το ζήτημα με τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν παράνομα στους δρόμους της χώρας.
Το συγκεκριμένο θέμα έχει προκαλέσει έντονα προβλήματα στους φορείς του κλάδου των ασφαλειών, με την κυβέρνηση να δεσμεύεται για οριστική λύση.
Όπως δήλωσε ο υφυπουργός Οικονομικών Χάρης Θεοχάρης στη συνάντηση που είχε με εκπροσώπους του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου και των σωματείων από τον κλάδο ασφαλιστικής διαμεσολάβησης το πρόβλημα αναμένεται να λυθεί οριστικά μέσα στο επόμενο τρίμηνο.
Αυτό αναφέρει ανακοίνωση του Επιμελητηρίου με αφορμή τη συνάντηση με τον υφυπουργό, όπου συζητήθηκαν θέματα που απασχολούν την ασφαλιστική διαμεσολάβηση.
Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, συζητήθηκε και το θέμα των ανασφάλιστων οχημάτων και «ο υφυπουργός δεσμεύτηκε ότι εντός τριμήνου θα έχει οριστικά λυθεί».
Τι δείχνουν τα στοιχεία
Ιδιαίτερα υψηλός παραμένει ο αριθμός των ανασφάλιστων οχημάτων που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους. Το μέγεθος του προβλήματος αποτυπώνεται μέσα από τους ελέγχους που κάνει η Τροχαία και τα πρόστιμα που επιβάλλει.
Μόνο το 2022 οι αστυνομικές αρχές βεβαίωσαν σε 19.204 οδηγούς, πρόστιμα 3,8 εκατ. ευρώ. Μέσα στην τελευταία πενταετία 2018-2022 η τροχαία έχει ρίξει πρόστιμα που ξεπερνούν τα 21,6 εκατ. ευρώ σε συνολικά πάνω από 100.000 ιδιοκτήτες οχημάτων.
Τα ζητήματα του κλάδου
Σύμφωνα με την ανακοίνωση οι εκπρόσωποι του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου και των σωματείων του κλάδου έθεσαν τα εξής θέματα:
– Τα POS για τους ασφαλιστικούς πράκτορες (σύμφωνα με το αίτημα του κλάδου, δεν πρέπει να υπάρχουν).
– Τον διαχωρισμό μέρους των επαγγελματιών του κλάδου διαμεσολάβησης στο φορολογικό νομοσχέδιο σχετικά με την φορολόγηση των ελευθέρων επαγγελματιών.
– Επίσης συζητήθηκε το θέμα της φορολόγησης των εισοδημάτων που λαμβάνουν οι συνταξιούχοι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές και η φορολογική σχέση μεσιτών πρακτόρων (ΦΠΑ).
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις