Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Ηλεκτροκίνηση: Εξαπλασιάστηκε σε μια δεκαετία το μερίδιο των αυτοκινήτων μπαταρίας

Ηλεκτροκίνηση: Εξαπλασιάστηκε σε μια δεκαετία το μερίδιο των αυτοκινήτων μπαταρίας

Οι πωλήσεις αναμένεται να αυξηθούν ενόψει της απαγόρευσης των κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Αγγιξε τα 3 εκατομμύρια ο αριθμός των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που κινούνται μόνο με μπαταρία στις χώρες της ΕΕ, το 2022, καθώς κατέγραψαν αύξηση κατά 55% σε σύγκριση με το 2021 που ήταν 1,9 εκατομμύρια.

Ο υψηλότερος ετήσιος ρυθμός αύξησης των ηλεκτρικών επιβατικών αυτοκινήτων που κινούνται αποκλειστικά με μπαταρία (BEV) την περίοδο 2013-2022 σημειώθηκε μεταξύ 2019 και 2020 με αύξηση +85%, και έπεται η αύξηση που καταγράφηκε το 2021 σε σύγκριση με το 2020 (+78%). Το μερίδιο των επιβατικών αυτοκινήτων BEV επί του συνόλου των επιβατικών αυτοκινήτων αυξήθηκε από 0,02% το 2013 σε 1,19% το 2022, δηλαδή εξαπλασιάστηκε σε μια δεκαετία.

Αυτά τα στοιχεία προέρχονται από τα ευρήματα που έδωσε την Τρίτη στη δημοσιότητα για τα επιβατικά αυτοκίνητα στην ΕΕ και τον εξοπλισμό μεταφορών η ευρωπαϊκή στατιστική υπηρεσία Eurostat.

Το συνολικό μερίδιο των ηλεκτρικών επιβατικών αυτοκινήτων ΒΕV αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά τα επόμενα χρόνια ενόψει της απαγόρευσης της ΕΕ για την πώληση νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης το 2035. Η απαγόρευση συνδέεται με τον Δείκτη Βιώσιμης Ανάπτυξης για τη μείωση των εκπομπών CO2 από τα νέα επιβατικά αυτοκίνητα.

Όσον αφορά τον συνολικό αριθμό επιβατικών αυτοκινήτων (που κινούνται με βενζίνη ή ντίζελ, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών ή με όλους τους τύπους εναλλακτικής ενέργειας, συμπεριλαμβανομένων και των οχημάτων που κινούνται αποκλειστικά με μπαταρία – BEV), έχει αυξηθεί σχεδόν σε όλα τα μέλη της ΕΕ τα τελευταία πέντε χρόνια, φτάνοντας το συνολικά σχεδόν 253 εκατομμύρια επιβατικά αυτοκίνητα το 2022 (+14% σε σύγκριση με το 2013). 

Το υψηλότερο ποσοστό των νέων επιβατικών αυτοκινήτων (ηλικίας 2 ετών και κάτω) μεταξύ των μελών της ΕΕ καταγράφηκε στο Λουξεμβούργο (18% όλων των επιβατικών αυτοκινήτων στο Λουξεμβούργο), ακολουθούμενες από τη Γερμανία και τη Σουηδία (και οι δύο 15%), το Βέλγιο, την Ιρλανδία και την Αυστρία (όλα 13%). Εν τω μεταξύ, τα παλαιότερα επιβατικά αυτοκίνητα (20 ετών και άνω) ταξινομήθηκαν στην Εσθονία (34%), τη Ρουμανία (31%), τη Φινλανδία (30%), την Πολωνία (29%) και την Πορτογαλία (26%).

Πηγή: ΟΤ.gr

Must in

Πότε έρχεται στην Ελλάδα για τον Ολυμπιακό o Νέιθαν Μενσά

Στην τελική ευθεία μπαίνει η άφιξη του Νέιθαν Μενσά, στην Ελλάδα, για τον Ολυμπιακό – Πότε θα ενσωματωθεί στις προπονήσεις του Γιώργου Μπαρτζώκα

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο