Τζορτζ Μάικλ: Οι απόπειρες αυτοκτονίας, οι συλλήψεις και ο θάνατος του σταρ
Η μαρτυρία ότι προσπάθησε να μαχαιρώσει τον εαυτό του 25 φορές.
Ακόμα και μετά θάνατον, ο Τζορτζ Μάικλ θεωρείται πολύ σημαντικό ταλέντο στη μουσική, καθώς διέθετε μεγάλο φωνητικό εύρος. Έχει χαρακτηριστεί ως σόουλ τραγουδιστής, αν και το έργο του είναι πιο κοντά στην ποπ.
Μέχρι και την τελευταία του πνοή, απασχολούσε τα media για την αμηχανία που αισθανόταν με τη σεξουαλικότητά του, τα ναρκωτικά και τις διάφορες συλλήψεις του από τις αρχές, που όμως δεν επισκίασαν το μεγάλο του ταλέντο.
Aπό τα νεανικά του χρόνια είχε δηλώσει στον στενό φιλικό του κύκλο ότι ήταν αμφιφυλόφιλος, κάτι που είχε παραμείνει κρυφό απ’ όλους. Το 1998, ο Τζορτζ Μάικλ ανακοίνωσε και παραδέχτηκε τελικά ότι ήταν ομοφυλόφιλος, μετά τη σύλληψή του για άσεμνη συμπεριφορά στις 7 Απριλίου, σε δημόσια τουαλέτα στο Λος Άντζελες. Το 2006, συνελήφθη πρώτη φορά για κατοχή παράνομων ουσιών (φαρμάκων), κατηγορίας C.
Έχει πουλήσει περισσότερους από 125 εκατομμύρια δίσκους παγκοσμίως.
Στις 24 Αυγούστου 2010, παραδέχθηκε ότι οδηγούσε υπό την επήρεια ουσιών και στις 14 Σεπτεμβρίου καταδικάστηκε σε 8 εβδομάδες φυλάκισης, πρόστιμο και πενταετή απαγόρευση οδήγησης. Αποφυλακίστηκε στις 11 Οκτωβρίου, μετά από τέσσερις εβδομάδες φυλάκισης, προσφέροντας παράλληλα κοινωνικό έργο. Το 2011, ο Τζορτζ Μάικλ έφτασε κοντά στον θάνατο από πνευμονία και νοσηλεύτηκε σε νοσοκομείο της Βιέννης.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη George Michael (@georgemofficial)
Οι 25 απόπειρες αυτοκτονίας
Το 2018, ο πρώην σύντροφος του Τζορτζ Μάικλ, Φαντί Φαουάζ, έγραψε στα social media, ότι ο τραγουδιστής είχε προσπαθήσει να μαχαιρώσει τον εαυτό του 25 φορές. Είπε μάλιστα, και δεν είναι η πρώτη φορά, ότι ο Τζόρτζ Μάικλ του είχε εκμυστηρευτεί, ουκ ολίγες φορές, ότι «δεν ήθελε άλλο αυτή τη ζωή».
«Δεν μου περιέγραψε ποτέ πώς έκανε αυτές τις απόπειρες. Την τελευταία φορά που τον ρώτησα, «δεν είσαι χαρούμενος που δεν τα κατάφερες;», μου απάντησε: «Όχι»» είχε αναφέρει. Περιέγραψε και το πώς τον βρήκε νεκρό, ανήμερα τα Χριστούγεννα του 2016. Όπως είχε πει: «Το δεξί του χέρι ήταν επάνω στο πρόσωπό του και τα δάχτυλά του στραβωμένα στο πηγούνι του. Το πρόσωπό του ήταν ήρεμο. Τον ακούμπησα, ήταν κρύος. Τα πόδια του ήταν ενωμένα. Δεν μπορούσα με βεβαιότητα να πω ότι ήταν νεκρός, μέχρι τη στιγμή που είδα μελανιασμένα τα χέρια του. Τον σκούντησα και φώναξα: «Τζορτζ, Τζορτζ» αλλά δεν αποκρίθηκε». Ο ίδιος τόνισε, ότι ήταν και είναι πολέμιος του ναρκωτικού GHB, ένα ναρκωτικό που έκανε χρήση ο Τζορτζ Μάικλ. Ειχε πει: «Πολλά πρωινά το 2012 τον έβρισκα στο πάτωμα, κοντά στη φωτιά και του έλεγα: «Αφού δεν σου κάνει καλό, σταμάτα το»».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη YouTube Music (@youtubemusic)
Σύμφωνα με τον παραγωγό του, ο Τζορτζ Μάικλ απεβίωσε στο σπίτι του στο Γκόρινγκ του Οξφορντσάιρ της Αγγλίας, σε ηλικία 53 ετών, στις 25 Δεκεμβρίου του 2016. Σύμφωνα με το πόρισμα του ιατροδικαστή, πέθανε από φυσικά αιτία, καθώς έπασχε από μυοκαρδιοπάθεια, μυοκαρδίτιδα και ηπατική στεάτωση (λιπώδες ήπαρ).
«Last Christmas»
Οι πρώτες μουσικές επιτυχίες του ήταν με το μουσικό δίδυμο Wham!, το οποίο δημιούργησε μαζί με τον Άντριου Ρίτζλεϊ το 1981. Το «Last Christmas», που έγινε άμεσως επιτυχία, μιλά για έναν ανεκπλήρωτο, άτυχο έρωτα των προηγούμενων Χριστουγέννων και για την ελπίδα μιας νέας αγάπης τώρα που ξανάρχονται οι γιορτές.
Το ρεφρέν επαναλαμβάνεται 6,5 φορές κι έτσι «τυπώνεται» στο μυαλό. Τι το ιδιαίτερο έχει όμως αυτό το χριστουγεννιάτικο τραγούδι; Τα Χριστούγεννα εμφανίζονται μόνον στον τίτλο του, ενώ στους στίχους απουσιάζουν σύμβολα του χειμώνα όπως το χιόνι, το κρύο, οι καμπάνες κτλ.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη George Michael (@georgemofficial)
Κι αυτό συνέβαλε στο να κυκλοφορήσει η φήμη ότι ο αρχικός τίτλος του τραγουδιού δεν ήταν «Last Christmas» αλλά «Last Easter». Επειδή όμως η δισκογραφική εταιρεία ήθελε τότε οπωσδήποτε μια επιτυχία για τα Χριστούγεννα, ο Τζορτζ Μάικλ λέγεται ότι αποφάσισε να μετατρέψει το Πάσχα σε Χριστούγεννα κι έτσι οι στίχοι ήταν έτοιμοι. Σημειωτέον ότι η φήμη δεν επιβεβαιώθηκε ποτέ, αλλά ούτε και διαψεύσθηκε επισήμως.
Στις 14 Μαρτίου του 2014, κυκλοφόρησε το τελευταίο άλμπουμ του με τίτλο Symphonica, το οποίο έκανε ντεμπούτο φτάνοντας στην πρώτη θέση των τσαρτ του Ηνωμένου Βασιλείου.
Το ντοκιμαντέρ για τον Τζορτζ Μάικλ που επιμελήθηκε ο ίδιος
Πρόκειται για ένα υλικό το οποίο έρχεται να θυμίσει τη μεγάλη απουσία του μουσικοσυνθέτη, του ερμηνευτή, του ακτιβιστή για τα ανθρώπινα δικαιώματα, του φιλάνθρωπου με το σπουδαίο έργο. Ο ίδιος σούπερ σταρ Τζορτζ Μάικλ είχε βάλει τις τελευταίες πινελιές στο ντοκιμαντέρ με τίτλο «Ελευθερία», λίγες ημέρες πριν από τον θάνατό του πέρυσι, ανήμερα των Χριστουγέννων.
Το ποπ είδωλο, που πέθανε στα 53 του χρόνια, δούλεψε πολύ πάνω στο ντοκιμαντέρ -μέχρι και 48 συνεχόμενες ώρες- το οποίο, ουσιαστικά, είναι μια ταινία μικρού μήκους, η οποία προβλήθηκε το βράδυ της Δευτέρας από το βρετανικό Channel 4. Αυτό το χρονικό της ζωής και της καριέρας του έμελλε, τελικά, να μετατραπεί σε ένα μετά θάνατον αφιέρωμα για τον βρετανό καλλιτέχνη.
Η ταινία είναι μία εξαιρετική προσωπική και ισχυρή αυτοβιογραφία της εκρηκτικής ζωής του Τζορτζ.
Στην αρχική κόπια της ταινίας το μόνο που προστέθηκε μετά θάνατον είναι μία σύντομη εισαγωγή από τη στενή του φίλη Κέιτ Μος και μία μουσική εισαγωγή από τον Κρις Μάρτιν, του συγκροτήματος Coldplay.
Περιλαμβάνει απίστευτες σκηνές στο σπίτι του, συνεντεύξεις από τα σούπερ μόντελ Ναόμι Κάμπελ, Κρίστι Τέρλινγκτον, Σίντι Κρόφορντ, Τατιάνα Πάτιτζ και Λίντα Εβανγκελίστα, που συμμετείχαν στο βίντεο κλιπ του τραγουδιού «Freedom», το 1990.
- Τα δεδομένα για το νέο συμβόλαιο του Νίκολα Μιλουτίνοφ (pic)
- Σεισμός: 3,6 Ρίχτερ ανοιχτά της Λίνδου
- Φάμελλος: Αισιοδοξία για restart – «Να έρθουν όλοι να στηρίξουν την επανεκκίνηση του ΣΥΡΙΖΑ»
- «Μικρά Πράγματα σαν κι Αυτά»: Το έγκλημα για το οποίο η Καθολική Εκκλησία δεν ζήτησε ποτέ συγγνώμη
- Σπηλιωτόπουλος: Ο ΣΥΡΙΖΑ έκλεισε τον βιοϊστορικό του κύκλο – Τι είπε για το κόμμα Κασσελάκη
- «Έξω φρενών» οι οπαδοί της Σίτι με τις «δικαιολογίες» του Γκουαρντιόλα