Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Μήπως παρκάρεις με λάθος τρόπο; – Ποιοι οδηγοί κινδυνεύουν με πρόστιμο 700 ευρώ

Μήπως παρκάρεις με λάθος τρόπο; – Ποιοι οδηγοί κινδυνεύουν με πρόστιμο 700 ευρώ

Η προς τα πίσω κίνηση ενός οχήματος επιτρέπεται μόνο κατά το παρκάρισμα του ή όταν η κίνησή του προς τα εμπρός είναι αδύνατη.

Μολονότι η χρήση της όπισθεν αποτελεί μια κίνηση συνυφασμένη με τη διαδικασία της στάθμευσης, σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να μας βάλει σε μπελάδες και να μας κοστίσει έως και 700 ευρώ.

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα των ελληνικών δρόμων, πέρα από την αμφιλεγόμενη νοοτροπία των οδηγών στη χώρα μας και την επίσης κακή κατάσταση του οδικού δικτύου, είναι και η άγνοια βασικών διατάξεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Η άγνοια αυτή κάνει αυτομάτως πιο πιθανή την εμπλοκή μας σε ένα ατύχημα, ενώ αυξάνει και τον κίνδυνο βεβαίωσης μιας παράβασης και της επιβολής χρηματικών ή μη ποινών.

Η προς τα πίσω κίνηση ενός οχήματος επιτρέπεται μόνο κατά το παρκάρισμα του ή όταν η κίνησή του προς τα εμπρός είναι αδύνατη.

Ανάμεσα στις διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας που ελάχιστοι γνωρίζουν είναι και εκείνο που απαγορεύει την κίνηση ενός οχήματος με την όπισθεν.

Ο νόμος είναι ιδιαίτερα σαφής για την κίνηση με όπισθεν σε δημόσιο δρόμο και το επιτρέπει μόνο σε πολύ συγκεκριμένες συνθήκες. Με λίγα λόγια η προς τα πίσω κίνηση ενός οχήματος επιτρέπεται μόνο κατά το παρκάρισμα του ή όταν η κίνησή του προς τα εμπρός είναι αδύνατη.

Μάλιστα για το παρκάρισμα ο ΚΟΚ αναφέρει ότι ο οδηγός επιτρέπεται να εκτελεί ελιγμούς στάθμευσης στην ίδια οδό και σε μήκος μόνο έως και το διπλάσιο του μήκους του οχήματος.

Σε περίπτωση παράβασης, το πρόστιμο που μπορεί να βεβαιωθεί είναι 80 ευρώ, ωστόσο, μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 700 ευρώ όταν η όπισθεν πορεία του οχήματος πραγματοποιηθεί σε αυτοκινητόδρομου ή ακόμα και σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, καθώς ο κίνδυνος ενός σοβαρού τροχαίου ατυχήματος στις συνθήκες αυτές πολλαπλασιάζεται.

Σε αυτό το σημείο οφείλουμε να γνωρίζουμε ότι κατά την κίνηση του αυτοκινήτου με την όπισθεν οφείλουμε να ενεργοποιήσουμε τα αλάρμ και να διατηρούμε χαμηλή ταχύτητα, ώστε να αποτρέψουμε κάποια λάθος κίνηση.

Must in

«Ένα Νέο Παραγωγικό Πρότυπο – “Ελλάδα 2030”» – Το 4ο OT FORUM έρχεται…

Στις 2 και 3 Δεκεμβρίου στο Μικρό Χρηματιστήριο Αθηνών, ο Οικονομικός Ταχυδρόμος διοργανώνει το OT FORUM «Ένα Νέο Παραγωγικό Πρότυπο – “Ελλάδα 2030”»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2024