Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Ένας στους τέσσερις Έλληνες κάνει ήδη χρήση του ChatGPT – Τι δείχνει έρευνα της Focus Bari

Ένας στους τέσσερις Έλληνες κάνει ήδη χρήση του ChatGPT – Τι δείχνει έρευνα της Focus Bari

Πώς «βλέπουν» οι καταναλωτές το ηελκτρονικό εμπόριο και πόσο εξοικειωμένοι είναι με τη νέα πραγματικότητα που διαμορφώνεται στην αγορά

Ένας στους τέσσερις Έλληνες κάνει ήδη χρήση του ChatGPT, σύμφωνα με έρευνα της Focus Bari, οποία δημοσιοποιήθηκε σήμερα. Ως φαίνεται, η χρήση internet έχει φτάσει στο σύνολο του ελληνικού πληθυσμού στο 96%, καθώς εντάσσεται στους χρήστες και η μεγάλη πλειοψηφία των πιο ώριμων ηλικιών.


Παράλληλα, όπως προκύπτει από τα ευρήματα, εννιά στους δέκα Έλληνες είναι «όλη μέρα μ’ ένα κινητό στο χέρι» στην κυριολεξία, ενώ η ενεργοποίηση στα social από σχεδόν ίδια αναλογία προφανώς «πυροδοτεί» αυτή την εξέλιξη, αν και παράλληλα.

Ηλεκτρονικό εμπόριο

Ακόμη, η έρευνα δείχνει ότι ανεβαίνει συνεχώς -τώρα στο 69%- η αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου. Σχεδόν 7 στους 10 [69%] έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία online αγορά το τελευταίο 6μηνο Οι 25-34 ετών είναι οι fan του ηλεκτρονικού εμπορίου αφού το 87% έχει κάνει τουλάχιστον μία online αγορά εντός του 6μήνου, σε αντίθεση με τους χρήστες μεγαλύτερης ηλικίας 65+ οι οποίοι δεν είναι τόσο εξοικειωμένοι καθώς μόλις το 37% έχει πραγματοποιήσει αγορές μέσω διαδικτύου.

Η πληθώρα των χρήσεων οδηγεί σχεδόν τρεις στους πέντε Έλληνες να δηλώνουν πως «η τεχνολογία βελτιώνει την ζωή μου», ενώ
το Chat GPT χρησιμοποιείται ήδη από έναν στους τέσσερις Έλληνες!

Και βέβαια, το μέλλον έρχεται από τα παιδιά, καθώς σχεδόν όλα τα παιδιά 5-12 χρόνων χρησιμοποιούν συστηματικά και με άνεση το internet.

Ειδικότερα, 9 στα 10 παιδιά (90%) ηλικίας 5-12 ετών είναι χρήστες του διαδικτύου, ενώ στα παιδιά 10+είναι καθολική η χρήση (97%).

Ο μέσος χρόνος που αφιερώνουν στο διαδίκτυο είναι 100 λεπτά/ημέρα  και το smartphone έχει την πρωτιά της επιλογής συσκευής σύνδεσης στο internet από όλες τις ηλικίες του παιδικού κοινού, ενώ η αναζήτηση ψυχαγωγικού περιεχόμενου (π.χ. video, μουσική) αποτελεί τον κυριότερο λόγο χρήσης για τους μικρούς μας φίλους.

Must in

Ο Ολυμπιακός, ο Παναθηναϊκός και ο… Σπανούλης: Γιατί ο Λεσόρ άλλαξε τα δεδομένα στη Euroleague (pics)

Ο Ματίας Λεσόρ και η μεγάλη απουσία του αλλάζει τα δεδομένα στη Euroleague – Η… πτώση του Παναθηναϊκού και το πρώτο φαβορί για την κούπα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο