Lexus LBX Morizo RR Concept: Δάνειο ισχύος
Το αποκλειστικά υβριδικό crossover της Lexus δανείζεται τον κινητήρα του GR Yaris απογειώνοντας την έννοια των επιδόσεων για την περίσταση του Tokyo Auto Salon
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
- Χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια για τον σκύλο και τη γάτα μας – Εύγευστες συνταγές
- Economist: Οι εργαζόμενοι αγαπούν τον Τραμπ, τα συνδικάτα πρέπει να τον φοβούνται
- Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι
HLexus δεν θα μπορούσε να είναι απούσα από μια διοργάνωση όπως το Tokyo Auto Salon και δεν είναι, δηλώνοντας την παρουσία της με μια πρωτότυπη όσο και πανίσχυρη εκδοχή του πρόσφατου LBX η οποία υιοθετεί το αγωνιστικό προσωνύμιο του προσφάτως απελθόντα επικεφαλής του ομίλου, Akio Toyoda, γνωστού λάτρη του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ο οποίος και επέβλεψε την εξέλιξη του συγκεκριμένου πρωτοτύπου.
Το LBX Morizo RR δανείζεται τον τρικύλινδρο κινητήρα του 1,6 λίτρου που εφοδιάζει την έκδοση παραγωγής του νέου GR Yaris το οποίο επίσης δίνει το παρών στην ιαπωνική διοργάνωση ως έκδοση παραγωγής, αλλά σε μια αναβαθμισμένη, ακόμα ισχυρότερη παραλλαγή με 304 ίππους και 400 Nm ροπής. Η ισχύς όπως και στο GR Yaris μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με την συνδρομή του νέου αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων Direct Shift που έκανε επίσης πρεμιέρα στο hot-hatch της Toyota.
Εκτός από το κινητήρα του κατά τα άλλα –ως έκδοση παραγωγής- αποκλειστικά υβριδικού LBX, οι μηχανικοί των Ιαπώνων έχουν φροντίσει να μεταφέρουν και οπτικά την επιπλέον ισχύ με την επίμαχη έκδοση του μοντέλου να διαθέτει ένα αιχμηρότερο bodykit που αυξάνει το συνολικό πλάτος του μοντέλου κατά 2,0 εκ. λόγω των φαρδύτερων μετατροχίων και της τοποθέτησης μεγαλύτερων τροχών 19 ιντσών.
Πίσω τους παρεπιδημεί ένα ισχυρότερο σύστημα πέδησης αλλά και διαφοροποιημένης γεωμετρίας ανάρτηση, τόσο σε ό,τι αφορά τα γόνατα McPherson του μπροστινού άξονα όσο και την διάταξη πολλαπλών συνδέσμων του πίσω, που να υποστηρίζει τις υψηλών επιδόσεων επιδιώξεις του μοντέλου και μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 1,0 εκατοστό.
Σε αισθητικό επίπεδο το LBX Morizo RR, διαθέτει ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, πλευρικά τμήματα ενώ προσθέτει και μια νέα πτέρυγα. Μοναδική για την συγκεκριμένη έκδοση είναι και η απόχρωση Sonic Chrome δημιουργώντας μια ιδανική αντίθεση με τις κίτρινες λεπτομέρειες που η Lexus επέλεξε για στρατηγικές λεπτομέρειες.
Προς το παρόν δεν υπάρχουν δεσμεύσεις από την πλευρά της Lexus για την παραγωγή του συγκεκριμένου πρωτότυπου. Εξάλλου, η ηλεκτροκίνηση θα αποτελέσει το επίκεντρο για τις εφαρμογές επιδόσεων του μέλλοντος της φίρμας με το Lexus Electrified Sport Concept να έχει ήδη δώσει ένα στίγμα για το πώς φαντάζεται το πολυτελές σκέλος τoυ ομίλου Toyota το μέλλον των επιδόσεων.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις