Ο μύθος γύρω από το βάρος της Μαρίας Κάλλας και η διατροφή που ακολουθούσε
Οι «θυσίες» της Μαρίας Κάλλας για να αποκτήσει την λεπτή σιλουέτα που όλοι ξέρουμε.
Όλοι γνωρίζουμε τη ζωή της Μαρίας Κάλλας με παραμικρή λεπτομέρεια. Ο κόπος και η σκληρή δουλειά για να χτίσει την καριέρα της ήταν εξαιρετικά δύσκολο για εκείνη. Αυτό όμως που δεν ξέρουμε είναι ότι η Μαρία Κάλλας αποφάσισε να αδυνατίσει μετά από μία πολύ σκληρή κριτική που δέχτηκε από έναν Ιταλό δημοσιογράφο το 1952.
«Αγαπούσε το φαγητό και δεν έτρωγε ποτέ μόνη της. Λάτρευε ιδιαίτερα τα κέικ και την πουτίγκα, αλλά κυρίως ζούσε με μπριζόλες και σαλάτες», όπως χαρακτηριστικά είχε δηλώσει ο καλύτερος φίλος της σοπράνο Bruno Tosi.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Η διεθνής της καριέρα ξεκίνησε το 1947, όταν αναμενόταν να γίνει μια ολοκληρωμένη τραγουδίστρια όπερας. Όμως με τα 108 κιλά της ένιωθε άσχημα και θεωρούσε τον εαυτό της «άσχημη» και «ανεπιθύμητη».
Οταν έδωσε την παράσταση Αϊντα στην Βερόνα της Ιταλίας, ο ιταλός κριτικός έγραψε ότι του «ήταν αδύνατο να βρει τη διαφορά ανάμεσα στα πόδια των ελεφάντων, που ήταν πάνω στη σκηνή και στα πόδια της «Αΐντα» την οποία έπαιζε η Κάλλας». Η Μαρία έκλαψε, όπως κάθε νεαρό κορίτσι που θα δεχόταν μια δημόσια ταπείνωση, αλλά θύμωσε τόσο που αποφάσισε να αλλάξει το παρουσιαστικό της.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Maria Callas (@mariacallasofficial)
Ανελέητη δίαιτα
Η Μαρία Κάλλας επειδή πληγώθηκε πολύ, έβαλε στόχο να αλλάξει ριζικά την εμφάνισή της. Στο πλευρό της στάθηκε ο σύζυγός της, Μενεγκίνι, ο οποίος έδωσε εντολή να αλλάξει τελείως το μενού της και να μείνει μακριά από τα γλυκά που ήταν η αδυναμία της, ιδιαίτερα τα κέικ και οι πουτίγκες. Το μεσημεριανό της Κάλλας περιελάμβανε ψητά φιλέτα, βραστά λαχανικά και ψάρι.
Η γυμναστική ήταν στο πρόγραμμα σε καθημερινή βάση, ενώ ζήτησε και τη βοήθεια ενός εξιδεικευμένου γιατρού στο Παρίσι, ο οποίος εφάρμοσε ένα επώδυνο πρόγραμμα από ενέσεις και ηλεκτρικό μασάζ. Από τότε δοκίμασε αρκετές θεραπείες και ενέσεις, που στο τέλος έφτασε να ζυγίζει 65 κιλά από 108.
Το 1954 εμφανίστηκε στη Σκάλα του Μιλάνου τελείως διαφορετική.
Παρόλα αυτά, η Μαρία Κάλλας δεν ήταν ευχαριστημένη πιστεύοντας ότι δεν έφτασε ακόμα στο στόχο της. Άρχισε να κάνει κι άλλες αλλαγές στην εμφάνισή της. Υπάρχουν στοιχεία ότι κατέφυγε σε πλαστική εγχείρηση για σύσφιξη των μπράτσων της.
Η Μαρία έκανε επίσης βλεφαροπλαστική, και αργότερα έβαλε θήκες στα μπροστινά της δόντια για να κλείσει το κενό ανάμεσά τους. Ωστόσο δεν της άρεσαν οι γάμπες της, που τις ένιωθε δυσανάλογες με το αδυνατισμένο σώμα της, και συμβουλεύτηκε διάφορους πλαστικούς χειρουργούς, οι οποίοι αρνήθηκαν να την υποβάλουν σε επέμβαση εξαιτίας του προβλήματος κατακράτησης υγρών που είχε.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Maria Callas (@mariacallasofficial)
Το χόμπι της
Όταν έγραφε συνταγές (αυτό ήταν το αγαπημένο της χόμπι) φανταζόταν πώς έτρωγε όλα αυτά τα «απαγορευμένα» φαγητά και έβρισκε μια παρηγορητική απόλαυση σε αυτό. Η ίδια μαγείρευε πολλά πιάτα, όπως ομελέτα ντομάτας, ανατολίτικο μοσχάρι, σάλτσα μπεσαμέλ, κέικ σοκολάτα και ένα κέικ που το ονόμασε «My Cake» (με πάρα πολλή ζάχαρη).
«Ήταν όπως πολλές άλλες γυναίκες που πάλευαν με το βάρος όλη τους τη ζωή», έλεγε ο Bruno Tosi.
Στο… πικ της καριέρας της
Το 1950 η Κάλλας γνωρίζει την αποθέωση, όταν στη Σκάλα του Μιλάνου ερμηνεύει τον «Σικελικό Εσπερινό» του Τζουζέπε Βέρντι. Ακολουθεί η «Τραβιάτα» του Βέρντι, πάλι στη Σκάλα του Μιλάνου, ενώ το 1956 εμφανίζεται στη Μετροπόλιταν Οπερα της Νέας Υόρκης.
Τον Αύγουστο του 1957 η Μαρία Κάλλας επιστρέφει στην Αθήνα και εμφανίζεται στο Ωδείο Ηρώδου του Αττικού. Ακολουθούν η «Νόρμα» στην Επίδαυρο, η «Μήδεια» στο Μιλάνο, η «Τόσκα» στο Κόβεντ Γκάρντεν του Λονδίνου σε σκηνοθεσία Φράνκο Τζεφιρέλι. Θρίαμβος! Το κοινό υποκλίνεται μπροστά στη σύγχρονη Ελληνίδα θεά της όπερας!
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Maria Callas (@mariacallasofficial)
Η τελευταία δημόσια εμφάνιση της Μαρίας Κάλλας έγινε στις 8 Δεκεμβρίου 1973 στην Οπερα του Παρισιού, όπου τραγούδησε άριες. Το κοινό την κάλεσε δέκα φορές στη σκηνή… «Οι ανθοδέσμες σκέπαζαν το σανίδι, η κραυγή “Βίβα Μαρία” συγκλόνιζε την αίθουσα», όπως θα γραφτεί λίγο αργότερα στον Τύπο.
*Πηγή κεντρικής φωτογραφίας Instagram/Maria Callas
- Mac Miller: Η οικογένεια του ράπερ θα κυκλοφορήσει το «Balloonerism» έξι χρόνια μετά τον θάνατό του
- Αμερικανός αναλυτής: «Ουκρανική προπαγάνδα ο ρωσικός διηπειρωτικός βαλλιστικός πύραυλος!»
- Σαμποτάζ στη Βαλτική: Ενδείξεις για κινεζική εμπλοκή
- Target: Η μεγαλύτερη απώλεια κερδών σε δύο χρόνια για την αλυσίδα εκπτωτικών πολυκαταστημάτων – Τι έφταιξε
- Μάντσεστερ Σίτι: Ανανέωσε ο Γκουαρντιόλα μέχρι το 2027 (pics+vid)
- Ένας ακόμα εκλεκτός του Τραμπ κατηγορούμενος για σεξουαλικό έκλημα – Νέα στοιχεία για τον Πιτ Χέγκσεθ