ΠΑΣΟΚ: Κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας ελάχιστα έχουν πράξει κατά του bullying
Ο υπεύθυνος του ΚΤΕ Παιδείας του ΠΑΣΟΚ σημειώνει ότι ο σχετικός νόμος του 2023 αποδείχθηκε ανεπαρκής
- Πού βρίσκεται η Ahoo Daryaei; - «Αν την έχουν πειράξει θα πάρουν φωτιά οι δρόμοι»
- Όσα συνέβησαν μέσα στην έπαυλη του Φρανκ Σινάτρα – Τζόγος και κρυφές ερωτικές συναντήσεις
- Νέες ισραηλινές σφαγές σε Βηρυτό και Γάζα που παραπέμπει στην «Αποκάλυψη»
- Πόλεμος Ρωσίας - Ουκρανίας: Μήπως είναι πολύ αργά για να αλλάξει η πορεία του;
Το πρόσφατο περιστατικό βίας, που σημειώθηκε στην Αγία Παρασκευή, με θύμα 14χρονο μαθητή «που υπέστη ακραία σωματική και ψυχολογική κακοποίηση από συμμαθητές του, αναδεικνύει για μια ακόμη φορά την ανάγκη να μπει στο κέντρο ενός δημόσιου διαλόγου – που πρέπει άμεσα να ξεκινήσει - η σοβαρή αντιμετώπιση της εντεινόμενης το τελευταίο διάστημα νεανικής παραβατικότητας – εγκληματικότητας και της σχολικής βίας», σημειώνει ο Στέφανος Παραστατίδης, υπεύθυνος ΚΤΕ Παιδείας του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής.
«Η ελληνική Πολιτεία και ειδικότερα το Υπουργείο Παιδείας ελάχιστα έχει πράξει»
Κάνει λόγο για «δυστοπική πραγματικότητα της δραματικής αύξησης των κρουσμάτων νεανικής βίας», την οποία επιβεβαιώνουν τα στατιστικά στοιχεία της Ελληνικής Αστυνομίας για το 2023 που, σε πολλές περιπτώσεις, όπως τονίζει ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, «δείχνουν αύξηση της νεανικής εγκληματικότητας σε σχέση με το προηγούμενο έτος σε ποσοστό πάνω από 50%!».
«Ο νόμος δεν ανταποκρίνεται στα αιτήματα της σχολικής κοινότητας»
Απέναντι σε αυτό το φαινόμενο, που εγγράφεται μέσα στο κοινωνικό σώμα και εκφράζεται με ιδιαίτερη ένταση και στο χώρο του σχολείου, «η ελληνική Πολιτεία και ειδικότερα το Υπουργείο Παιδείας ελάχιστα έχει πράξει», υποστηρίζει ο κ. Παραστατίδης.
Και σημειώνει πως «δέκα μήνες μετά από την ψήφισή του στη Βουλή, ο νόμος 5029/23 για την αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία, αποδεικνύεται στην πράξη ότι αδυνατεί να αντιμετωπίσει τη νέα πραγματικότητα και να ανταποκριθεί στις ανάγκες και στα αιτήματα της σχολικής κοινότητας, των γονέων, των μαθητών, των εκπαιδευτικών και όλων των εμπλεκόμενων φορέων».
«Το σχολείο, όμως, μπορεί και πρέπει, μέσα από μία ριζική αναμόρφωση στο πρόγραμμα και στο περιεχόμενο των σπουδών, να γίνει ο πυρήνας ανάπτυξης δράσεων και πρωτοβουλιών σεβασμού στις ανθρώπινες αξίες και στη διαφορετικότητα, κέντρο καλλιέργειας της κουλτούρας της αποδοχής και της συνεργασίας», τονίζει καταληκτικά ο υπεύθυνος ΚΤΕ Παιδείας του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις