Opel Frontera: Νέα ζωή
Ένα από τα πρώτα μικρά crossover της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας ετοιμάζεται να αποκτήσει δεύτερη ευκαιρία, διανθίζοντας με τις πολλαπλές επιλογές του την δημοφιλή κατηγορία
- Για αυτό τον λόγο η βασίλισσα Ελισάβετ αντιπαθούσε τον Ντόναλντ Τραμπ
- Η δυσαρέσκεια εργαζομένων χτυπάει κόκκινο, πιθανότητα μαζικών παραιτήσεων
- Τι φταίει και δεν φτάνει ο προϋπολογισμός για φάρμακα στα νοσοκομεία
- Οι παράγοντες που καθορίζουν τις τιμές στη φέτα - «Είναι πλέον αδικαιολόγητες» λένε οι παραγωγοί
H γερμανική φίρμα ετοιμάζεται να αναβιώσει ένα όνομα από το παρελθόν της το οποίο, θα αποκτήσει νέα ζωή με την μορφη ενός compact SUV το οποίο σύμφωνα με τις πρώτες συστάσεις θα εστιάσει στην ευελιξία αλλά και στην προσιτότητα.
Για εκείνους που ανήκουν στην GenZ, αξίζει να σημειωθεί ότι το αρχέτυπο Frontera πρωτοεμφανίστηκε στις αρχές της δεκαετίας του ’90, όντας μάλιστα ένα από τα πρώτα crossover τότε που το είδος δεν αποτελούσε το γενικό κανόνα αλλά την εξαίρεση, κάτι που ίσως εξηγεί την απόφαση της Opel για την επιλογή του ονόματος.
Αυτό που ανακοινώνει η Opel είναι ότι πέρα από τις αρετές χρηστικότητας και προσιτότητας το νέο Frontera θα εστιάσει επίσης σε έναν έντονα περιπετειώδη χαρακτήρα, υιοθετώντας μια πιο τετραγωνισμένη και στιβαρή σχεδιαστική γραμμή και αντίστοιχες λεπτομέρειες που θα το διαχωρίζουν από το πιο lifestyle και μικρότερο Mokka.
Επί της ουσίας το Frontera θα μπορούσε να θεωρηθεί ως η διάδοχη κατάσταση του Crossland, εστιάζοντας περισσότερο στην χρηστικότητα και στην ευελιξία προσφέροντας περισσότερους χώρους αλλά και επιλογές.
Ανάμεσα σε αυτές θα συγκαταλέγεται δεδομένα και η αμιγής ηλεκτροκίνηση με αφετηρία την πλατφόρμα eCMP κάτι που με δεδομένη και την σύντομη πρεμιέρα του μοντέλου αναμένεται να έχει τεχνολογικά χαρακτηριστικά ανάλογα των νεότερων μοντέλων του ομίλου Stellantis, προσφέροντας τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε μπαταρίες 50 και 54 kWh και ηλεκτρικών μοτέρ 136 ή 156 ίππων.
Η ηλεκτροκίνηση δεν θα αποτελεί την μοναδική επιλογή καθώς το Frontera θα είναι διαθέσιμο επίσης σε συμβατική έκδοση η οποία θα αξιοποιεί τον τρικύλινδρο κινητήρα 1,2 λίτρων με ισχύ 100 καθώς και ήπιες υβριδικές εκδόσεις με παράλληλο κύκλωμα 48 Volt που θα προσφέρουν μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου αλλά και περισσότερη ισχύ έως 130 ίππους.
Με δεδομένες τις πρόσφατες ανακοινώσεις του ομίλου Stellantis για μοντέλα με αφετηρία την ίδια αρχιτεκτονική, δεν θα πρέπει να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο σε δεύτερο χρόνο να υπάρξουν και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και τετρακίνηση οι οποίες θα τεθούν επικεφαλής της γκάμας, ενδεχομένως υιοθετώντας τα διακριτικά GSe. Αυτό ωστόσο μένει να αποδειχτεί αν θα αποτελέσει πραγματικότητα και για την Opel.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις