Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
ps. post
scriptum

Οι γνωστοί «γνωστοί» έσπασαν πάλι την απεργία της ΕΣΗΕΑ

Μαμουλάκης: Ο ΒΟΑΚ εξελίσσεται σε ιλαροτραγωδία – Κανένα εργοτάξιο δεν λειτουργεί

Μαμουλάκης: Ο ΒΟΑΚ εξελίσσεται σε ιλαροτραγωδία – Κανένα εργοτάξιο δεν λειτουργεί

«Οι «άριστοι» της κυβέρνησης «ξέχασαν» όλα αυτά τα χρόνια να ολοκληρώσουν τις απαλλοτριώσεις», σημειώνει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία Χάρης Μαμουλάκης

​Ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ) εξελίσσεται σε ιλαροτραγωδία με υπογραφή της κυβέρνησης ΝΔ, σημειώνει σε δήλωσή του ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτής Ηρακλείου Χάρης Μαμουλάκης.

Σύμφωνα με τον Χάρη Μαμουλάκη «κανένα έργο δεν προχωράει, κανένα εργοτάξιο δεν λειτουργεί, κενό γράμμα αποδεικνύονται οι υποσχέσεις του Κ. Μητσοτάκη».

«Οι «άριστοι» της κυβέρνησης «ξέχασαν» όλα αυτά τα χρόνια να ολοκληρώσουν τις απαλλοτριώσεις»

Ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ επισημαίνει ότι «πέντε σχεδόν χρόνια ΝΔ και μετά από τις ειρωνείες για όσα είχαν γίνει επί ΣΥΡΙΖΑ, το μόνο που έχουν πετύχει τα κυβερνητικά στελέχη είναι να εκτοξεύσουν το κόστος και να προσθέσουν διόδια».

Ακολούθως ο Χάρης Μαμουλάκης ρωτά την κυβέρνηση «γιατί δεν προχωράει το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο; Γιατί εκτοξεύτηκε ο προϋπολογισμός στο τμήμα Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος με αποτέλεσμα να έχουμε κόστος 10.000.000 ευρώ ανά 1 χιλιόμετρο;» και «γιατί έγινε δεκτή έκπτωση με μονοψήφιο ποσοστό στο συγκεκριμένο τμήμα;».

«Συνεχίζουμε να πιέζουμε»

Σύμφωνα με τον ίδιο «γιατί οι «άριστοι» της κυβέρνησης «ξέχασαν» όλα αυτά τα χρόνια να ολοκληρώσουν τις απαλλοτριώσεις και περίπου ενάμιση χρόνο μετά την υπογραφή της σύμβασης, πληρώνει το Ελληνικό Δημόσιο για τα σταθμευμένα μηχανήματα χωρίς να έχουμε εργασίες; Κάποιος πρέπει να απαντήσει, κάποιοι πρέπει να απολογηθούν».

Καταληκτικά ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της αξιωματικής αντιπολίτευσης υπογραμμίζει ότι «συνεχίζουμε να πιέζουμε, γι’ αυτό και φέρνουμε τις αμέσως επόμενες μέρες δυο νέες παρεμβάσεις στη Βουλή. Με στόχο να ανοίξουν επιτέλους οι προσφορές του Χανιά – Ηράκλειο, να ξεκινήσει το Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος και να μην χαθεί η χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας».

Η ερώτηση Μαμουλάκη για το ζήτημα στη Βουλή

Υπενθυμίζεται ότι στις 13 Δεκεμβρίου 2023 κατατέθηκε ερώτηση από τον Χάρη Μαμουλάκη προς τον υπουργό Υποδομών & Μεταφορών, με την οποία επισημαίνεται «ο κίνδυνος να χαθεί η χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας».

Συγκεκριμένα, ο Χάρης Μαμουλάκης, με τη συνυπογραφή 16 ακόμη Βουλευτών, τόνιζε ότι μέχρι το δεύτερο τρίμηνο του 2023 θα έπρεπε να έχει κοινοποιηθεί η ανάθεση της σύμβασης παραχώρησης για το υποέργο Χανιά – Ηράκλειο, προϋπολογισμού 200 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης & Ανθεκτικότητας. Επίσης, ότι μέχρι 31/12/2025 θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μια σειρά εργασιών που αντιστοιχούν στο 15% του έργου.

Must in

Λάκης Λαζόπουλος: Τι σχέση έχουν οι Δέκα Μικροί Μήτσοι με την υπέρταση;

«Τα πάντα» είναι η αυθόρμητη συγκινητική απάντηση που δίνει ο Λάκης Λαζόπουλος όταν ακούει το όνομα Τασούλα. Τα συναισθήματα από την χαρά στη συγκίνηση στο γέλιο και στην χαρμολύπη εναλλάσσονται με ταχύτητα φωτός στο παιχνίδι των γρήγορων ερωτήσεων

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024