Η Volkswagen βάζει το chatGPT στα compact αυτοκίνητα
Το chatbot μπορεί να ελέγχει την ψυχαγωγία στο αυτοκίνητο και να απαντά σε ερωτήσεις γενικών γνώσεων
Τα πρώτα της οχήματα που διαθέτουν φωνητικό βοηθό που ενσωματώνει την τεχνολογία ChatGPT παρουσίασε η Volkswagen στην εμπορική έκθεση ηλεκτρονικών CES στο Λας Βέγκας τη Δευτέρα, δίνοντας τη δυνατότητα στους οδηγούς να έχουν πρόσβαση σε ενημερωμένο περιεχόμενο που μπορούν να το ακούν κατά τη διάρκεια της οδήγησής τους.
Το chatbot, που αναπτύχθηκε μέσω μιας συνεργασίας με την Cerence Inc., μπορεί να ελέγχει την ψυχαγωγία στο αυτοκίνητο και να απαντά σε ερωτήσεις γενικών γνώσεων. Στο μέλλον, θα μπορούσε να συνομιλεί με τους οδηγούς και να αλληλεπιδρά με άλλους τρόπους, ανέφερε η αυτοκινητοβιομηχανία σε σχετική ανακοίνωσή της.
Η Volkswagen υποστήριξε πως ότι ήταν ο πρώτος μεγάλος κατασκευαστής αυτοκινήτων που κατέστησε την τεχνολογία αυτή ένα τυπικό χαρακτηριστικό στα compact αυτοκίνητα. Η GM ανακοίνωσε τον Μάρτιο του περασμένου έτους ότι εργαζόταν πάνω σε έναν εικονικό προσωπικό βοηθό που χρησιμοποιεί μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης πίσω από το ChatGPT.
Η Mercedes-Benz διεξήγαγε ένα πρόγραμμα δοκιμών τον περασμένο Ιούνιο που επέτρεψε σε περίπου 900.000 οχήματα που διέθεταν το σύστημα “MBUX” της εταιρείας να «κατεβάσουν» το ChatGPT, και να μπορούν τελικά να εκτελούν εργασίες όπως η πραγματοποίηση κρατήσεων σε κινηματογράφους ή εστιατόρια καθώς οδηγούν.
Σε ποια μοντέλα
Το νέο chatbot προσφέρεται σε συνδυασμό με την τελευταία γενιά infotainment στα ακόλουθα μοντέλα: ID.7, ID.4, ID.5, ID.3, το ολοκαίνουργιο Tiguan και το ολοκαίνουργιο Passat, καθώς και στο το νέο Golf. Σύμφωνα με την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, η ενσωμάτωση του ChatGPT στο backend του φωνητικού βοηθού Volkswagen προσφέρει πολλές νέες δυνατότητες που ξεπερνούν κατά πολύ τον προηγούμενο φωνητικό έλεγχο. Για παράδειγμα, ο φωνητικός βοηθός IDA μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο της ψυχαγωγίας, της πλοήγησης και του κλιματισμού ή για την απάντηση σε ερωτήσεις γενικών γνώσεων. Στο μέλλον, η τεχνητή νοημοσύνη θα παρέχει πρόσθετες πληροφορίες ως απάντηση σε ερωτήματα που ξεπερνούν αυτό, ως μέρος των συνεχώς διευρυνόμενων δυνατοτήτων της. Αυτό μπορεί να είναι χρήσιμο σε πολλά επίπεδα κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού με αυτοκίνητο: Εμπλουτισμός συνομιλιών, διευκρίνιση ερωτήσεων, αλληλεπίδραση σε διαισθητική γλώσσα, λήψη πληροφοριών για το όχημα και πολλά άλλα – καθαρά hands-free.
Πηγή: ΟΤ
- Ιστορία ή θρύλος – Υπήρξε ποτέ η χαμένη Ατλαντίδα;
- Τα 11 βήματα που ξεκλειδώνουν τον ΕΝΦΙΑ – Η διαδικασία έκδοσης των εκκαθαριστικών
- Εκτός κυβέρνησης οι απρόθυμοι υπουργοί
- «Θα το μισήσουν»: Ο μεγάλος φόβος του Τζορτζ Κλούνεϊ για την ξαφνική αλλαγή στην εμφάνισή του
- Στο Μισθοδικείο η επαναφορά 13ου και 14ου μισθού στο Δημόσιο
- Καίτη Κωνσταντίνου: Και ποιος δεν έχει πει ατάκες της Σωσώς από τα «Εγκλήματα» δίνοντας ένα ρεσιτάλ κακίας;