Νέα κατολίσθηση στον Ισθμό της Κορίνθου
H Διώρυγα έκλεισε τον Οκτώβριο για εργασίες αποκατάστασης
- Νέα καταστροφή υποθαλάσσιου καλωδίου μεταξύ Φινλανδίας και Εσθονίας - Δεν αποκλείεται το σαμποτάζ
- Το τελευταίο μήνυμα επιβάτη στη σύζυγό του πριν την συντριβή του αεροσκάφους στο Καζακστάν
- Μπάτλερ, σαμπάνια και μια καταγγελία για διακρίσεις: H καλλιτέχνις που δεν ήθελε άνδρες στον χώρο της
- «Μας χτύπησε και μας κλώτσησε»: Αντιδήμαρχος καταγγέλλει τον αστυνομικό που χαιρέτισε ναζιστικά στο Χαλάνδρι
Προβληματισμό προκαλούν οι εικόνες από τη νέα κατολίσθηση, που σημειώθηκε στον Ισθμό της Κορίνθου.
Συγκεκριμένα, όπως φαίνεται και από το οπτικό υλικό, κομμάτια βράχων και χώμα έπεσαν στη Διώρυγα το πρωί της Παρασκευής (22/12).
Σύμφωνα με το korinthostv, πρόκειται για το σημείο κάτω από τις παλαιές γραμμές του τρένου και όχι για το σημείο που γίνονται τα έργα αποκατάστασης.
Tο έδαφος επειδή δεν έχει συντηρηθεί εδώ και χρόνια
Αν η κατολίσθηση πάντως είχε συμβεί το καλοκαίρι, θα είχε δημιουγρηθεί σοβαρό πρόβλημα στη ναυσιπλοΐα, καθώς από τη Διώρυγα τους θερινούς μήνες περνούν συνεχώς καράβια.
Όπως σημειώνεται, το έδαφος επειδή δεν έχει συντηρηθεί εδώ και χρόνια, έχει μαλακώσει πολύ και με μια βροχή τον χειμώνα μπορεί να συμβεί το οτιδήποτε.
Δείτε βίντεο και φωτογραφίες από την κατολίσθηση
Οι εργασίες αποκατάστασης
Υπενθυμίζεται ότι η Διώρυγα παρέμεινε κλειστή για τη ναυσιπλοΐα από τον Μάιο του 2021 και για περισσότερο από 1,5 χρόνο λόγω κατολισθήσεων. Τον Ιούλιο του 2022 επιτράπηκαν οι διελεύσεις των πλοίων, ενώ το φθινόπωρο του ίδιου έτους διακόπηκε και πάλι η λειτουργία της.
Οι εργασίες αποκατάστασης του Ισθμού ολοκληρώθηκαν το καλοκαίρι του 2023. Την 1η Ιουνίου η Διώρυγα δόθηκε ξανά στην κυκλοφορία για την καλοκαιρινή περίοδο μέχρι τις 2 Οκτωβρίου 2023, οπότε έκλεισε, αυτή τη φορά για εργασίες προκατασκευής των πασσάλων και χερσαίες εργασίες στην περιοχή του βιολογικού καθαρισμού.
Το έργο της αποκατάστασης της Διώρυγας περιλαμβάνει:
- Εκσκαφές σε μήκος 1χλμ. για τη σταθεροποίηση των υφισταμένων πρανών
- Τον καθαρισμό της Διώρυγας από προϊόντα καταπτώσεων και συντρίμματα λιθεπένδυσης της αρχικής κατασκευής
- Την κατασκευή πασσαλοτοίχου για την εξασφάλιση της προστασίας του ποδός του πρανούς της Διώρυγας
- Την κατασκευή μέτρων ενίσχυσης της θεμελίωσης του νοτίου ακροβάθρου της γέφυρας των αγωγών μεταφοράς λυμάτων
- Την κατασκευή όλων των έργων διευθέτησης και απορροής των επιφανειακών υδάτων.
Εκτιμάται ότι τον Φεβρουάριο του 2024, η Διώρυγα της Κορίνθου θα επανέλθει σε πλήρη, 24ωρη λειτουργία.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις