Δείτε το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Xiaomi να παρκάρει μόνο του
Ο οδηγός του ηλεκτρικού οχήματος οδηγεί μέχρι την είσοδο του πάρκινγκ και μετά αναλαμβάνει ο αυτόματος πιλότος.
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
- Στέλεχος της ΑΑΔΕ σε κύκλωμα που διακινούσε ποτά «μπόμπες» – Δώδεκα συλλήψεις
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- Διαρρήκτες «άδειαζαν» το εργαστήριο του γλύπτη Γεώργιου Λάππα στη Νέα Ιωνία
Η κινεζική εταιρεία κατασκευής smartphone παρουσίασε πρόσφατα το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα και επιπλέον ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να γίνει μία από τις πέντε κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο.
Το αυτοκίνητο τύπου σεντάν, που ονομάζεται Xiaomi SU7, είναι ένα μοντέλο που αναμένεται να αξιοποιήσει στο έπακρο το κοινόχρηστο λειτουργικό του σύστημα με τα δημοφιλή τηλέφωνα της εταιρείας.
Promo βίντεο 60 δευτερολέπτων με επίδειξη λειτουργίας αυτόματου συστήματος παρκαρίσματος
Έτσι, αξιοποιώντας όλα τα τελευταία συστήματα τεχνολογίας, σε ένα νέο promo βίντεο, αποκαλύπτει τα δυνατά του σημεία. Το SU7 παρκάρει μόνο του σε ένα πολυώροφο γκαράζ κάπου στην Κίνα.
Παρκάρει με ακρίβεια
Στο βίντεο διάρκειας 60 δευτερολέπτων ο οδηγός του ηλεκτρικού οχήματος οδηγεί μέχρι την είσοδο του πάρκινγκ και μετά αναλαμβάνει ο αυτόματος πιλότος. Το αυτοκίνητο, με σχετικά μεγάλο βαθμό δυσκολίας, ανεβαίνει συνολικά 5 ορόφους, αποφεύγει εμπόδια που συναντά στο δρόμου του και παρκάρει με ακρίβεια στον τελευταίο όροφο σε καθορισμένη θέση.
Το αυτοκίνητο της Xiaomi κάνει το ντεμπούτο του σε μια εποχή που η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο παλεύει με την υπερπληθώρα διαθέσιμων μοντέλων και την επιβράδυνση της ζήτησης που έχουν πυροδοτήσει έναν τρομακτικό πόλεμο τιμών.
Θα παράγονται από μια μονάδα της κρατικής αυτοκινητοβιομηχανίας BAIC Group σε εργοστάσιο του Πεκίνου με ετήσια δυναμικότητα 200.000 οχημάτων.
Η κινεζική εταιρεία έχει δεσμευτεί να επενδύσει 10 δισεκατομμύρια δολάρια στον συγκεκριμένο τομέα, εντός μιας δεκαετίας, και είναι ένας από τους λίγους νέους παίκτες στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας, καθώς οι αρχές ήταν απρόθυμες να προσθέσουν έναν ακόμη παίκτη στην ήδη κορεσμένη εγχώρια αγορά.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις