KIA: Μεταβλητή πολυμορφικότητα
Η κορεατική φίρμα παρουσιάζει στο Las Vegas μια σειρά από πρωτότυπα που μπορούν να αλλάξουν αμάξωμα και εσωτερικό εύκολα αναλόγως τις ανάγκες που καλούνται να υπηρετήσουν
- «Καρδιακή προσβολή» για την Ευρώπη η κυβερνητική κατάρρευση στη Γερμανία – Πολιτικός κατακερματισμός για το Βερολίνο
- Έκλεψαν το… ΑΤ Ομόνοιας – Έκαναν φτερά κατασχεμένα οχήματα
- Γάτα: Τι αποκαλύπτουν οι έρευνες για τη συναισθηματική της κατάσταση
- Ισραηλινοί έποικοι πυρπόλησαν αυτοκίνητο, επιτέθηκαν σε σπίτι στη Δυτική Όχθη
HKIA έχει ανεβάσει ψηλά τον πήχη σε ό,τι αφορά την «πολιτική» ηλεκτροκίνηση και πλέον, παρουσιάζει από την έκθεση CES του Las Vegas το όραμα της για το απώτερο μέλλον μιας υβριδικής μεταβλητής δημόσιας μετακίνησης με αφετηρία μια νέα αρχιτεκτονική που μπορεί να υπηρετήσει κάθε ανάγκη μετακίνησης αναλόγως την… ημέρα.
Υπό το σκεπτικό της κορεατικής φίρμας η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική θα μπορεί να υποστηρίξει τις ανάγκες ενός επαγγελματικού cargo van κατά τη διάρκεια της εβδομάδας και ανάλογα τις ανάγκες να φιλοξενήσει ένα αμάξωμα επιβατικού van, πριν μετατραπεί σε ένα εκδρομικό van για το Σαββατοκύριακο.
Τα PV5 όπως ονομάζονται τα τρία από τα πέντε πρωτότυπα που παρουσιάζει η κορεατική φίρμα στο Las Vegas αντικατοπτρίζουν ακριβώς αυτό το σκεπτικό ενός μεταβλητού οχήματος που με αφετηρία μία και μοναδική πλατφόρμα μπορεί να υπηρετήσει διαφορετικές έννοιες μετακίνησης και ανάγκες.
Αφετηρία για το PV5 αποτελεί μια αρχιτεκτονική που η ΚΙΑ αποκαλεί Platform Beyond Vehicle (PBV) και η οποία έχει την ιδιαιτερότητα να μπορεί να φιλοξενήσει διαφορετικά αμαξώματα, αναλόγως τις ανάγκες ενώ χάρη στην παρουσία προηγμένου λογισμικού ο χειριστής του στόλου μπορεί να παρακολουθεί όλη την πορεία των οχημάτων. Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς το συγκεκριμένο σκεπτικό στοχεύει κυρίως σε στόλους επαγγελματικών οχημάτων με πλείστους σκοπούς, χωρίς αυτό να εξαιρεί την χρήση του από ιδιώτες.
Σε ό,τι αφορά τον τρόπο λειτουργίας του, επί της ουσίας το δάπεδο και το cockpit με την θέση οδηγούν να παραμένει αμετάβλητη και, απουσία συμβατικού κινητήρα, τοποθετούνται όσο τα δυνατόν πιο μπροστά. Πίσω από το cockpit μπορεί να φιλοξενηθεί οποιοδήποτε από τα διαφορετικά αμαξώματα αναλόγως με τις ανάγκες τα οποία σύμφωνα με τις συστάσεις της KIA μπορούν να τοποθετηθούν εύκολα και γρήγορα καθώς συναρμόζονται με μαγνητικά και μηχανικά μέσα.
Εκτός από τα PV5, η ΚΙΑ αποκαλύπτει και το μικρότερο PV1 και το μεγαλύτερο PV7 που επίσης βασίζονται στο ίδιο σκεπτικό. Κοινός παρονομαστής όλων των πρωτότυπων αποτελεί αυτονόητα η ηλεκτροκίνηση αλλά και το προηγμένο λογισμικό που επιτρέπει εκτός από τον πλήρη έλεγχο του στόλου και την επικοινωνία με άλλα αυτοκίνητα.
Αν τα παραπάνω ακούγονται ουτοπικά η KIA ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να περάσει τα συγκεκριμένα μοντέλα στην παραγωγή, ξεκινώντας την κατασκευή τους από το 2025 σε ένα νέο εργοστάσιο με δυναμικότητα 150.000 μονάδων. Το σχέδιο της θα υλοποιηθεί σε τρεις φάσεις και το PV5 αντιπροσωπεύει την πρώτη.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις