Σε αντίστροφη μέτρηση η ανανεωμένη Skoda Octavia
Η Skoda κηρύσσει την αντίστροφη μέτρηση για την άφιξη της ανανεωμένης Octavia η οποία θα υιοθετήσει στοχευμένες αλλαγές σε όλο το φάσμα των χαρακτηριστικών της
Το 2023 η τσεχική φίρμα έδωσε τις κατευθυντήριες για το αμιγώς ηλεκτρικό της μέλλον αποκάλυψε τις ανανεωμένες εκδοχές του Superb και του Kodiaq. Η χρονιά που μόλις ξεκίνησε θα φέρει αρχικά στην γκάμα της Skoda την ανανεωμένη εκδοχή του διαχρονικού best-seller της φίρμας, Octavia.
Ήδη η τσεχική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα μέσω των social το πρώτο εξαιρετικά λακωνικό και σκοτεινό teaser της ανανεωμένης Octavia που ωστόσο έχει ήδη δώσει το στίγμα της μέσω κατασκοπικών λήψεων από τα πεδία δοκιμών.
Βάσει αυτών αλλά και με δεδομένη τις συνήθειες της συγκεκριμένης διαδικασίας, η ανανεωμένη Octavia θα διαθέτει ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα με LED ημέρας, αναθεωρημένη κατώτερη γρίλια και νέες εισαγωγές αέρα. Ήπιες μεταβολές θα πραγματοποιηθούν και στην κεντρική γρίλια η οποία σε κάθε περίπτωση δεν θα διαφέρει πολύ από την αντίστοιχη των προσφάτως ανανεωμένων Superb και Kodiaq προς όφελος της προϊοντικής αρμονίας.
Αυτονόητα η νέα Octavia θα εξακολουθήσει να προσφέρεται σε liftback και SW έκδοση ενώ φυσικά σε δεύτερο χρόνο, θα ακολουθήσει και ανανεωμένη RS έκδοση. Παρεμπιπτόντως, η Skoda έχει ανακοινώσει έκδοση επιδόσεων RS και για την ανανεωμένη Superb η οποία αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της σχεδόν ταυτόχρονα με την νέα Octavia η οποία θα αποκαλυφθεί τον προσεχή Φεβρουάριο.
Σε ό,τι αφορά την ψηφιακή υπόσταση της τελευταίας, η κεντρική οθόνη των 10,0 ιντσών του infotainment αναμένεται να παραμείνει αν και σαφώς βελτιωμένη τόσο σε ό,τι αφορά τα γραφικά όσο και τον τρόπο λειτουργίας της, με την υπόσχεση υψηλότερης απόκρισης αλλά και νέων εφαρμογών και δυνατοτήτων. Στοχευμένες βελτιώσεις αναμένεται να ενσωματώσει και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,0 ιντσών χωρίς ωστόσο δραστικές αλλαγές.
Σε επίπεδο κινητήρων, η ανανεωμένη Octavia θα εξακολουθήσει να βασίζεται στην αρχιτεκτονική MQB Evo και με αυτό δεδομένο στη βάση της γκάμας της θα συνεχίσει να βρίσκεται ο τρικύλινδρος κινητήρας του 1,0 λίτρου σε δύο παραλλαγές με ή χωρίς ήπια υβριδική τεχνολογία. Η δεύτερη, mid hybrid εκδοχή θα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG επτά σχέσεων. Ψηλότερα στην γκάμα θα εξακολουθήσει επίσης η έκδοση του 1,5 λίτρου με τον τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 150 ίππων.
Σημαντικότερες αλλαγές αναμένονται στην plug-in υβριδική έκδοση η οποία θα υιοθετήσει μια μεγαλύτερη μπαταρία 25,7 kWh στα πρότυπα του Superb. To παρών θα εξακολουθήσουν να δίνουν και οι εκδόσεις diesel οι οποίες θα αξιοποιούν δίλιτρους κινητήρες με ισχύ 116, 150 και 200 ίππων.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις