Κλείδωσε το Alpine A290 για το 2024
Η hot-hatch παραλλαγή του επικείμενου R5 επιβεβαιώθηκε από τους Γάλλους για τα μέσα της επόμενης χρονιάς
ΗRenault-Ampere έχει ήδη ανακοινώσει την πρεμιέρα του R5 ως έκδοσης παραγωγής για την έκθεση της Γενεύης την άνοιξη του 2023. Πλέον επιβεβαιώνει και την άφιξη της hot-hatch έκδοσης η οποία θα φέρει την σφραγίδα της Alpine. Για την ακρίβεια οι Γάλλοι ανακοίνωσαν ότι το A290 όπως είναι η κωδική ονομασία του μοντέλου θα εφοδιάζεται με ελαστικά της Michelin με διαστάσεις 225/40 R19, δηλαδή με τροχούς στο διόλου ευκαταφρόνητο μέγεθος των 19 ιντσών.
Παράλληλα με την επιβεβαίωση των ελαστικών, η Alpine ανακοίνωσε ότι το A290 θα παρουσιαστεί στα μέσα του 2024 με επικρατέστερο venue τον 24ωρο αγώνα του Le Mans όπου η γαλλική φίρμα επιδόσεων θα διαγωνιστεί με το αγωνιστικό hypercar A424_β.
Bάσει των υπόλοιπων στοιχείων που είναι ήδη γνωστά για το A290 όπως και το R5 θα έχει ως αφετηρία την αρχιτεκτονική CMF-B, ή όπως την ονομάζουν πλέον υπό το νέο καθεστώς της Ampere, ΑmpSmall.
Σχεδιαστικά το γαλλικό ηλεκτρικό hot-hatch θα μιμηθεί αυτονόητα το πρωτότυπο A290_β φιλοξενώντας στο μήκος των μόλις 3,99 μέτρων του όλα εκείνα τα σπορ χαρακτηριστικά και αεροδυναμικά στοιχεία που θα καθιστούν «ορατή» την ταυτότητα του με την πρώτη ματιά.
Αυτό που γνωρίζουμε επίσης για την έκδοση παραγωγής είναι ότι το A290 θα εφοδιάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο θα συνοδεύεται με ένα σοφιστικές σύστημα διαχείρισης ροπής προκειμένου να διασφαλίσει την μέγιστη ευελιξία. Για την καλύτερη διαχείριση της γενναιόδωρης ροπής θα προσφέρονται τρία προγράμματα οδήγησης, Wet, Dry και Full προκειμένου να διασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή δυναμική ευστάθεια, αναλόγως την περίσταση. Στις διαθέσιμες λειτουργίες θα διατίθεται και διακόπτης overboost ο οποίος θα προσφέρει το μέγιστο της ισχύος για χρόνο δέκα δευτερολέπτων.
Η ανάρτηση θα αποτελείται από γόνατα McPherson στον μπροστινό άξονα και διάταξη πολλαπλών συνδέσμων με υδραυλικά ελεγχόμενα αμορτισέρ στον πίσω όπως ισχύει και για την A110. To φρενάρισμα θα εξασφαλίζουν δισκόφρενα της Brembo 320 χιλ. μπροστά με τετραπίστονες δαγκάνες ενώ στην πέδηση θα συμβάλλει και το σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας από την επιβράδυνση το οποίο θα είναι ρυθμιζόμενο.
- Τραμπ και ελληνοτουρκικά – Τι πιστεύουν οι Έλληνες, ένας πρώην διπλωμάτης των ΗΠΑ και ένας πανεπιστημιακός
- Masdar: Με όχημα την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ σχεδιάζει off shore αιολικά και φωτοβολταϊκά 6 GW σε Ελλάδα και Ισπανία
- Διαγραφή Σαμαρά: Κάνει ζυμώσεις για κόμμα – Όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
- Μέσω ΑΣΕΠ οι προσλήψεις στη Δημοτική Αστυνομία
- Ο Φουκώ διαβάζει Χέγκελ
- Βατικανό: Μπορείτε να περιηγηθείτε ψηφιακά στη Βασιλική του Αγίου Πέτρου χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη