Έρχεται το τέλος των ανακλινόμενων καθισμάτων στα αεροπλάνα;
Η μακροχρόνια διαμάχη για το εάν επιτρέπεται να ξαπλώνουμε στο αεροπλάνο φαίνεται να λαμβάνει τέλος
- «Ειρωνικός, σαρκαστικός, λες και έχει κάνει κατόρθωμα» - Σοκάρουν οι περιγραφές για τον αστυνομικό της Βουλής
- «Πνιγμός στα 30.000 πόδια» - Αεροπλάνο άρχισε να πλημμυρίζει εν ώρα πτήσης [Βίντεο]
- Δημήτρης Ήμελλος: Το τελευταίο αντίο στον αγαπημένο ηθοποιό -Τραγική φιγούρα η μητέρα του
- «Πρέπει να κάνουν δήλωση ότι σέβονται το πολίτευμα» - Οι όροι για να πάρουν την ιθαγένεια οι Γλύξμπουργκ
Ορισμένες αεροπορικές εταιρείες έχουν αρχίσει να μειώνουν τον βαθμό ανάκλισης των καθισμάτων στα αεροπλάνα τους ή ακόμη και να καταργούν εντελώς τα καθίσματα με αυτή τη δυνατότητα.
Το αμφιλεγόμενο αυτό χαρακτηριστικό έχει προκαλέσει εδώ και καιρό συζητήσεις και έχει οδηγήσει ακόμη και σε σοβαρές διαμάχες μεταξύ των επιβατών.
Ορισμένες εταιρείες μάλιστα, που πραγματοποιούν σύντομες πτήσεις, έχουν καταργήσει τα συγκεκριμένα καθίσματα από το 2004, καθώς η ανάγκη κάποιου να βολευτεί για να κοιμηθεί δεν αποτελεί θέμα. Ωστόσο, την τακτική αυτή έχουν αρχίσει να την ακολουθούν δειλά δειλά και οι υπόλοιπες εταιρείες.
Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να κοιμηθεί κανείς όρθιος την επόμενη φορά που θα πετάξει για κάποιον προορισμό. Αντίθετα, όλα τα καθίσματα μπορεί να είναι συχνά «προ-ανακλινόμενα», ρυθμισμένα δηλαδή έτσι ώστε η γωνία τους να είναι μεταξύ πλήρως όρθιας και πλήρως ανακλινόμενης θέσης.
Οι ειδικοί τονίζουν ότι τα καθίσματα πρέπει να έχουν μία ελαφριά κλίση
«Η αεροπορική εταιρεία μπορεί να επιλέξει μια προκαθορισμένη θέση γωνίας πλάτης 15 ή 18 μοιρών στο πλαίσιο της διαδικασίας διαμόρφωσης του καθίσματος» εξηγεί ο CEO της εταιρείας καθισμάτων Recaro, Mark Hiller.
«Το κύριο πλεονέκτημα είναι ο αυξημένος ζωτικός χώρος του επιβάτη καθώς δεν παραβιάζεται από την κλίση» επισημαίνει ο ίδιος.
Ίσως είναι και καλύτερο για εσάς, με τους ειδικούς να λένε ότι η «ελαφριά κλίση» είναι η καλύτερη.
Αυτό δεν είναι μόνο καλύτερο για τη στάση του σώματός μας και την άνεσή μας κατά τη διάρκεια του ύπνου, σύμφωνα με τον Andrew Lawrence, πρόεδρο της Ένωσης Χειροπρακτών της Αυστραλίας, αλλά ο απλούστερος σχεδιασμός των καθισμάτων σημαίνει ότι τα αεροπλάνα είναι ελαφρύτερα και καταναλώνουν λιγότερα καύσιμα.
Σύμφωνα με την εφημερίδα Sun, η Delta μείωσε την κλίση των καθισμάτων της στις δύο ίντσες το 2019, όπως και οι United, American Airlines και Southwest Airlines. Η Finnair λάνσαρε ακόμη και νέα καθίσματα business class τα οποία δεν μπορούσαν να ρυθμιστούν, ενώ οι πτήσεις της British Airways με διάρκεια μικρότερη των τεσσάρων ωρών διαθέτουν επίσης αυτά τα καθίσματα.
Παρόλα αυτά, οι αεροπορικές εταιρείες που προσφέρουν πτήσης μεγάλων αποστάσεων είναι απίθανο να εγκαταλείψουν εντελώς το χαρακτηριστικό αυτό σύντομα.
Και αν βρεθείτε σε ένα αεροπλάνο που διαθέτει καθίσματα με δυνατότητα ανάκλισης, θυμηθείτε να μην το κάνετε ποτέ κατά τη διάρκεια της απογείωσης ή της προσγείωσης, καθώς και κατά τη διάρκεια του γεύματος.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις