Κουτσούμπας: Βορά στα χέρια των επιχειρηματιών οι μαθητές των ΕΠΑΛ – Το ν/σ είναι άδικο και μεσαιωνικό
Ο γενικός γραμματέας της ΚΕ του ΚΚΕ έκανε λόγο για γερασμένη πολιτική που είναι απέναντι στους νέους, διανθισμένη με σύγχρονες φιοριτούρες
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
- Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι
- Χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια για τον σκύλο και τη γάτα μας – Εύγευστες συνταγές
- Ο Τραμπ διορίζει τον παραγωγό του «Apprentice», ως ειδικό απεσταλμένο στη Μεγάλη Βρετανία
Σκληρή κριτική στην κυβέρνηση άσκησε ο γενικός γραμματέας της ΚΕ και πρόεδρος της Κ.Ο. του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, σε παρέμβασή του στην Ολομέλεια της Βουλής, κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας για την «Ενίσχυση και αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης».
Ο κ. Κουτσούμπας έκανε λόγο για γερασμένη πολιτική, διανθισμένη με σύγχρονες φιοριτούρες, που είναι απέναντι στους νέους.
«Οι σημερινές κινητοποιήσεις των νέων αποδεικνύουν ότι είναι απέναντι στα σχέδια της κυβέρνησης γιατί δεν ανέχονται να διαγράφονται οι κόποι τους»
Στη συνέχεια ο Δημήτρης Κουτσούμπας χαρακτήρισε «άδικο και μεσαιωνικό το νομοσχέδιο το οποίο δίνει τους μαθητές βορά στα χέρια των επιχειρηματιών, συνδέοντας την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση με την άγρια ζούγκλα της αγοράς εργασίας και με τα συμφέροντα των λίγων».
Τόνισε επίσης στην παρέμβασή του ότι «οι σημερινές κινητοποιήσεις των νέων αποδεικνύουν ότι είναι απέναντι στα σχέδια της κυβέρνησης γιατί δεν ανέχονται να διαγράφονται οι κόποι τους».
«Η πολιτική που εφαρμόζει η κυβέρνηση, όχι μόνο δεν αναβαθμίζει τη δημόσια εκπαίδευση αλλά αντίθετα την υποβαθμίζει, την απαξιώνει, παράγει τεράστια ανεργία, ενώ σπάτε το ρεκόρ της τζάμπα εργασίας με την θεσμοθέτηση απλήρωτης πρακτικής άσκησης των 22 ημερών, δίνοντας βορά τους μαθητές από την 3η τάξη των ΕΠΑΛ στους επιχειρηματίες», κατέληξε ο κ. Κουτσούμπας.
Πηγή: ΑΠΕ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις