Μπορεί η Hyundai N να παρουσίασε το πρώτο της μοντέλο παραγωγής το 2016 και μόλις πέρυσι το καλοκαίρι να καταπιάστηκε με την ηλεκτροκίνηση αποκαλύπτοντας το καταιγιστικό όσο και σοφιστικέ από κάθε τεχνολογική άποψη, Ioniq 5 N, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει αποκτήσει τις συνήθειες κάθε εσωτερικού βελτιωτικού οίκου που σέβεται τον εαυτό του.
Υπό αυτό ακριβώς το σκεπτικό παρουσιάζει στο Tokyo Auto Salon μια πρωτότυπη εκδοχή του παραπάνω Ioniq 5 N, ονόματι NPX1 με ακόμα πιο «ακονισμένα» εκείνα τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που «φωνάζουν» επιδόσεις.
Αν και δεν πρόκειται για την πρόβα μιας ακόμα πιο σκληροπυρηνικής εκδοχής του crossover των 650 ίππων, το NPX1 αναλαμβάνει να δειγματίσει μια σειρά από επιπλέον στοιχείων και πακέτων εξοπλισμού που θα τεθούν στην διάθεση των μελλοντικών ιδιοκτητών του Ioniq 5 N και των ηλεκτρικών N που θα ακολουθήσουν σε περίπτωση που θέλουν να καταστήσουν ακόμα πιο σαφείς οπτικά τις δυνατότητες που προσφέρει το σήμα N.
Έτσι, μια όχι και τόσο προσεκτική ματιά στο NPX1 αρκεί για να αποκαλύψει το ανθρακονημάτινο splitter στο μπροστινό τμήμα, τα από το ίδιο υλικό και πιο σκαμμένα κατώτερα πλευρικά τμήματα, το πίσω spoiler τον διόλου ευκαταφρόνητο αεροδυναμικό διαχύτη στο πίσω τμήμα που θυμίζει το υπερβατικό πρωτότυπο RN22e το οποίο ενέπνευσε πολλά από τα τεχνολογικά στοιχεία που το Ioniq 5 N ενέταξε στο παλμαρέ του ως έκδοση παραγωγής.
Στα στοιχεία του NPX1 τα οποία θα είναι διαθέσιμα για τους ιδιοκτήτες του Ioniq 5 N, συγκαταλέγονται επίσης ένα σετ τροχών από ανθρακόνημα ενώ σύμφωνα με τις συστάσεις το συγκεκριμένο πρωτότυπο διαθέτει ένα ακόμα ισχυρότερο σύστημα πέδησης αλλά και μικρότερη απόσταση από το έδαφος χάρη σε μια διαφορετική γεωμετρία της ανάρτησης, ένα στοιχείο που επίσης μάλλον θα μπορούν να ζητήσουν επιπλέον οι πελάτες της Hyundai εφόσον δεν θέλουν να εκμεταλλευτούν την ιδιότητα του Ioniq 5 N ως crossover.
Tις προσθήκες συμπληρώνει ένα σετ bucket καθισμάτων επενδυμένων από Alcantara ενώ, συστήνοντας το συγκεκριμένο concept και τη νέα σειρά εξαρτημάτων επιδόσεων ο αντιπρόεδρος της Hyundai, Joon Park, ανέφερε: «οι διαθέσιμες βελτιώσεις δεν περιοριστούν αποκλειστικά στα νέα εξαρτήματα επιδόσεων καθώς εξελίσσουμε επίσης μια νέα σειρά αναβαθμίσεων που θα εφαρμόζονται με over-the-air updates και θα ανοίξουν ένα νέο κεφάλαιο σε ό,τι αφορά τις βελτιώσεις επιδόσεων των αυτοκινήτων, προσφέροντας ένα συναρπαστικό μέλλον στους λάτρεις του tuning».
Aυτό που δεν ανακοινώθηκε είναι το ποσό που θα προσθέτει καθεμία από τις παραπάνω αναβαθμίσεις στην τιμή του Ioniq 5 N ωστόσο αυτό είναι κάτι που θα γίνει σε δεύτερο χρόνο, όταν ο πλήρης κατάλογος των εξαρτημάτων και των βελτιώσεων τεθεί στην διάθεση των μελλοντικών ιδιοκτητών της κορυφαίας έκδοσης του Ioniq 5 N ενώ μένει να αποδειχθεί αν θα υπάρξει ανάλογη δυνατότητα και για εκείνους που θα αποκτήσουν κάποια από τις πιο «ταπεινές» σε ισχύ εκδόσεις του κορεατικού crossover.