LVMH: «Συμμαχία» με TikTok κατά των προϊόντων μαϊμού
Αντίστοιχη συμφωνία έχει συνάψει η LVMH με την Alibaba για την ηλεκτρονική του αγορά Tmall,
Σε συζητήσεις με την TikTok και τη μητρική της ByteDance βρίσκεται η LVMH σε μια προσπάθεια να περιορίσει τα προϊόντα μαϊμού που διακινούνται στην εφαρμογή μέσω βίντεο.
Ο μεγαλύτερος όμιλος προϊόντων πολυτελείας στην Ευρώπη, με μάρκες όπως Louis Vuitton, Christian Dior, Givenchy, Tiffany & Co. και TAG Heuer, έχει ήδη συνάψει συμφωνία με την Alibaba για την καταπολέμηση πλαστών προϊόντων στην ηλεκτρονική του αγορά Tmall, σύμφωνα με τον Toto Haba, ανώτερο αντιπρόεδρο του παγκόσμιου omni-marketing για την Benefit Cosmetics, που ανήκει στην LVMH.
Από μια αντίστοιχη συμφωνία με τον TikTok το κέρδος θα ήταν αμοιβαίο, καθώς μπορεί να βοηθήσει τη φήμη του TikTok Shop μεταξύ των εμπορικών σημάτων και των αγοραστών σε βασικές νέες αγορές.
Η εταιρεία ξεκίνησε πλήρως τις αγορές της στις ΗΠΑ πέρυσι και έχει ήδη φιλόδοξους στόχους, με στόχο να αυξήσει το μέγεθος της αμερικανικής επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου 10 φορές έως και 17,5 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024, σύμφωνα με το Bloomberg.
Διαδικτυακές αγορές όπως η Amazon, η JD.com και το Alibaba’s Tmall εδώ και καιρό έχουν εντοπίσει την πώληση πλαστών προϊόντων σε πολύ χαμηλές τιμές.
Τέτοια προϊόντα εξαπατούν τους πελάτες να πληρώσουν για κάτι μη αυθεντικό και αποσπούν μερίδια από τις αυθεντικές μάρκες.
«Είναι σημαντικό για εμάς να προστατεύουμε την IP μας» στο κατάστημα TikTok, είπε ο Haba. Η εταιρεία επισημαίνει ήδη στην εταιρεία προϊόντα με την επωνυμία Benefit με ύποπτη εμφάνιση. «Το TikTok και το ByteDance φαίνονται πολύ πιο πρόθυμα να μιλήσουν μαζί μας για αυτό και να θέσουν τα σωστά προστατευτικές δικλείδες».
Το TikTok Shop στις ΗΠΑ
Στις ΗΠΑ, το TikTok Shop λειτουργεί ως ενσωματωμένο μέρος της ροής βίντεο τη εφαρμογής μέσων κοινωνικής δικτύωσης με επιλεγμένους χρήστες και επωνυμίες που μπορούν να προσθέτουν ετικέτες και να πωλούν προϊόντα μέσω των βίντεό τους και σε μια καθορισμένη καρτέλα που μοιάζει περισσότερο με έναν τυπικό ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου. Στην πρώτη εορταστική περίοδο αγορών που λειτούργησε, 150.000 έμποροι και δημιουργοί δημοσίευσαν βίντεο κατά τη διάρκεια του μήνα, συμπεριλαμβανομένων της Black Friday και της Cyber Monday, ανακοίνωσε το TikTok, οδηγώντας σε περισσότερους από 5 εκατομμύρια νέους πελάτες.
Υπάρχουν πολλές μεγάλες επωνυμίες όπως η Benefit ή το κατάστημα μόδας Revolve που εντάχθηκαν γρήγορα στην εφαρμογή στις ΗΠΑ, αλλά πολλές άλλες άργησαν.
Ανεξάρτητοι πωλητές μπορούν να θέσουν προς πώληση είδη που δεν παράγουν οι ίδιοι, μερικές φορές σε τιμές έκπτωσης που μπορεί να εγείρουν ερωτήματα σχετικά με το αν το προϊόν είναι γνήσιο.
Ακόμη, πωλούνται και μεταχειρισμένα αντικείμενα. Για παράδειγμα η Louis Vuitton: Η LVMH έχει πιστοποιημένο λογαριασμό στο TikTok και δημοσιεύει βίντεο, αλλά δεν αναφέρει τα δικά της προϊόντα. Ωστόσο, τα προϊόντα με την ένδειξη Louis Vuitton εξακολουθούν να εμφανίζονται στην αγορά για χρήστες των ΗΠΑ.
Η αναζήτηση για τη σωστή ορθογραφία της επωνυμίας εμφανίζει μόνο ένα πορτοφόλι που φέρει την επωνυμία στην περιγραφή του προϊόντος και μια σειρά από τσάντες χειρός και άλλα προϊόντα χωρίς επωνυμία. Αν γράψετε λάθος την επωνυμία, χρησιμοποιώντας το “Luis”, δεκάδες τσάντες που περιγράφονται ως μεταχειρισμένες εμφανίζονται στο κατάστημα TikTok.
- Κιμ Γιονγκ Ουν: Προειδοποιεί για κίνδυνο πυρηνικού πολέμου
- Ουκρανία: Παρίσι και Λονδίνο υπόσχονται να μην αφήσουν τον Πούτιν να «πετύχει τους σκοπούς του»
- Η βαθμολογία στον όμιλο της Εθνικής μετά την ήττα στο Λονδίνο
- Θα μπουν οι ΗΠΑ στο στόχαστρο των εκδικητών ομολόγων;
- Euroleague: Η βαθμολογία μετά τη νίκη του Ολυμπιακού επί της Μπασκόνια
- Μεγάλη Βρετανία – Ελλάδα 73-72: Μπλακ-άουτ και απότομη προσγείωση για τη «γαλανόλευκη»