Πώς να ζεστάνετε με μία κίνηση το αυτοκίνητό σας τα κρύα πρωινά του χειμώνα
Εάν τυχόν διαθέτετε θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι, βάλ' τε τα σε λειτουργία πρώτα
- «Ειρωνικός, σαρκαστικός, λες και έχει κάνει κατόρθωμα» - Σοκάρουν οι περιγραφές για τον αστυνομικό της Βουλής
- «Πνιγμός στα 30.000 πόδια» - Αεροπλάνο άρχισε να πλημμυρίζει εν ώρα πτήσης [Βίντεο]
- Δημήτρης Ήμελλος: Το τελευταίο αντίο στον αγαπημένο ηθοποιό -Τραγική φιγούρα η μητέρα του
- «Πρέπει να κάνουν δήλωση ότι σέβονται το πολίτευμα» - Οι όροι για να πάρουν την ιθαγένεια οι Γλύξμπουργκ
Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από μια παγωμένη καμπίνα αυτοκινήτου τα πρωινά του χειμώνα, πόσο μάλλον όταν βιαζόμαστε να φτάσουμε στον προορισμό μας και το κλιματιστικό θέλει τον χρόνο του για να μας προσφέρει την επιθυμητή θερμοκρασία.
Τι καλύτερο λοιπόν, απ’ το να μάθουμε για ορισμένες βασικές κινήσεις που θα μας λύσουν τα χέρια.
Αρχικά, όσα αυτοκίνητα διαθέτουν θερμαινόμενα καθίσματα ή και τιμόνι, θα ήταν σοφό να τα ενεργοποιήσουμε πρώτα καθώς έρχονται σε άμεση επαφή με το σώμα μας. Αυτομάτως θα αισθανθούμε καλύτερα, ακόμη και αν ο αέρας μέσα στην καμπίνα παραμένει ψυχρός.
Η λειτουργία air condition θα αποτρέψει τη δημιουργία συμπυκνωμάτων στα παράθυρα και το παρμπρίζ
Έπειτα θα πρέπει να στραφούμε στο σύστημα κλιματισμού. Εάν τον ανοίξουμε δίχως να επιλέξουμε τη λειτουργία air condition τότε η παροχή ζεστού αέρα θα ξεκινήσει μετά την αύξηση της θερμοκρασίας του κινητήρα, όπως αναφέρει το carandmotor.gr.
Με δεδομένο ότι το ζητούμενο είναι η άμεση παροχή θερμού αέρα, αυτό που θα πρέπει να κάνουμε είναι να ενεργοποιήσουμε το air condition, επιλέγοντας μάλιστα την ανακύκλωση του αέρα.
Με αυτόν τον τρόπο θα καταφέρουμε να επιταχύνουμε την αύξηση της θερμοκρασίας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, ενώ ταυτόχρονα η χρήση του air condition θα αποτρέψει και τη δημιουργία συμπυκνωμάτων στα παράθυρα και το παρμπρίζ του οχήματος.
Από τη στιγμή που ο κινητήρας φτάσει στην επιθυμητή θερμοκρασία, μπορεί κανείς να απενεργοποιήσει το air condition και την ανακύκλωση του αέρα, ώστε περιορίσει -μεταξύ άλλων- και την κατανάλωση του καυσίμου, αξιοποιώντας πλέον τη θερμότητα που αποβάλλει το θερμικό μοτέρ μέσω του κυκλώματος ψύξης.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις