Τα γαλλικά ταχυδρομεία αλλάζουν τις online αγορές
Η ιδέα προέκυψε αφού πελάτες λάμβαναν τα πακέτα τους και τα επέστρεφαν τάχιστα, επιθυμώντας να αλλάξουν το προϊόν.
- Κύμα οργής από τους κατοίκους της Μαγιότ εναντίον του Μακρόν - «Δεν φταίω εγώ για τον κυκλώνα!»
- Πώς αμοίβονται οι αργίες Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
- Πώς συνδέεται η χρόνια λοίμωξη του εντέρου με το Αλτσχάιμερ - Τι είναι ο κυτταρομεγαλοϊός
- Η Ουγγαρία δίνει άσυλο σε πρώην υφυπουργό της Πολωνίας - Σε βάρος του ισχύει ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης
Συμβαίνει συχνά: Παραγγέλνετε ένα ρούχο μέσω διαδικτύου, περιμένετε με ανυπομονησία να φτάσει και πέντε λεπτά μετά την άφιξή του αναγκάζεστε να το συσκευάσετε πάλι επειδή δεν σας ταιριάζει… Τα γαλλικά ταχυδρομεία έχουν τη λύση.
Τοποθετούν δοκιμαστήρια για όσους και όσες πραγματοποιούν ηλεκτρονικά τις αγορές τους, διευκολύνοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο εκατομμύρια καταναλωτές και καταναλώτριες.
Η ιδέα προέκυψε από τις ανάγκες των πελατών
Δοκιμαστικά, σε ένα υποκατάστημα στο Παρίσι, εγκαταστάθηκε ένα δοκιμαστήριο κίτρινου χρώματος σε σχήμα γραμματοκιβωτίου. Στο εσωτερικό του υπάρχει μια καρέκλα, ένας καθρέφτης και ένα ράφι για την τοποθέτηση των πακέτων.
Τα γαλλικά ταχυδρομεία, La Poste, αναφέρουν ότι η ιδέα προέκυψε αφού είδε πελάτες να παραλαμβάνουν τα πακέτα τους και να τα επιστρέψουν τάχιστα επιθυμώντας να αλλάξουν το προϊόν. Πλέον, δίνουν τη δυνατότητα για επιτόπιες επιστροφές.
Ένα «πείραμα»…
Στη Γαλλία, όπως και σε πολλές άλλες χώρες, η έκρηξη του ηλεκτρονικό εμπορίου είναι γεγονός. Πελάτες αγοράζουν προϊόντα από το διαδίκτυο (όπως ρούχα και παπούτσια) τα οποία όμως, συχνά επιστρέφονται, γράφει ο βρετανικός Guardian.
French post office opens changing room for online shoppers
Customers can collect their parcels and try on items in one trip during trial at La Poste brancheshttps://t.co/DJvOeILLQG
— Clarismelda Aquino (@Clarismelda) January 10, 2024
Η La Poste αναφέρει ότι το «πείραμα» που έθεσε σε εφαρμογή είναι κάτι περισσότερο από ένα απλό δοκιμαστήριο. «Η ιδέα είναι να απλοποιήσουμε τη ζωή των πελατών μας» σημειώνει η εταιρεία και εξηγεί πως επιτρέπει στους πελάτες να παραλαμβάνουν και να ελέγχουν τα προϊόντα. Σε περίπτωση που δεν τους ταιριάζουν ή μετάνιωσαν για την αγορά που έκαναν, δίνει τη δυνατότητα άμεσης επιστροφής.
Αντιδρούν ο μικρές επιχειρήσεις
Η Michele Limouzy εμφανίζεται ευχαριστημένη από νέα υπηρεσία γιατί «βοηθά τους ανθρώπους να εξοικονομούν χρόνο». Προσθέτει όμως ότι εξακολουθεί να προτιμά να αγοράζει ρούχα από τα καταστήματα.
Το «πείραμα» των γαλλικών ταχυδρομείων δεν έγινε δεκτό με ικανοποίηση από τους ιδιοκτήτες καταστημάτων. Η γαλλική Ένωση Λιανοπωλητών, η οποία ενώνει περίπου 450.000 μικρά καταστήματα, αναφέρει ότι η πρωτοβουλία προκαλεί «βαθιά δυσαρέσκεια μεταξύ των μικρών ανεξάρτητων λιανοπωλητών και εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για τη ζωντάνια των τοπικών οικονομιών, εάν επεκταθεί σε εθνικό επίπεδο».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις