Πάνω από 100 εκατ. δολ. η ζημιά για την Japan Airlines από τη μοιραία σύγκρουση
Συνεχίζονται οι έρευνες για τα αίτια του δυστυχήματος
- Η τηλεθέαση του debate ΣΥΡΙΖΑ – Ελπίδες για τη συμμετοχή στην κάλπη της Κυριακής – Η σύγκριση με το ΠΑΣΟΚ
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
Λειτουργικές ζημίες περίπου 15 δισεκατομμυρίων γιεν (104,81 εκατομμύρια δολάρια) αναμένεται να έχει για την Japan Airlines η σύγκρουση της πτήσης JL516 με αεροσκάφος της Ιαπωνικής Ακτοφυλακής την Τρίτη, σύμφωνα με εκτιμήσεις της εταιρείας. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η απώλεια του αεροσκάφους θα καλυφθεί από την ασφάλιση.
Πηγές του ασφαλιστικού κλάδου ανέφεραν στο Reuters, ότι η αμερικανική ασφαλιστική εταιρεία AIG ήταν η κύρια ασφαλιστική εταιρεία σε ένα συμβόλαιο «παντός κινδύνου» 130 εκατομμυρίων δολαρίων για το τζετ JAL Airbus A350 που καταστράφηκε από πυρκαγιά μετά τη σύγκρουση στο αεροδρόμιο Χανέντα του Τόκιο.
Ήταν η πρώτη απώλεια παγκοσμίως για το μοντέλο A350, σύμφωνα με το Aviation Safety Network. Ο τύπος, κατασκευασμένος σε μεγάλο βαθμό από σύνθετο άνθρακα, εισήχθη στην εμπορική χρήση το 2015.
Οι μετοχές της JAL σημείωσαν άνοδο 0,5%, επιδεικνύοντας συγκρατημένη αντίδραση στη σύγκρουση καθώς οι συναλλαγές ξεκίνησαν ξανά μετά τις διακοπές της Πρωτοχρονιάς. Αρχικά υποχώρησαν έως και 2,4% πριν περιορίσουν τις αρχικές απώλειες.
Συνεχίζονται οι έρευνες
Και οι 379 επιβαίνοντες στο αεροσκάφος JAL κατάφεραν να εκκενώσουν το φλεγόμενο αεροπλάνο μετά τη σύγκρουση. Πέντε από τα έξι μέλη του αεροσκάφους του Λιμενικού Σώματος σκοτώθηκαν στη συντριβή.
Οι ιαπωνικές αρχές δήλωσαν την Τετάρτη ότι στο επιβατικό αεροσκάφος δόθηκε άδεια προσγείωσης , αλλά το μικρότερο αεροπλάνο δεν είχε άδεια για απογείωση, με βάση τις μεταγραφές του πύργου ελέγχου.
Οι αρχές μόλις ξεκίνησαν τις έρευνές τους και εξακολουθεί να υπάρχει αβεβαιότητα σχετικά με τις συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το δυστύχημα, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου με τον οποίο τα δύο αεροσκάφη κατέληξαν στον ίδιο διάδρομο.
Οι ειδικοί τονίζουν ότι συνήθως χρειάζεται η αστοχία πολλαπλών προστατευτικών κιγκλιδωμάτων για να συμβεί ένα αεροπορικό ατύχημα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις