Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Πάμελα Άντερσον: Ποζάρει ξανά χωρίς μακιγιάζ για γνωστό οίκο μόδας

Πάμελα Άντερσον: Ποζάρει ξανά χωρίς μακιγιάζ για γνωστό οίκο μόδας

Ζει τη δική της προσωπική «αναγέννηση».

Η Πάμελα Άντερσον έχει δημιουργήσει πλέον τάση στον χώρο του θεάματος και όχι μόνο, αφού δεν σταματάει να φωτογραφίζεται χωρίς μακιγιάζ. Από τις αρχές του 2023 η ηθοποιός έχει επιλέξει να μην «κρύβεται» μέσα από τόνους μακιγιάζ αλλά να αναδεικνύει τη φυσική της ομορφιά.

Από τότε που εμφανίστηκε στα Βρετανικά Βραβεία Μόδας, φορώντας ένα λευκό κοστούμι και αμακιγιάριστη, πολλές γυναίκες αποφάσισαν να ακολουθήσουν τον δρόμο του «no make up». Τζέιμι Λι Κέρτις, Αλίσια Κις, Πολίνα Πορίτσκοβα είναι μερικές διάσημες που η αυτοπεποίθησή τους είναι αρκετή για λάμψη.

Η Πάμελα Άντερσον μάλιστα έδωσε απάντηση για την εμφάνιση αυτή, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Είμαι χωρίς μακιγιάζ στο σπίτι, οπότε γιατί όχι για την Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού;» Έκτοτε, το «καθαρό» πρόσωπο έχει γίνει ένα άλλο γοητευτικό βασικό στοιχείο της Pam.

Πρόσωπο για την νέα καμπάνια της Proenza Schouler

Η διάσημη ηθοποιός δεν δίστασε, αυτή τη φορά, να φωτογραφηθεί χωρίς ίχνος μακιγιάζ για την ανοιξιάτικη συλλογή του οίκου Proenza Schouler. Η Πάμελα Άντερσον πόζαρε άβαφη στο φακό του Davit Giorgadze.

Τολμά να εμφανίζεται με το δέρμα της «γυμνό» και χωρίς κανένα απολύτως προϊόν.

Οι φωτογραφίες της Πάμελα Άντερσον για την καμπάνια του οίκου Proenza Schouler ανέβηκαν στο instagram του οίκου μόδας και δείχνουν την 56χρονη σταρ κάθεται σε μία μεταλλική καρέκλα, φορώντας ένα μαύρο παλτό και ένα σατέν φόρεμα με δίκτυ με τα μαλλιά της να είναι χτενισμένα προς τα πίσω προβάλλοντας το φρέσκο, χωρίς μακιγιάζ πρόσωπο.

Σε μία άλλη φωτογραφία που ανέβασε ο γνωστός οίκος, ο φακός εστιάζει στο αμακιγιάριστο πρόσωπο της Πάμελα Άντερσον που φοράει ένα κόκκινο φόρεμα ένα χρώμα που συνδέεται με το παρελθόν της στο «Baywatch».

Σύμφωνα με το Marie Claire, η νεότερη σειρά της μάρκας έχει σκοπό να «τονίσει τις εγγενείς ιδιότητες που καθορίζουν την Proenza Schouler» και να προσδιορίσει τη γυναίκα της μάρκας ως «ενήλικη, αστική, έξυπνη, χωρίς ποτέ να θυσιάζει τις νεανικές ιδιότητες του πειραματισμού και του παιχνιδιού».

Η ηθοποιός «άφησε» μια λευκή καρδιά και ένα emoji λάμψης στην ανάρτηση ανάμεσα σε ένα πλήθος σχολίων από διάσημους φίλους της όπως η Κέιτ Χάντσον και θαυμαστών της.

Να σημειωθεί πως δεν είναι η πρώτη φορά μέσα στην τελευταία 5ετία που γίνεται «μούσα» high-end brand, αφού πριν από περίπου έναν χρόνο πρωταγωνίστησε στη χριστουγεννιάτικη καμπάνια του Jacquemus, κάνοντας την παρουσία της ηχηρή στα fashion πηγαδάκια.

Must in

Μαθήματα ελληνικής Ιστορίας

Στη μελέτη «Ιστορία, έθνος και μυθιστόρημα στη Μεταπολίτευση» ο Δημήτρης Τζιόβας προσεγγίζει τη σχέση λογοτεχνίας και έθνους μέσα από τις μεταμορφώσεις του λεγόμενου «ιστορικού μυθιστορήματος», της μνήμης και των τραυμάτων

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024