Πάμελα Άντερσον: Ποζάρει ξανά χωρίς μακιγιάζ για γνωστό οίκο μόδας
Ζει τη δική της προσωπική «αναγέννηση».
Η Πάμελα Άντερσον έχει δημιουργήσει πλέον τάση στον χώρο του θεάματος και όχι μόνο, αφού δεν σταματάει να φωτογραφίζεται χωρίς μακιγιάζ. Από τις αρχές του 2023 η ηθοποιός έχει επιλέξει να μην «κρύβεται» μέσα από τόνους μακιγιάζ αλλά να αναδεικνύει τη φυσική της ομορφιά.
Από τότε που εμφανίστηκε στα Βρετανικά Βραβεία Μόδας, φορώντας ένα λευκό κοστούμι και αμακιγιάριστη, πολλές γυναίκες αποφάσισαν να ακολουθήσουν τον δρόμο του «no make up». Τζέιμι Λι Κέρτις, Αλίσια Κις, Πολίνα Πορίτσκοβα είναι μερικές διάσημες που η αυτοπεποίθησή τους είναι αρκετή για λάμψη.
Η Πάμελα Άντερσον μάλιστα έδωσε απάντηση για την εμφάνιση αυτή, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Είμαι χωρίς μακιγιάζ στο σπίτι, οπότε γιατί όχι για την Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού;» Έκτοτε, το «καθαρό» πρόσωπο έχει γίνει ένα άλλο γοητευτικό βασικό στοιχείο της Pam.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Pamela Anderson (@pamelaanderson)
Πρόσωπο για την νέα καμπάνια της Proenza Schouler
Η διάσημη ηθοποιός δεν δίστασε, αυτή τη φορά, να φωτογραφηθεί χωρίς ίχνος μακιγιάζ για την ανοιξιάτικη συλλογή του οίκου Proenza Schouler. Η Πάμελα Άντερσον πόζαρε άβαφη στο φακό του Davit Giorgadze.
Τολμά να εμφανίζεται με το δέρμα της «γυμνό» και χωρίς κανένα απολύτως προϊόν.
Οι φωτογραφίες της Πάμελα Άντερσον για την καμπάνια του οίκου Proenza Schouler ανέβηκαν στο instagram του οίκου μόδας και δείχνουν την 56χρονη σταρ κάθεται σε μία μεταλλική καρέκλα, φορώντας ένα μαύρο παλτό και ένα σατέν φόρεμα με δίκτυ με τα μαλλιά της να είναι χτενισμένα προς τα πίσω προβάλλοντας το φρέσκο, χωρίς μακιγιάζ πρόσωπο.
Σε μία άλλη φωτογραφία που ανέβασε ο γνωστός οίκος, ο φακός εστιάζει στο αμακιγιάριστο πρόσωπο της Πάμελα Άντερσον που φοράει ένα κόκκινο φόρεμα ένα χρώμα που συνδέεται με το παρελθόν της στο «Baywatch».
Σύμφωνα με το Marie Claire, η νεότερη σειρά της μάρκας έχει σκοπό να «τονίσει τις εγγενείς ιδιότητες που καθορίζουν την Proenza Schouler» και να προσδιορίσει τη γυναίκα της μάρκας ως «ενήλικη, αστική, έξυπνη, χωρίς ποτέ να θυσιάζει τις νεανικές ιδιότητες του πειραματισμού και του παιχνιδιού».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Proenza Schouler (@proenzaschouler)
Η ηθοποιός «άφησε» μια λευκή καρδιά και ένα emoji λάμψης στην ανάρτηση ανάμεσα σε ένα πλήθος σχολίων από διάσημους φίλους της όπως η Κέιτ Χάντσον και θαυμαστών της.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Pamela Anderson (@pamelaanderson)
Να σημειωθεί πως δεν είναι η πρώτη φορά μέσα στην τελευταία 5ετία που γίνεται «μούσα» high-end brand, αφού πριν από περίπου έναν χρόνο πρωταγωνίστησε στη χριστουγεννιάτικη καμπάνια του Jacquemus, κάνοντας την παρουσία της ηχηρή στα fashion πηγαδάκια.
- Τραμπ και ελληνοτουρκικά – Τι πιστεύουν οι Έλληνες, ένας πρώην διπλωμάτης των ΗΠΑ και ένας πανεπιστημιακός
- Masdar: Με όχημα την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ σχεδιάζει off shore αιολικά και φωτοβολταϊκά 6 GW σε Ελλάδα και Ισπανία
- Διαγραφή Σαμαρά: Κάνει ζυμώσεις για κόμμα – Όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
- Μέσω ΑΣΕΠ οι προσλήψεις στη Δημοτική Αστυνομία
- Ο Φουκώ διαβάζει Χέγκελ
- Βατικανό: Μπορείτε να περιηγηθείτε ψηφιακά στη Βασιλική του Αγίου Πέτρου χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη