To πιστολάκι μαλλιών που αλλάζει τα δεδομένα
Χρησιμοποιεί υπέρυθρο φως και αέρα για να στεγνώσει τα μαλλιά λειτουργώντας με λιγότερη ενέργεια από τα συμβατικά πιστολάκια.
- Ισχυροί άνεμοι στη Φθιώτιδα ξερίζωσαν δέντρα και ξήλωσαν τέντες - Σοβαρές ζημιές σε σκάφη
- Τη θεατρική παράσταση «Κανόνια και Τρομπέτες» είδε ο Ανδρουλάκης - Ποιοι τον συνόδευαν
- «Ο Λίβανος βρίσκεται στο χείλος της κατάρρευσης», λέει ο Μπορέλ
- Διάχυτη η απογοήτευση μετά την διάσκεψη για την κλιματική κρίση - «Καμία χώρα δεν πήρε αυτά που ήθελε»
Γνωστή εταιρεία προϊόντων ομορφιάς παρουσίασε στη μεγαλύτερη έκθεση καταναλωτικών προϊόντων στον κόσμο (CES) ένα έξυπνο πιστολάκι μαλλιών που έρχεται να αλλάξει τον τρόπο περιποίησής τους.
Το AirLight Pro, όπως ονομάζεται το νέο τεχνολογικό προϊόν, χρησιμοποιεί υπέρυθρο φως και αέρα για να στεγνώσει τα μαλλιά λειτουργώντας με λιγότερη ενέργεια από τα συμβατικά πιστολάκια. Μάλιστα, οι δημιουργοί του υποστηρίζουν ότι δεν ταλαιπωρεί και δεν προκαλεί καμία ζημιά στα μαλλιά ενώ υπόσχεται στέγνωμα έως και 30% ταχύτερα από τα συμβατικά πιστολάκια «εμπνευσμένο από τον τρόπο με τον οποίο το περιβάλλον στεγνώνει τη βροχή».
Ο καινοτόμος τρόπος λειτουργίας του
Ο κινητήρας του AirLight Pro σπρώχνει τον ζεστό αέρα που δημιουργείται από τις πηγές υπέρυθρου φωτισμού που διαθέτει χωρίς να χρησιμοποιεί υπερβολική θερμότητα που θα μπορούσε να βλάψει τα μαλλιά επιτυγχάνοντας και μείωση κατανάλωσης κατά 31%.
Το AirLight Pro προορίζεται τόσο για επαγγελματική όσο και για οικιακή χρήση
Για την κατασκευή του σεσουάρ μαλλιών, η L’Oréal συνεργάστηκε με την Zuvi, μια νεοσύστατη εταιρεία που ιδρύθηκε από πρώην μηχανικούς της DJI και η οποία κατασκεύασε ένα παρόμοιο σεσουάρ μαλλιών με βάση το φως.
Σκοπός της συνεργασίας είναι η ανάπτυξη μιας εφαρμογής όπου οι χρήστες μπορούν να προσαρμόσουν μια σειρά από έξυπνα εξαρτήματα, συμπεριλαμβανομένου ενός διαχυτήρα και ενός ακροφυσίου. Όταν τοποθετείτε ένα εξάρτημα, το σεσουάρ θα το αναγνωρίζει αυτόματα και θα ρυθμίζει την ταχύτητα και τη θερμοκρασία.
Το AirLight Pro προορίζεται τόσο για επαγγελματική όσο και για οικιακή χρήση – αν και θα είναι πρώτα διαθέσιμο στα κομμωτήρια υπό την επωνυμία L’Oréal Professionnel.
Η ημερομηνία κυκλοφορίας του προσδιορίζεται μέσα στο έτος και η εταιρεία υπολογίζει η τιμή του να μην ξεπεράσει τα 400 δολάρια.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις