Audi Q7: Τετραγωνίζοντας… την περιπέτεια
Το Q7 ετοιμάζεται να υποδεχτεί τη νέα γενιά του η οποία σχεδιαστικά θα υπερασπιστεί τον χαρακτήρα των τετραγωνισμένων παραδοσιακών SUV και τεχνολογικά θα αντλήσει από τις νεότερες εξελίξεις της Audi
- Με τι δεν είναι ικανοποιημένοι οι εργαζόμενοι - Και δεν είναι ο μισθός η μεγαλύτερη ανησυχία τους
- Το ύστατο μήνυμα του Κώστα Χαρδαβέλλα στους θεατές του: Μέσα μας υπάρχει μία βόμβα χιλίων μεγατόνων, η ψυχή
- Πρόστιμα 5,5 εκατ. για αισχροκέρδεια σε 8 πολυεθνικές - Για ποιες εταιρείες χτυπάει η καμπάνα
- O Έλον Μασκ στο μικροσκόπιο για διαρροή κρατικών μυστικών
Φωτογραφίες: Automedia
To μοντέλο που το μακρινό, σε προϊοντικούς όρους, 2006 εισήγαγε την Audi στον κόσμο των SUV ετοιμάζεται να υποδεχτεί την τρίτη κατά σειρά γενιά του η οποία θα εμμείνει στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, διαχωρίζοντας ακόμα περισσότερο τον εαυτό της από το Q8 το οποίο προβάλλει ένα πιο δυναμικό και σπορτίφ χαρακτήρα χάρη στην coupe SUV σχεδίασή του.
Mε αυτό δεδομένο και μέχρι τουλάχιστον η Audi να δώσει πράσινο φως για το φημολογούμενο Q9, το Q7 αποτελεί το μεγαλύτερο παραδοσιακό SUV της γερμανικής φίρμας και βάσει των κατασκοπικών λήψεων που το φέρνουν για πρώτη φορά στο προσκήνιο ως δοκιμαστικό πρωτότυπο, αναμένεται να τονίσει ακόμα περισσότερο την θέση του και τον ρόλο υιοθετώντας μια ακόμα πιο τετραγωνισμένη σιλουέτα.
Αυτή προκύπτει κυρίως από την σχεδίαση του πίσω παρμπρίζ ενώ, στην ίδια κατεύθυνση συνηγορούν η ακόμα φαρδύτερη γρίλια με το ενσωματωμένο σύστημα ραντάρ που έχουμε συνηθίσει στα νεότερα Audi και οι πιο αδρά σχεδιασμένοι προφυλακτήρες. Την εικόνα συμπληρώνουν τα ανασχεδιασμένα και πιο λεπτά φωτιστικά σώματα που τοποθετούνται στην απόληξη του καπό και συνδυάζονται με ένα δεύτερο σετ τετραγωνισμένων φωτιστικών σωμάτων τοποθετημένων χαμηλότερα.
Σε προφίλ ξεχωρίζουν οι διαφορετικά σχεδιασμένες χειρολαβές, οι νέου σχεδιασμού τροχοί ενώ συνολικά το Q7 δείχνει να έχει αποκτήσει περισσότερο ύψος, διαθέτοντας ακόμα μεγαλύτερα παράθυρα. Στο πίσω τμήμα η παρουσία των απολήξεων της εξάτμισης δεν αφήνει περιθώρια αμφιβολίας για την ταυτότητά του ως ενός αυτοκινήτου με συμβατικούς κινητήρες ενώ μέχρι να αποδειχθεί αν θα διαθέτει την γνώριμη οριζόντια λωρίδα LED ή αν η Audi θα περιορίσει το συγκεκριμένο σχεδιαστικό χαρακτηριστικό για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της.
Αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν οπτικά τεκμήρια από το εσωτερικό του, αυτό αναμένεται να μιμηθεί την σχεδίαση και την ψηφιακή τεχνολογία του επικείμενου Q6 e-tron το οποίο θα διαθέτει την νεότερη εκδοχή του Virtual Cockpit των Γερμανών στον ρόλο του πίνακα οργάνων σε συνδυασμό με οθόνη 14,5 ιντσών για το σύστημα infotainment και μια ακόμα 10,9 ιντσών για την ψυχαγωγία του συνοδηγού.
Αυτό που δεν έχει γίνει γνωστό είναι κατά πόσο η Audi θα μπει στη διαδικασία να δημιουργήσει μια νέα αρχιτεκτονική για τα συμβατικά μοντέλα της ή αν το Q7 θα έχει ως αφετηρία μια μετεξελιγμένη εκδοχή του δαπέδου MLB Evo όπου βασίζεται ήδη. Με δεδομένη την στόχευση της Audi στην ηλεκτροκίνηση και στην πλατφόρμα PPE, το δεύτερο σενάριο είναι μάλλον πιθανότερο. Κάτι ανάλογο αναμένεται να συμβεί και με τους κινητήρες με το νέο Q7 να προσφέρει εκδόσεις V6 diesel και βενζίνης σε συνδυασμό με ήπια και plug-in υβριδική τεχνολογία.
Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, η νέα γενιά του Q7 θα πρέπει να αναμένεται σε περίπου ένα χρόνο και όπως και πολλά άλλα μελλοντικά μοντέλα τόσο της Audi όσο και γενικότερα της αυτοκινητοβιομηχανίας θα αποτελέσει την τελευταία ευκαιρία απόκτησης ενός μεγάλου SUV με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις