Φροντίδα
Είναι η έννοια της φροντίδας σήμερα αυτό που σε οδηγεί να παράγεις όχι μόνο τρακτέρ, αλλά και συναισθήματα κατανόησης, ενσυναίσθησης, δίνοντας σημασία στην ευεξία και τη μακροζωία;
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
«Ο πόνος είναι η ειδικότητά μου» λέει η μητέρα των καλλιτεχνικών περφόρμανς Μαρίνα Αμπράμοβιτς.
Τις τελευταίες πέντε δεκαετίες, η εβδομηνταεπτάχρονη Αμπράμοβιτς έχει δώσει στις περφόρμανς της όλη της την ενέργεια, διερευνώντας τα όρια του μυαλού και του σώματός της για να γίνει αυτό που η ίδια περιγράφει «ο σούπερ εαυτός» της.
«Εχω ξοδέψει την καριέρα μου εκθέτοντας τον εαυτό μου μπροστά σε θεατές. Τους δείχνω ότι αν ξεπεράσω τον πόνο μου, τότε και εκείνοι θα τα καταφέρουν με την προσωπική τους οδύνη. Είμαι ο καθρέφτης τους» προσθέτει μιλώντας στους «Financial Times» για μια φροντίδα του πόνου.
Στην οποία έχει επιδοθεί διαδίδοντας την περίφημη μέθοδό της στους σύγχρονους καλλιτέχνες.
Αντίστοιχα, στον νέο κύκλο του «Survivor» μια παίκτρια που επαγγελματικά αυτοπροσδιορίζεται ως «ειδική στη σύσφιξη γλουτών» (glut makeover specialist αναγραφόταν δίπλα στο όνομά της) δηλώνει έτοιμη να πονέσει και να υποστεί ακραίες δοκιμασίες, διεκδικώντας το έπαθλο.
Θα τολμήσουμε ένα άλμα θράσους για να συγκρίνουμε την ειδικότητά της με τη μέθοδο Αμπράμοβιτς, ώστε και πάλι με θρασύτατη αυθαιρεσία να την κατατάξουμε στα νέα τάγματα ειδικών της φροντίδας που πληθαίνουν νομίζοντας ότι γίνονται περφόρμερ.
Είναι η οικονομία του συναισθήματος μια νέου είδους κατανάλωση;
Είναι η έννοια της φροντίδας σήμερα αυτό που σε οδηγεί να παράγεις όχι μόνο τρακτέρ, αλλά και συναισθήματα κατανόησης, ενσυναίσθησης, δίνοντας σημασία στην ευεξία και τη μακροζωία;
Γι’ αυτό και στην καθημερινή μας ζωή αγοράζουμε οδοντόβουρτσες συγκεκριμένης μάρκας για να σώσουμε τις φάλαινες, καθαριστικά δαπέδου και αλουμινόχαρτο μιας εταιρείας που μοιράζει σχολικά γεύματα σε απομακρυσμένες περιοχές.
Ο ίδιος νόμος της κατανάλωσης δείχνει ότι θα πρέπει να επιλέγουμε σε ποιο σουπερμάρκετ θα ψωνίζουμε τα βασικά μας είδη, αφού το ποσό των αγορών θα αντιστοιχεί σε ένα χιλιοστό βοήθειας σε κάποιον σύλλογο που φροντίζει(!) παιδιά ή άλλους ανήμπορους συνανθρώπους.
Οι πιο εστέτ βέβαια που τους απασχολεί να επανέλθουν στο πνευματικό κέντρο τους μπορεί και να προτιμήσουν τις σταγόνες μακροζωίας της Αμπράμοβιτς.
Η ίδια τις πουλάει διαδικτυακά τονίζοντας τη φυσική προέλευσή τους… Κεραλοιφή είπατε;
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις